Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیمی گفت: با همکاری مشترک بهزیستی شهرستان شیراز و اداره پیشگیری و ساماندهی آسیب های اجتماعی شهرداری شیراز، اقدامات لازم برای ساماندهی و کاهش شیوع کرونا میان معتادین متجاهر به انجام می رسد.

«هادی ابراهیمی» امروز (17 فروردین) با اشاره به برگزاری جلسه مشترک مدیریت بهزیستی شهرستان شیراز و اداره پیشگیری و ساماندهی آسیب های اجتماعی  شهرداری شیراز، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: با برگزاری این جلسه، اقدامات لازم برای ساماندهی و اقدام مشترک ویژه برای کاهش شیوع کرونا میان معتادین متجاهر مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر بهزیستی شهرستان شیراز افزود: با در نظر گرفتن منابع انسانی و امکانات موجود، مقرر شد تا بهزیستی شیراز و اداره پیشگیری و ساماندهی آسیب های اجتماعی شهرداری شیراز با همکاری یکدیگر و جلوگیری از موازی کاری با استفاده از پتانسیل های موجود به گروه های هدف، به ویژه معتادین متجاهر، خدمات لازم را ارائه کنند.

وی اضافه کرد: بر این اساس، شهرداری شیراز، کمک رسانی در توزیع اقلام بهداشتی، تامین امنیت مراکز کاهش آسیب ها، توزیع غذا و تنطیم ساعات استحمام معتادان متجاهر و ... را به انجام می رساند.

ابراهیمی با تاکید بر طراحی لگوهای مشترک بر روی لباس و خودروهای بهزیستی و شهرداری شیراز، بیان کرد: به منظور شناسایی و معرفی این خدمات به شهروندان، لباس و خودروهای کارکنان شهرداری و بهزیستی در اجرای این طرح با لگوهای مشترک، طراحی شده است.

وی ادامه داد: تیم موتوری و خودروهای شهرداری در کنار تیم های سیار بهزیستی از 18 فروردین حضور دارند و با هدف تشویق معتادان متجاهر برای حضور در مراکز نگهداری از معتادان متجاهر نیز متادون توزیع می شود.

ابراهیمی از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی میان معتادان در محل های پناهگاهی و حتی در سطح شهر خبر داد و گفت: علاوه بر این اقدامات که با هدف کاهش شیوع کرونا انجام می شود، جلسات هفتگی بهزیستی با واحد آسیب های اجتماعی شهرداری شیراز و مراکز «دی آی سی» برگزار می شود و تراکت های آموزشی با مضمون کاهش انتقال کرونا میان معتادان در سطح شهر با همت شهرداری شیراز، توزیع خواهد شد.

وی با تشکر از همکاری موسسات خیریه و مراکز تحت نظارت بهزیستی شهرستان شیراز، بیان کرد: حضور خیران و مراکز خیریه در تهیه غذا، ماسک، ژل ضدعفونی، دستکش، لوازم ضد عفونی و ... در این طرح قابل تقدیر و اثر گذار است.

پایان پیام/664

منبع: شبستان

کلیدواژه: کرونا در فارس بهزیستی شیراز شهرداری شیراز شیراز بهزیستی شهرستان شیراز آسیب های اجتماعی کاهش شیوع کرونا معتادان متجاهر شهرداری شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۷۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری ۲۰۰داوطلب هلال زنجان در نذر سلامت با قرارگاه جهادی الکفیل

به گزارش خبرگزاری مهر، حکمت الله هاشمی گفت: جمعیت هلال احمر استان زنجان با مشارکت قرارگاه الکفیل ۱۱۰ یونیت دندانپزشکی برای ارائه خدمات به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در مجموعه ۶ هزار نفری ورزشگاه انقلاب زنجان کرده است.

وی ادامه داد: ۳۱۰ دندانپزشک و دستیار دندانپزشک در ارائه این خدمات همکاری و مشارکت دارند که از این تعداد ۲۴۰ نفر داوطلب جمعیت هلال احمر وظیفه خدمت رسانی به مراجعان را بر عهده دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: یکهزار فریم عینک برای مددجویان کمیته امداد حضرت امام خمینی و بهزیستی تأمین شده که پس از انجام معاینات مورد نیاز این فریم‌ها به بیماران نیازمند تحویل داده می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: بیمارستان درمان و توانبخشی در کنار خدمات دندانپزشکی راه اندازی شده که خدمات ویزیت و ارائه داروی رایگان انجام می‌شود. هاشمی تاکید کرد: از ۱۲ اردیبهشت ماه پزشکان عمومی، متخصص کودکان، متخصص عفونی اطفال، زنان و زایمان، تغذیه، داخلی، کلیه، ریه کودکان و قرنیه در این بیمارستان بیماران نیازمند را رایگان ویزیت می‌کنند.

وی اظهار داشت: نوزادان و کودکان تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد به لحاظ سلامت حرکتی و جسمی معاینه خواهند شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، این معاینات را صافی کف پا، پای پرانتزی و گودی کمر برشمرد و گفت: در صورت تشخیص پزشک برای درمان در صورت داشتن مشکل، این کودکان و نوزادان جهت درمان به مراکز درمان و توانبخشی هلال احمر استان ارجاع داده می‌شوند.

هاشمی افزود: پنج مشاور داوطلب برای ارائه ۱ خدمات رایگان نیز در حال ارائه خدمات مورد نیاز هستند.

وی ادامه داد: ارائه آموزش‌های رایگان و فعالیت تیم‌های سحر از دیگر خدماتی است که در حال انجام است. گفتنی است، ارائه خدمات درمانی با همکاری قرارگاه جهادی الکفیل از ۱۲ اردیبهشت: شده و تا شامگاه جاری ادامه دارد.

کد خبر 6096349

دیگر خبرها

  • خانواده ۵ معلولی در دشتستان صاحب خانه می‌شوند
  • همکاری ۲۰۰ داوطلب هلال‌احمر زنجان در نذر سلامت
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال احمر زنجان در نذر سلامت
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال زنجان در نذر سلامت با قرارگاه جهادی الکفیل
  • ورزش و کاهش وزن نخستین اقدام برای درمان کبد چرب
  • کاهش کودکان کار در پایتخت
  • از بین رفتن کلونی‌های معتادان متجاهر در تهران
  • سازمان‌های مسئول باید در مقابله با جرایم کمک کار پلیس باشند
  • کاهش کودکان کار در پایتخت 
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه | امروز پاتوق معتادان متجاهر در تهران نداریم