Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@00:50:29 GMT

کرمانشاه 650 هزار جوان دارد

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۲۹۷۳

کرمانشاه 650 هزار جوان دارد

ایسنا/کرمانشاه سرپرست معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: با تغییر سن جوانی به 18 تا 35 سال، برآورد می‌شود بیش از 650 هزار جوان در استان داشته باشیم.

محمدحسین زاده به مناسبت هفته جوان در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: طبق آمار سرشماری سال 1395 تعداد کل جوانان 18 تا 29 سال در استان کرمانشاه 503 هزار جوان بود که باتوجه به افزایش سن جوانی به 18 تا 35 سال، برآورد می شود در حال حاضر بیش از 650 هزار جوان در استان داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرپرست معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان در ادامه اشتغال و ازدواج را یکی از مهمترین چالش های پیش روی جوانان کرمانشاهی دانست و اظهار کرد: در بحث ایجاد اشتغال برای جوانان طی یکی دو سال اخیر از سوی مسئولین استان تلاش خوبی صورت گرفته، اما برای هدف دهی به این تلاش ها طبق دستور استاندار کرمانشاه بدنبال تدوین سند اشتغال جوانان استان هستیم.

وی تصریح کرد: این سند در واقع سیاستگذاری برای موضوع اشتغال جوانان استان برای یک دوره سه ساله است که در معاونت جوانان استان درحال تدوین است.

حسین زاده در ادامه به مشکل ازدواج جوانان کرمانشاهی هم اشاره کرد و گفت: برای رفع برخی موانع پیش پای ازدواج جوانان مانند پرداخت تسهیلات با بانک‌ها تعامل خوبی داریم و خوشبختانه طی سال گذشته به بیش از 95 درصد جوانانی که درخواست وام ازدواج داشتند، تسهیلات پرداخت شد.

وی تاکید کرد: البته برای اینکه جوانان ما ازدواج آگاهانه ای داشته باشند، کارگاه های پیش از ازدواج را برای آنها برگزار می‌کنیم که در این راستا سال گذشته 255 کارگاه را برای 3780 جوان در آستانه ازدواج استان برگزار کردیم.

سرپرست معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه راه اندازی شش مرکز مشاوره ازدواج طی سال گذشته را از دیگر اقدامات این معاونت برای کمک به ازدواج آگاهانه جوانان اعلام کرد و گفت: راه اندازی مجمع خیرین برای کمک به جوانانی که بضاعت مالی چندانی ندارند و تولید موشن گرافی و کلیپ هایی درباره ازدواج را نیز در یکسال اخیر انجام دادیم.

انتهای پیام
 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هفته جوان كرمانشاه استانی اجتماعی معاونت جوانان جوانان استان هزار جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۲۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری کمرنگ برخی بانکها برای پرداخت تسهیلات ازدواج در بویراحمد

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام مهدوی‌مطلق ظهر چهارشنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان بویراحمد افزود: هر چه در بحث ازدواج در مسئله جوانان خوب کار شود، معضلات و مشکلات اجتماعی کمتر می‌شود.

وی بیان داشت: راهبرد کلان کشور، جوانی جمعیت و جمعیت سازی است است اما با وجود مشکلاتی که جوانان در بحث ازدواج دارند این امر میسر نمی‌شود.

مهدوی مطلق اظهار داشت: دستگاه‌های دولتی ظرفیت خود را در اختیار ازدواج جوانان قرار دهند و تمامی دستگاه‌های دولتی، نهادهای عمومی و دستگاهی اجرایی که دارای امکانات رفاهی، فرهنگسرا و تالار، باشگاه و اردوگاه‌ها و هسته‌های مشاوره هستند، موظف‌اند با هماهنگی کمیته ساماندهی ازدواج، فضاهای مذکور را برای برگزاری جشن و مراسم ازدواج در اختیار زوج‌های واجدالشرایط قرار دهند.

کد خبر 6087647

دیگر خبرها

  • تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • تحقق ثبات اقتصادی با کم شدن هزینه‌های دولت
  • اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود
  • ۳۰۰۰ جوان کهگیلویه و بویراحمد در انتظار وام ازدواج
  • ۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند
  • توزیع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد مبنای منطقی ندارد
  • همکاری کمرنگ برخی بانکها برای پرداخت تسهیلات ازدواج در بویراحمد
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
  • چرا وام سرباز ماهر و ازدواج پرداخت نمی شود؟