Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@10:34:11 GMT

اصفهان| فرمانده بسیج شهرستان دهاقان منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۰۱۱۸

اصفهان| فرمانده بسیج شهرستان دهاقان منصوب شد

مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان با حضور فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان برگزار شد. ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۶ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دهاقان، مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان ظهر امروز با حضور سردار فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان، اعضای شورای تامین شهرستان، جمعی از فرماندهان نظامی شهرستان شهرضا و کارکنان ناحیه مقاومت بسیج دهاقان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج دهاقان در این مراسم  با اشاره به مدت 16 ماهه خدمت خود در سمت فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان بیان کرد: مردم شریف این شهرستان  انقلابی تا کنون پشت نظام و رهبری بوده وهیچ وقت پشت نظام را خالی نکرده‌اند.

سرهنگ پاسدار جواد فصیحی ادامه داد: مردم فهیم شهرستان  دهاقان، همه سختی‌ها را تحمل می‌کنند، با بی آبی و خشکسالی سازگاری می‌کنند و همچنین در مواقع بحرانی در کنار مسئولان و خدمت گذاران به نظام حضور چشمگیر دارند.

وی اظهار داشت: فرماندهان محترم پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان و اقشار بسیج در همه عرصه‌ها اهتمام جدی دارند و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

در ادامه این مراسم امام جمعه دهاقان سرهنگ فصیحی را فردی با صداقت و جهادگر برشمرد و اظهار داشت: فرصت خدمت به خلق الله بسیار کوتاه است و باید از نهایت توان خود برای خدمت به مردم استفاده کرد.

حجت الاسلام اصغر رضوانی ادامه داد: برای فرمانده جدید آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم که تمام  تلاش خود را در جهت حفظ ارزش‌های انقلاب  و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام دهند.

فرماندار دهاقان نیز  ضمن عرض تبریک سال نو و همچنین روز جوان  بیان کرد: سرهنگ فصیحی در طول خدمت خود اقدامات ارزشمندی انجام دادند و تعاملات خوبی با مسئولان و مردم داشتند که این خدمت صادقانه ذخیره برای دنیا اخروی خواهد بود.

علی اصغر قاسمیان  ادامه داد: پیامی که جلسات تکریم و معارفه برای ما دارد این است که عمر خدمت گذاری بسیار کوتاه است و یک امانت است و باید امانت دار خوبی باشیم و از این فرصت هرچند کوتاه استفاده کنیم.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج): توجه ویژه به پایگاه‌های بسیج در دستور کار سپاه قرار گرفته استمسئول تربیت‌بدنی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان معرفی شدفرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان: سپاه انقلاب اسلامی را بیمه می‌کند

وی ادامه داد: مردم این شهرستان بسیار کم توقع هستند و در زمان‌های مختلف دیده‌ایم بار امنیتی برای نظام نداشته‌اند و از طرفی هم همیشه و در همه شرایط یاور نظام بوده‌اند.

وی افزود: در عرصه‌های مختلف همچون جنگ، سیل، زلزله و در همین مسئله کرونا که اکنون درگیر آن هستیم مردم شهرستان با تشکیل جبهه‌های مردمی در کنار مسئولان انجام وظیفه کرده‌اند.

در این مراسم از زحمات سرهنگ پاسدار جواد فصیحی تجلیل و سرهنگ پاسدار اکبر یعقوبی با حکم سردار فدا به سمت فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان منصوب شد.

گفتنی است سرهنگ پاسدار جواد فصیحی  روز گذشته  به سمت فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فلاورجان منصوب شد.

سرهنگ یعقوبی پیش از این سمت جانشین فرمانده ناحیه شهرضا را عهده دار بود.

سردار فدا در ابتدای ورود به شهرستان دهاقان از ایستگاه کنترل ورودی شهرستان دهاقان واقع در شهر گلشن نیز بازدید کرد.

انتهای پیام/174/ ز

R41346/P/S6,51/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده سپاه صاحب الزمان سرهنگ پاسدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۰۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین فرمانده سپاه: عملیات وعده صادق پاسخی به جبهه باطل است

جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: عملیات وعده صادق پاسخی به دشمنان و جبهه باطل بود.

