Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در گیلان، موج جدید بحران کرونا در استان گیلان را بعد از تعطیلات نوروزی نگران کننده عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ دکتر محمد حسین قربانی نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در گیلان در گفت و گویی ضمن تقدیر از همراهی و همکاری مردم  ایران به ویژه مردم استان گیلان در رعایت نکات بهداشتی و دستورالعمل های بهداشت و درمان در ایام نوروز گفت: همکاری مردم  ایران به ویژه مردم استان گیلان در تعطیلات نوروزی به ویژه روز سیزده بدر،  رعایت نکات بهداشتی و  طرح فاصله گذاری اجتماعی، یکی از موفقیت های جمهوری اسلامی در پیشگیری از شیوع کرونا محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اعلام خطر سازمان بهد اشت جهانی در خصوص موج جدید بحران کرونا در برخی کشورها گفت:  سازمان بهد اشت جهانی به همه کشورهایی که  درحال باز کردن قرنطینه هستند، اعلام خطر کرده که موج جدیدی در راه است.

نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در گیلان، با ابراز نگرانی از  افزایش حجم تردد  در سطح شهرهای استان بعد از تعطیلات نورورزی، بهترین راه  را  برای شکست  ویروس کرونا و قطع این زنجیره، رعایت فاصله اجتماعی و کاهش رفت و آمد در سطح شهر عنوان کرد و همراهی مردم استان را برای  رعایت پروتکل های وزارت بهداشت و ستاد مبارزه با کرونا خواستار شد.

دکتر قربانی ورودی های بیمارستانی در گیلان  را نگران کننده عنوان کرد و خاطرنشان شد:   هنوز زمان اعلام رسمی رفع قرنطینه فرا نرسیده،  بنابراین تا آن زمان، مردم استان باید با رعایت نکات ایمنی و بهداشتی،  در این زمینه  به مسوولان کمک کنند تا  قدم به قدم، قرنطینه و فاصله اجتماعی کمتر  و در نهایت برداشته شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مردم استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۲۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی ۱۴۰۳ برگزار شد

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی ۱۴۰۳ همزمان با چهارمین روز از هفته سلامت با حضور دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سردار سرتیپ حسینی، فرمانده پلیس راهور فراجا، معاونین و مدیران وزارت بهداشت و سازمان اورژانس کشور و جمعی از تلاشگران سازمان اورژانس و حوزه‌های بهداشت و درمان در سالن امام جواد (ع) ستاد وزارت بهداشت برگزار شد.

گفتنی است، در این مراسم با اهدای لوح به صورت نمادین از منتخبین سلامت نوروزی ۱۴۰۳ تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • آخرین آمار فوتی‌ تصادفات در تعطیلات نوروزی
  • همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی ۱۴۰۳ برگزار شد
  • خادمان سلامت نوروزی تجلیل شدند
  • در تعطیلات نوروزی یک هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جان باختند
  • افزایش ۳۰ درصدی سفر گردشگران خارجی به گیلان