Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، فدراسیون والیبال ایران چند روز پیش اعلام کرد که دیگر قصد ندارد به همکاری خود با ایگور کولاکوویچ ادامه دهد. تیم ملی والیبال کشورمان با توجه به تعویق رقابت های المپیک توکیو، بازی های مهمی را در پیش ندارد و قرار است تا چند وقت دیگر سرمربی جدید را جانشین کولاکوویچ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این قرار بود تیم ملی با کولاکوویچ به مسابقات لیگ ملت‌های والیبال و المپیک اعزام شود، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا این رویداد‌ها به تاخیر افتاد و فدراسیون نشین‌ها هم حالا در نظر دارند تا تغییری در تیم ملی ایجاد کنند.  

پس از تائید خبر فسخ قرارداد کولاکوویچ گزینه‌های مختلفی برای تیم ملی مطرح و حتی عنوان شد که تیم ملی می‌خواهد با گزینه‌ای قوی به فعالیتش ادامه دهد، البته همان زمان هم شنیده شد که ممکن است تیم ملی برای لیگ ملت‌های والیبال در صورتی که امسال دنبال شود با گزینه‌ای داخلی اعزام شود.  

حالا شنیده شده که ممکن است در گزینه‌های پیشنهادی نام مربی ایرانی هم وجود داشته باشد و تیم ملی به طور کلی با این مربی کارش را دنبال کند، نکته مهم اینجاست که در صورت رخداد چنین مسئله‌ای می‌توان انتظار درخشش داشت، زیرا مربیان ایرانی در چند سال گذشته با قهرمانی در نوجوانان و جوانان جهان و رویداد‌های آسیایی به خوبی توانایی هاشیان را اثبات کرده اند.

انتهای پیام/  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون والیبال تیم ملی والیبال ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۸۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواهش لاپورتا از ژاوی: مربی بزرگ نیست، بمان!

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی پس از شکست سنگین برابر ویارئال اعلام کرده بود که قصد دارد در پایان فصل نیمکت بارسلونا را ترک کند و هر اتفاقی هم رخ دهد و حتی اگر تیمش موفق به کسب عنوان قهرمانی شود از این تصمیم منصرف نخواهد شد.

با این حال، بسیاری از رسانه‌های نزدیک به این باشگاه در روزهای اخیر مدعی شده بودند که مدیران بارسا تمام تلاش‌شان را به کار گرفتند تا بتوانند این مربی جوان را برای ادامه حضور روی نیمکت این تیم در فصل آینده متقاعد کنند.

و نایب رئیس بارسلونا شب گذشته به صورت رسمی اعلام کرد که در انجام این کار موفق بودند و سرمربی فعلی بارسا قرار است در فصل آینده هم به حضورش روی نیمکت این تیم ادامه دهد و تصمیم اولیه‌اش را در این باره تغییر داده است.

پیش از این هم گفته شده بود که لاپورتا و دکو به صورت جدی در تلاش هستند تا ژاوی را از تصمیمی که گرفته منصرف کنند و حالا روزنامه موندو دپورتیوو خبر داده است که رئیس این باشگاه به ژاوی اعلام کرده که آنها توانایی به خدمت گرفتن مربی بزرگ و نامدار را در این تابستان ندارند و از او خواسته که به همین دلیل در این فصل هم به همکاری با آنها ادامه دهد.

هرچند، او هم شرایطی برای ادامه این همکاری داشته که مدیران بارسا با انجام دادن آنها موافقت کردند اما به نظر می‌رسد که علاقه قلبی او به این تیم دلیل اصلی ادامه این همکاری بوده است.

دیگر خبرها

  • واکنش توییتر رسمی باشگاه بارسلونا به ماندن ژاوی؛ فراتر از یک مربی
  • مربی سرشناس عاشق هندوانه‌های ایران شد | از اینکه ایرانی‌ها کنار غذاهایشان خیارشور می‌گذارند تعجب کردم!
  • سرمربی فاینورد در یک‌قدمی نیمکت لیورپول
  • خواهش لاپورتا از ژاوی: مربی بزرگ نیست، بمان!
  • حضور یک ایرانی در تیم ملی والیبال ژاپن!
  • لیگ ملت‌ها: لیست ژاپن با حضور یک ایرانی
  • شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد
  • یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور
  • گزینه جذاب آلمانی برای نیمکت تراکتور
  • گزینه اول عجیب بایرن: مربی اخراجی یونایتد!