Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه شریف در اطلاعیه ای اعلام کرد انجام امور دانشجویان و دانش آموختگان در ادارات آموزشی از طریق تماس تلفنی و مکاتبه ایمیلی با اداره مربوطه قابل انجام است. ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲ سیاسی سیاست ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شریف اعلام کرد بر اساس سیاست های ابلاغی وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری و همچنین تصمیمات هیأت رئیسه دانشگاه و با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم امکان پیش بینی وضعیت آن در آینده نزدیک، فعالیت های آموزشی دانشگاه تا اطلاع ثانوی به صورت غیر حضوری انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیج دانشجویی دانشگاه شریف طی فراخوانی از دانشگاهیان برای مبارزه با کرونا دعوت به همکاری کردنقش دانشگاه شریف در کنترل ویروس کرونا

در ارتباط با انجام امور آموزشی غیردرسی دانشجویان و دانش آموختگان از قبیل مراجعه به مدیریت های مختلف ادارات معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی برنامه ریزی و سعی شده است کارها بدون وقفه و با حضور حداقلی پرسنل ادارات انجام گیرد.

لذا، انجام امور دانشجویان و دانش آموختگان در ادارات آموزشی از طریق تماس تلفنی و مکاتبه ایمیلی با اداره مربوطه قابل انجام است و لزومی برای حضور فیزیکی دانشجو و دانش آموخته تا حد امکان در اداره آموزش نیست.

از دانشجویان و دانش آموختگان درخواست می شود برای انجام امور مربوطه با تلفن ها و ایمیل های مشخص شده تماس بگیرند و در بدو امر از مراجعه حضوری خودداری کنند.  

انتهای پیام/

R1541/P/S1,1412/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا دانشگاه شریف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه شریف ویروس کرونا دانشگاه شریف دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه شریف انجام امور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۰۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر حمایت از کارگران سمنان تا سهم ۴۰ درصدی دانش‌آموختگان از اشتغالزایی

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی روز سه‌شنبه در دیدار مدیران، منتخبان و نخبگان جامعه کار و تولید با گرامیداشت روز کارگر و روز معلم  گفت: کارگران رکن اساسی در تحقق جهش تولید هستند و رفع مشکل این قشر باید با اهتمام ویژه پیگیری شود.

وی ادامه داد: پرداخت تسهیلات و ارایه بسته‌های حمایتی به کارگران با حفظ عزت و کرامت انسانی آنان مورد توجه مسوولان و کارفرمایان باشد.

نماینده ولی فقیه در سمنان گفت: کارگران در حفظ و نگهداری نظام جمهوری اسلامی ایران نقش سازنده‌ای دارند و باید حفظ عزت آنان بیش از پیش مورد توجه مسوولان باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • دریافت بیش از ۴۹۰ میلیارد تسهیلات خوداشتغالی توسط دانشجویان لرستان
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • تاکید بر حمایت از کارگران سمنان تا سهم ۴۰ درصدی دانش‌آموختگان از اشتغالزایی
  • تجمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در حمایت از دانشجویان آمریکا
  • آغاز به کار کنگره همکاری‌های دولت ،دانشگاه و صنعت در قم
  • رئیس دانشگاه محقق اردبیلی: چگونه در برابر ضرب و شتم دانشجویان ساکت هستید؟
  • تجمع دانشجویان شریف در حمایت از خیزش دانشجویان در جهان
  • ادامه حمایت دانشجویان ایرانی از خیزش دانشجویان در جهان/ دانشجویان شریف تجمع کردند+ فیلم
  • وزیر علوم: دانش آموختگان ما وعده صادق را رقم زدند
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد