Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@06:32:09 GMT

نزدیک ۴۰۰ دستگاه خودرو در آذربایجان غربی توقیف شد

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۱۴۲۵

نزدیک ۴۰۰ دستگاه خودرو در آذربایجان غربی توقیف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی ابراهیمی یکشنبه شب در جلسه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا در استان افزود: در حال حاضر اکیپ‌های انتظامی استان در ۶۸ نقطه از استان مستقر بوده و بر روند تردد خودروها در جاده‌های استان تردد دارند.

وی ادامه داد: در طول زمان اجرای طرح تاکنون ١٢٣ هزار و ٨١۶ عدد ماسک، ۴٠٠ متر پارچه ساخت ماسک، ١٢۵ هزار و ٢٢۵ عدد دستکش بهداشتی و ٢۶۶ هزار و ٧۶٠ لیتر الکل و مواد ضدعفونی‌کننده از محتکران و متخلفان کشف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ ابراهیمی با اشاره به رصد فضای مجازی و شایعات در خصوص این بیماری گفت: در این خصوص با ۸۰ مورد عوامل تنش زاد برخورد و ۲۶ نفر که رفتار نامناسب داشتند مورد برخورد جدی قرار گرفتند.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه از زمان اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی ۶۶٠ مورد واحد متخلف صنفی نیز در آذربایجان‌غربی شناسایی شده است اظهارکرد: تاکنون هزار و ٧١۵ واحد متخلف از زمان اجرای طرح شناسایی و با آنها برخورد شده است.

هفته آینده دستکش بسته‌های پنج جفتی در استان توزیع می‌شود

رئیس کمیته اقتصادی ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی نیز در این نشست با اشاره به نیاز استان به دستکش گفت: محصولات یکی از شرکت‌های تولید دستکش استان تا چند روز آینده به صورت بسته‌های پنج جفتی در کل استان توزیع می‌شود.

بهنام شهدی در ادامه با اشاره به روند فعالیت اصناف در استان نیز افزود: اتاق‌های اصناف با همکاری ۴١ اتحادیه زیرمجموعه خود بر تعطیلی بازار استان تا ۳۱ فروردین نظارت جدی داشته باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این نشست با اشاره به فعالیت اطلاع رسانی در استان افزود: برای فرهنگ سازی و اطلاع رسانی مناسب در خصوص بیماری کرونا جشنواره‌های متعددی در استان برنامه ریزی شده است.

حجت الاسلام ناصر خدایاری اظهارکرد: جشنواره‌های پیام رسان سلامت و نیز خاطره نویسی در زمان ماندن در خانه برگزاری نشست خبری رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی و معاونان بهداشت، درمان و غذا و داروی دانشگاه از مهمترین فعالیت بخش رسانه‌ای در استان است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا آذربایجان غربی خودرو درمان فضای مجازی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۱۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور بوکان - میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت: در محور بوکان میاندوآب در پیچ ملالر دو دستگاه سواری پژو پارس و یک دستگاه پژو ۲۰۶  باهم برخورد کردند.

حمید محبوبی اعلام کرد: نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات ملالر بوکان بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند. این حادثه ۶ مصدوم و یک فوتی داشت .

 وی در پایان گفت: مصدومین بعد از رهاسازی توسط ست هیدولیک خودروی نجات، انجام اقدامات اولیه و پیش بیمارستانی به مرکز درمانی منتقل شدند و فوتی حادثه تحویل مراجع ذی صلاح شد.

دیگر خبرها

  • ۸۱ دستگاه خودرو متخلف در مشهد توقیف شدند
  • کولر‌های قاچاق در توقیف پلیس رودبار
  • انحراف از جاده یک دستگاه خودرو پراید در محور مهاباد-سردشت
  • واژگونی خودرو پراید در محور ارومیه تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • امدادرسانی به ۲۶۰۰ هموطن متاثر از سیل در ۲۱ استان
  • ۶ تصادف طی ۲۴ ساعت در آذربایجان غربی/۳ نفر و ۲۳ نفر مصدوم شدند
  • یک کشته و سه مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در تکاب
  • مصدومیت ۷ تن در تصادف زنجیره‌ای در محور ارومیه-سلماس
  • یک کشته و ۸ زخمی در تصادف سه دستگاه خودروی سواری در بوکان
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور بوکان - میاندوآب