به گزارش مشرق، سردار علی فدوی عصر سه‌شنبه در همایش طلایه‌داران اقتصادی مقاومتی در سمنان افزود: طی ۴۵ سال گذشته بارها بر دشمن خبیث خود پیروز شدیم و دشمنان همچنان دشمنی خود را ادامه می‌دهند.

وی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران در جنگ تحمیلی تا پای جان ایستادند و دشمن را شکست دادند و بدون شک در جنگ اقتصادی نیز با کار جهادی و انقلابی پیروز خواهیم شد.

به گفته وی قرارگاه امام حسن‌مجتبی(ع) برای به سرانجام رسانی نهضت آبرسانی به روستاها عزم جزم دارد.‌

سردار فدوی بیان کرد: مسوولان همراه و مردم‌ متحد استان سمنان در موضوع سازندگی پیشگام کشور هستند.‌

وی اظهار کرد: به اعتراف مقامات آمریکایی طی ۴۵ سال اخیر امریکا هیچ‌پیروزی مقابل ملت ایران نداشته و هر روز بر عظمت و سربلندی ایران اضافه می شود.‌

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اقتصاد و معیشت موضوع تمام وقت مردم است، گفت: باید به گونه‌ای اقدام کنیم که همه بدانند ما در این جبهه پیروز هستیم.

عملیات وعده صادق سیلی محکم بود

استاندار سمنان در همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سمنان اظهار کرد: انجام عملیات پیروز وعده صادق سیلی محکمی به چهره منحوس و کودک کش اسرائیل بود.

سیدمحمدرضا هاشمی افزود: سمنان در حوزه‌های مختلف تولید دارای جایگاه‌های ارزشمند است که این مهم با همکاری و همدلی مردم و مسوولان به دست آمده است.

وی اضافه کرد: اقدام‌های خوبی در حوزه آبرسانی به روستاهای سمنان توسط بسیج سازندگی شکل گرفته است.‌

استاندار سمنان گفت: یکی از دغدغه‌های واحدهای تولیدی و صنعتی این استان کمبود نیروی کارگری است.

یکهزار و ۶۰۰ خانه محرومان در دست ساخت و مرمت است

فرمانده سپاه قائم (عج)‌ سمنان گفت: یکهزار و ۶۰۰ خانه برای محرومان این استان در دست مرمت و ساخت است.‌

سردار سرتیپ دوم منصور شوقانی در این همایش افزود: ۲ هزار و ۹۶ خانه در راستای طرح نهضت ملی مسکن توسط بسیج سازندگی در دست ساخت است.

وی ادامه داد: بسیج سازندگی با اتکا به جوانان مومن انقلابی در عرصه‌های مختلف از جمله سازندگی و محرومیت زدایی در خدمت مردم است.‌

به وی تا کنون ۶۸۰ تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین بسیج سازندگی سمنان با دستگاه‌های مختلف اجرایی منعقد شد.

سردار شوقانی افزود: اشتغالزایی برای سه‌هزار و ۱۰۰ نفر با پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ و ۱۸ محقق شد.‌

فرمانده سپاه قائم (عج)‌ سمنان گفت: فعال‌سازی یکهزار و ۱۵۰ صندوق قرض‌الحسنه از برنامه‌های اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی در این استان است.

سردار فدوی به منظور شرکت در برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج سازندگی در سمنان از جمله افتتاح ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس در روستاهای سمنان به این استان سفر کرد.

دیگر خبرها

  • دیدارفرماندار،فرمانده سپاه و گروهای جهادی با امام جمعه کرخه
  • خدمت رسانی ۴۱۵ گروه جهادی به مناطق محروم نیشابور
  • راه‌اند‌ازی ۶۵۰ نیروگاه خورشیدی در استان سمان در سال ۱۴۰۳
  • جانشین فرمانده سپاه: عملیات وعده صادق پاسخی به جبهه باطل است
  • عزت جمهوری اسلامی حاصل رشادت سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح است
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است