Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-07@22:51:23 GMT

راز قتل پیرزن در سینه ابراهیم تبر!

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۰۹۴۹

راز قتل پیرزن در سینه ابراهیم تبر!

رویداد۲۴ نگرانی در چهره زن جوان موج می زد. او ششم فروردین، هرچه با مادرش تماس می گرفت کسی پاسخ گو نبود. دلشوره عجیبی داشت و هر لحظه افکار مختلفی به ذهنش خطور می کرد.

هر ساعتی که می گذشت بر اضطراب و نگرانی زن جوان افزوده می شد. او به خاطر شیوع ویروس کرونا، نمی توانست به خانه مادرش برود تا این که به همسرش زنگ زد و از او خواست به منزل مادرش برود و خبری بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مرد جوان هم که با سخنان همسرش نگران شده بود عصر هفتم فروردین به سوی خیابان شهیدعلیمردانی مشهد حرکت کرد اما هرچه زنگ طبقه همکف منزل دو طبقه را به صدا در آورد، باز هم کسی پاسخ نداد.

داماد جوان که دیگر اضطراب خاصی در چهره اش نمایان شده بود، از محل شیشه شکسته در حیاط را گشود و وارد پذیرایی شد.

فردی زیر لحاف خوابیده بود و داماد جوان به خیال این که او «ابراهیم تبر» (برادرزن معتادش) است از کنار او عبور کرد ولی هیچ اثری از مادرزنش نبود. در یک لحظه ناگهان چشم مرد جوان به انگشتان پایی خیره ماند که از زیر لحاف بیرون آمده بود. داماد جوان هراسان لحاف را کنار زد و در میان وحشت و ناباوری با پیکر بی جان و غرق در خون مادرزنش رو به رو شد. او با چشمانی اشکبار در حالی که به شوک فرو رفته بود، ماجرا را به پلیس و اعضای خانواده اش اطلاع داد.

دقایقی بعد نیروهای کلانتری میرزاکوچک خان مشهد با دستور سرهنگ محسن باقی زاده حکاک (رئیس کلانتری) عازم خیابان شهیدعلیمردانی شدند و با حفظ صحنه حادثه مراتب را به قاضی ویژه قتل عمد مشهد گزارش دادند.

عقربه های ساعت حدود ۱۹ شب را نشان می داد که با حضور قاضی کاظم میرزایی و عوامل بررسی صحنه جرم در محل جنایت، تحقیقات گسترده ای در این باره آغاز شد. بررسی های میدانی مقام قضایی بیانگر آن بود که پیرزن ۶۳ساله به همراه پسر ۳۷ساله معتادش زندگی می کرد و پسر دیگرش نیز در منزل نامزدش حضور داشت. گم شدن تلویزیون منزل پیرزن، تنها سرنخ مهمی بود که کارآگاهان پلیس آگاهی با دستور قاضی میرزایی به کنکاش در این باره پرداختند.

گروه ویژه کارآگاهان به سرپرستی سرهنگ ولی نجفی (افسر پرونده) بررسی وضعیت اجتماعی و اخلاقی اطرافیان مقتول را در دستور کار قرار دادند چرا که طبق دستورات محرمانه قاضی میرزایی، احتمال جنایت خانوادگی قوت گرفته بود.

 در این میان خبری از ابراهیم (پسر ۳۷ساله پیرزن) نبود و تلاش ها برای یافتن او در پاتوق های سیاه نیز بی نتیجه ماند. بررسی های غیرمحسوس نشان می داد، جوان ۳۷ساله که به «ابراهیم تبر» معروف است، سوابق متعدد ترک اعتیاد دارد و از وضعیت اجتماعی مناسبی برخوردار نیست. همه اعضای خانواده از اعتیاد او در رنج بودند اما مادرش به هر زحمتی بود، فرزندش را تحمل می کرد.

تعداد زیادی از پاتوق های استعمال موادمخدر مورد بررسی های شبانه روزی پلیس قرار گرفت ولی اثری از «ابراهیم تبر» نبود. او که مظنون اصلی این پرونده جنایی است، جا و مکان مشخصی ندارد و سرگردان است.

منبع: روزنامه خراسان لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 اخبار حوادث قتل ابراهیم تبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۰۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری اعضای باند فرااستانی سرقت از پیرزن‌ها در این استان خبر داد. 

به گزارش مشرق، سردار ناصر فرشید روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: باند فرا استانی سارقان به عنف که در معابر شهری کرمان اقدام به سرقت از پیرزن‌ ها می‌ کردند با تلاش پلیس منهدم شد.

وی اظهار کرد: باند سرقت از پیرزن ها در کرمان بعد زیر نظر گرفتن بانوان مسن سوژه مورد نظر خود را انتخاب کرده و اقدام به سرقت از آنها می کردند.

وی تصریح کرد: سارقان با به کارگیری ترفندهایی چون سوال کردن آدرس مساجد و یا انجام کارهای خیر و خداپسندانه به سوژه نزدیک شده و اعتماد فرد مورد نظر را جلب می‌ کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: سارقان پس از جلب اعتماد پیر زن ها در فرصت مناسب اقدام به سرقت طلا و جواهرات آنها می‌ کردند.

وی ادامه داد: باند سرقت فرا استانی سرقت از پیرزن ها در کرمان تاکنون به ۱۱ فقره سرقت اعتراف کرده اند.

سردار فرشید گفت: اعضای باند سرقت از پیرزن‌ها ها را ۲ مرد و یک زن تشکیل می داد که این افراد با خودرو اقدام به سوژه یابی می کردند.

وی افزود: پلیس پس از دریافت گزارش شاکیان اقدامات لازم برای دستگیری سارقان را انجام داد و بر این اساس گشت‌ های نامحسوس پلیس در حین گشت زنی و رصد در شهر به یک خودرو مشکوک می شوند و دستور ایست می‌ دهند.

وی افزود: سارقان به محض دریافت دستور ایست اقدام به فرار می‌ کنند.

فرمانده انتظامی کرمان با تاکید بر اینکه پلیس بعد از اقدام به فرار سارقان با تیراندازی خودروی آنها را متوقف و آنها را دستگیر می کند افزود: افراد نباید به سادگی به افراد غریبه اعتماد کنند.

دیگر خبرها

  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج / علت مرگ در دست بررسی است
  • پسر جوان مادرش را در خانه آتش زد
  • بیمار روانی مادرش را در خانه آتش زد
  • (ویدئو) بلاگرها متقلب شدند؛ ماجرای ازدواج پیرزن ۸۵ ساله با پسر ۲۵ ساله در ایران!
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ ها در کرمان
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان
  • برگزاری چهارمین همایش معاونان و رؤسای شورا‌های حل اختلاف شمالغرب کشور در تبریز
  • دستبند پلیس بر دستان قاتلان جوان ۲۳ ساله‌ حاجی آبادی
  • جنایت در خیابان بی‌سیم/ پسر جوان با ضربه چاقو قربانی شد
  • اعلام حکم دختری که باعث مرگ مادرش شد