Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@11:33:46 GMT

رهایی گروگان 38 ساله در کمتر از 48 ساعت

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۷۶۵۸

رهایی گروگان 38 ساله در کمتر از 48 ساعت

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان "سیب و سوران"، جوان 38 ساله در کمتر از 48 ساعت از چنگال گروگانگیران رها شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار"احمد طاهری" جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان در بیان جزئیات این خبر گفت: نهم فروردین سال جاری در پی ربایش جوانی 30ساله در یکی از روستاهای حاشیه شهر  "سوران" موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کارآگاهان دایره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی شهرستان سیب و سوران با حضور در محل و انجام تحقیقات از شاهدان عینی ماجرا، دریافتند که ترک نشینان 2 دستگاه موتورسیکلت با سر و صورتی پوشیده این جوان را هنگام خروج از منزل ضمن ضرب و شتم گروگان گرفتند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده با تحقیقات گسترده میدانی و جمع آوری سرنخ های موجود، عاملان این آدم ربایی را شناسایی و دستگیری آنها را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: سرانجام مخفیگاه متهمان در یکی از روستاهای شهرستان سوران شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه، 2 نفر از عاملان اصلی این گروگان گیری دستگیر و فرد گروگان پس از 48 ساعت اسارت، صحیح و سالم از چنگال آنها آزاد شد.

 سردار طاهری بیان داشت: در بازجویی های به عمل  آمده از متهمان مشخص شد گروگان گیری، به دلیل اختلافات مالی با فرد گروگان بوده است.

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به ادامه تحقیقات پلیس برای دستگیری دیگر افراد دخیل در این گروگان گیری خاطر نشان کرد: 2 متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گروگان گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۷۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تویوتای ۱۲۰ میلیاردی در توقیف پلیس سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار دوستعلی جلیلیان، در تشریح جزئیات این خبر افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی خبری مبنی بر ورود یک دستگاه خودروی تویوتا (لندکروز) قاچاق و نگهداری در یکی از پارکینگ های سطح شهر چابهار، مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی با هماهنگی های قضایی، اقدام به بازرسی از محل مورد نظر کردند و در بررسی های به عمل آمده مشخص شد که این خودرو، فاقد هرگونه مجوز گمرکی است.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه برابر اعلام نظر کارشناسان ارزش تقریبی خودروی کشف شده ۱۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: خودرو پس از تشکیل پرونده قضائی برای سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شد.

کد خبر 6093059

دیگر خبرها

  • تویوتای ۱۲۰ میلیاردی در توقیف پلیس سیستان و بلوچستان
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • تازه داماد ۲۰ ساله‌ای که بعد از تیرخلاص جیش‌الظلم زنده ماند
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • دستگیری قاتل کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد
  • دستگیری قاتل مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت در کاشمر