Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-30@23:40:22 GMT

افزایش ۱۶.۲ درصدی قیمت سکه در یک ماه

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۴۱۸۴

افزایش ۱۶.۲ درصدی قیمت سکه در یک ماه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، در یک ماهه منتهی به ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به طور میانگین در بازار ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله می‌شده است که این رقم در یک ماهه منتهی به ۲۷ اسفندماه ۱۳۹۸ به ۶ میلیون و ۴۰ هزار تومان افزایش یافته است.

قیمت فروش هر قطعه نیم سکه بهار آزادی نیز طی این مدت از ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به ۳ میلیون و ۵۰ هزار تومان افزایش یافته است که رشدی ۱۳ درصدی را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که هر قطعه ربع سکه بهار آزادی در یک ماهه منتهی به ۲۷ بهمن ماه ۱۳۹۸ معادل یک میلیون و ۶۳۰ هزار تومان داد و ستد می‌شده اما این رقم برای یک ماهه منتهی به ۲۷ اسفندماه به یک میلیون و ۷۵۰ هزار تومان افزایش یافته که ۷.۴ درصد افزایش را تجربه کرده است.

معاونت بررسی‌های اقتصادی اتاق بازرگانی تهران در گزارش خود اعلام کرده که هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز که در مدت مورد گزارش ۵۳۳ هزار و ۳۰۰ تومان فروخته می‌شده به ۶۰۹ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش یافته است. بنابراین طلا نیز در این مدت ۱۴.۳ درصد افزایش داشته است. این در حالی است که قیمت هر اونس طلای جهانی در این مدت ۳.۲ درصد کاهش را تجربه کرده است. در یک ماهه منتهی به ۲۷ بهمن ماه ۱۳۹۸ میانگین قیمت هر اونس یک هزار و ۵۸۴ دلار بوده که تا ۲۷ اسفندماه به یک هزار و ۵۳۳ دلار کاهش یافته است.

با این حساب بیشترین افزایش قیمت مربوط به سکه تمام بهار آزادی با ۱۶.۲ درصد و کمترین افزایش قیمت نیز مربوط به ربع سکه با ۷.۴ درصد بوده است.

قیمت سکه، طلا و ارز در نخستین روز پس از تعطیلات نوروز کد خبر 498003 برچسب‌ها سکه - قیمت

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سکه قیمت تومان افزایش یافته هزار تومان بهار آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۴۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد نه چندان خوب بانک ملت در 9 ماهه

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، در گزارش 9 ماهه میاندوره ای سال 1402 بانک ملت که در کدال منتشر شده است جریان خالص ورود نقد حاصل از سرمایه گذاری ها را نسبت به دوره مشابه سال قبل آن کاهش 469 درصد را نشان می دهد. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000IxB

دیگر خبرها

  • قیمت طلا و سکه امروز 11 اردیبهشت 1403
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ترکش‌های جنگ قیمتی در بزرگترین بازار خودروی جهان
  • اقتصاد ژاپن دست پُر آمد
  • ثبت سفارش ۱۳۰ هزارتن برنج در ۲ ماهه ابتدای سال
  • هزینه‌ها کلانی که هوش مصنوعی روی دست مایکروسافت می‌گذارد
  • افزایش ۱۱۰ درصدی قیمت کتاب
  • عملکرد نه چندان خوب بانک ملت در 9 ماهه
  • افزایش ۵۰۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت ایران
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند