Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@02:53:27 GMT

وضعیت کرونا در سیستان و بلوچستان سفید است یا قرمز؟

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۸۵۱۵

وضعیت کرونا در سیستان و بلوچستان سفید است یا قرمز؟

در حالی به گفته رئیس جمهور استان سیستان و بلوچستان به لحاظ شیوع بیماری کرونا در وضعیت سفید قرار دارد که آمارها خروج از وضعیت قرمز در این استان را نشان نمی‌دهد. ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان رئیس جمهور امروز در جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا که به صورت مستقیم از تلویزیون نیز پخش شد، اظهار داشت: استان‌های سفیدی داریم در منطقه جنوب کشور که هیچ مشکلی برای فعالیت آموزش و پرورش در آن‌ها وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام روحانی از بوشهر، هرمزگان و سیستان و بلوچستان به عنوان استان‌هایی که مشکلی برای بحث آموزش ندارند یاد کرد و افزود: آموزش و پرورش می‌تواند در استان‌های سفید فعالیت خود را شروع کند و مانعی برای این کار وجود ندارد.

این اظهار نظر در حالی مطرح شده که آمار بیماران مبتلا به کرونا به گفته مسئولان دانشگاه‌های علوم پزشکی استان همچنان در حال افزایش است و ظاهرا هنوز ثباتی در وضعیت کنترل شیوع ویروس کرونا در این استان به وجود نیامده است.

روحانی خطاب به وزیر بهداشت: تمامی فعالیت‌های اقتصادی از 20 فروردین باید با پروتکل آغاز شود + سندروحانی: هیچ اختلافی بین سران قوا و وزارتخانه‌ها نیست/عادی‌شدن فعالیت کسب‌وکارهای کم‌ریسک/ تردد خودروهای غیربومی ممنوع استروحانی: طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به فاصله‌گذاری هوشمند تبدیل می‌شود

پس از این اظهار نظر خبرنگار تسنیم جهت بررسی  ماجرا و تائید اعلام وضعیت سفید استان به سراغ مسئولان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان رفت اما روابط عمومی و رئیس این دانشگاه حاضر به انجام مصاحبه نشدند و اعلام کردند در این خصوص پاسخگو نیستند.

سیستان و بلوچستان در وضعیت سفید نیست

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در این رابطه در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: با اعلام وضعیت سفید در سیستان و بلوچستان مشخص است که ظاهراً رئیس جمهور اطلاعی از وضعیت موجود این بیماری در استان ندارند.

حسینعلی شهریاری ادامه داد: برای اعلام وضعیت سفید باید در خود استان‌ها تصمیم‌گیری شود؛ وضعیت استان سیستان و بلوچستان سفید نیست و ما نیز بسیار نگران وضعیت موجود هستیم.

وی خاطرنشان کرد: نگرانی ما برای شهرهای زابل و زاهدان از روندی که در حال اتفاق است بیشتر احساس می‌شود چرا که وضعیت این دو شهرستان به لحاظ عدد مبتلایان به بیماری کرونا سفید نیست.

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس تصریح کرد: قطعاً ستاد کرونا در استان باید تصمیم نهایی را بگیرد و هر طور صلاح استان است تصمیم‌گیری انجام شود نمایندگان مجلس نیز پیگیر این موضوع هستند.

انتهای پیام/394/ ز

R7843/P/S6,65/CT6 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا سیستان و بلوچستان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا سیستان و بلوچستان ویروس کرونا سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان وضعیت سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۸۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۶ طرح روبنایی در سایت‌های طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان ساخته می‌شود

ابوالفضل مهدیار  با بیان اینکه برای ارتقای کیفیت زندگی شهروندان در سایت های طرح های نهضت ملی مسکن تلاش شده خدمات مورد نیاز از جمله مدرسه، مسجد و درمانگاه همزمان با اجرای طرح ها آنگونه که مردم شایسته آن هستند تکمیل و در اختیار آنها قرار داده شود گفت: در این راستا امسال  عملیات ساخت ۱۹ مدرسه، چهار کلانتری و سه باب مسجد در سایت های طرح نهضت ملی مسکن استان آغاز می شود.

وی ادامه داد: همچنین در حال حاضر در سایت های آرمانشهر و تفتانشهر زاهدان که در آنها بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در حال ساخت است عملیات ساخت چهار باب مدرسه، ۲ کلانتری،۲ درمانگاه و ۲ مسجد از سال گذشته عملیاتی شده است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: از آنجایی که طرح نهضت ملی مسکن نیازمند ایجاد توازن بین ساخت واحدهای مسکونی و زیرساخت‌های خدماتی است رویکردی اساسی را دنبال می کنیم تا متقاضیان با چالش نبود امکانات و خدمات مواجه نشوند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از ۱۹ هزار واحد شهری و روستایی در محدوده شهرهای زیرپوشش این اداره کل با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد و ایجاد اشتغال برای بیش از ۲۳ هزار نفر در حال ساخت است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سربازان مرزبانی سیستان و بلوچستان آموزش‌های صنایع‌ دستی را فرا می‌گیرند
  • پیکر بی‌جان ۲ فرد غرق شده در رودخانه نیاتک پیدا شد
  • جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم
  • کمبود روزانه ۲۰۰ واحد خونی در سیستان و بلوچستان
  • ۲۶ طرح روبنایی در سایت‌های طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان ساخته می‌شود
  • شرایط فروش قسطی جک J ۴ و کی ام سی T ۸
  • شرایط فروش قسطی جک J۴ و کی ام سی T۸ اعلام شد
  • افتتاح ۹۰۹ کارگاه اشتغالزایی در سیستان و بلوچستان
  • مهارت‌آموزی در دسترس‌تر از همیشه در سیستان و بلوچستان
  • (ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان