Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ارتش پاکستان در تماس تلفنی با رئیس جمهور افغانستان درباره تشکیل هیأت مذاکره با طالبان و مدیریت شیوع بیماری کرونا به رایزنی با وی پرداخت.

به گزارش خبرنگار دفاتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس، ژنرال «قمر جاوید باجوا» فرمانده ارتش پاکستان در تماس تلفنی با اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان درباره تشکیل هیأت مذاکره با طالبان و مدیریت شیوع بیماری کرونا به رایزنی با وی پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باجواه انتخاب اشرف غنی به عنوان رئیس جمهور را به وی تبریک گفت و افزود: تشکیل تیم مذاکراه برای به توافق رسیدن با طالبان مسیر صلح در افغانستان را هموار می‌‌کند.

ژنرال باجوا در ادامه این گفت و گوی تلفنی بر مبارزه جهانی با بیماری کرونا تأکید و درباره گسترش تجارت دو کشور به تبادل نظر پرداخت.

طرفین توافق کردند پاکستان ارسال محموله‌های تجاری به افغانستان را تسهیل کند.

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: طالبان پاکستان افغانستان اشرف غنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۳۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور ساعاتی قبل به تهران بازگشت

رئیس جمهور پس از سفر رسمی سه روزه به کشورهای پاکستان و سریلانکا، دقایقی پیش وارد تهران شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنجشنبه پس از سفر رسمی به دو کشور پاکستان و سریلانکا به تهران بازگشت.

برگزاری دیدارهای رسمی دوجانبه، نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه و امضای مجموعاً ۱۳ سند همکاری بخشی از برنامه‌ها و دستاوردهای این سفر بود.

کد خبر 747722

دیگر خبرها

  • درانی: پاکستان بیشتر از هند از ناحیه افغانستان آسیب دیده است
  • ۶ مرزبان ایرانی بازداشت شده توسط طالبان آزاد شدند
  • دستاوردهای سفر رئیس جمهور به پاکستان و سریلانکا
  • رایزنی معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان با هیات دیپلماتیک ایران
  • رایزنی معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان با کاظمی قمی
  • نماینده ویژه پاکستان درامور افغانستان: ایران و چین شرکای معتمد ما هستند
  • رئیس جمهور ساعاتی قبل به تهران بازگشت
  • درخواست‌های تلفنی مردم در سفر رئیس جمهور به سمنان پیگیری می‌شود
  • گفتگوی تلفنی معاون بایدن با رئیس رژیم صهیونیستی
  • گفت‌وگوی کامالا هریسر با رئیس رژیم صهیونیستی