Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-06@16:21:09 GMT

کمبودی در فروشگاه‌های کشور وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۲۸۳۱

 میرلوحی عضو شورای اسلامی شهر تهران در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران در تذکری پیش از دستور گفت: وقتی رسانه های جهان را مطالعه کردم دیدم که مشکل آن کشورها ماسک و گان و اینجور چیزهاست.

اخبار اجتماعی - وی ادامه داد: این کشورها هنوز درگیر مسائلی هستند که ملت ما با کار بزرگشان در اسفند ماه آن را پشت سر گذاشته است و از این موضوعات عبور کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرلوحی گفت: نشستن در منازل و نرفتن به طبیعت در روز طبیعت کار بزرگی بود که مردم انجام دادند.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: وقتی امروز به فروشگاه‌های شهر توجه می کنیم می بینیم علیرغم تحریم‌هایی که بر علیه ما روا داشته اند مواد غذایی و مورد نیاز مردم به وفور وجود دارد.

وی افزود: آن بحرانی که امروز در غرب وجود  دارد و فروشگاه‌ها خالی از مواد می شود در کشور ما دیده نشد و اینها نشان از فرهنگ بالای مردم کشور ما دارد.

میرلوحی گفت: از همه سازمان های بین المللی می خواهم با توجه به جهانی شدن موضوع کرونا به آمریکا فشار وارد کنند تا تحریم‌های ایران را بردارد.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: باید از مدیریت شهری تقدیر کرد که امروز دوشادوش کادر پزشکی برای تأمین سلامتی مردم در شهر تهران قدم برداشته اند.

وی ادامه داد: امروز در شهر ده میلیونی تهران باید یک میلیون نفر در مشاغل خدماتی فعال باشند تا سایر نه میلیون نفر اموراتشان به درستی بگذرد.

میرلوحی گفت: ما امیدواریم آن نه میلیونی که هیچ نیازی به ترددشان در جامعه وجود ندارد در خانه ها بمانند تا بیماری انتقال پیدا نکند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شورای شهر تهران مدیریت شهری شورای شهر فروشگاه میرلوحی کرونا در ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۲۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ابراهیم عزیزی نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم اظهار کرد: انتخابات جلوه‌ای از تحول‌گرایی و تعیین سرنوشت مردم به خواست خودشان است.

وی در گفتگو با ایسنا،انتخابات را جلوه‌ای از امیدآفرینی دانست و افزود: مردم با بهره‌گیری از تجارب گذشته برای آینده زندگی خودشان تصمیم‌گیری می‌کنند از مردم می‌خواهیم با همان نگاه جریان‌شناسی و موقعیت‌شناسی و زمان‌شناسی در دور اول، در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت داشته و به کامل شدن مجلس کارآمد کمک کنند.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مردم براساس شناخت از کاندیداها افراد با صلاحیت و باتجربه و دارای شناخت را انتخاب کنند تا در نهایت نمایندگان بتوانند مجلسی کارآمد تشکیل داده و به مردم خدمت کنند.

عزیزی در پایان از مردم به ویژه از مردم شیراز و ورزقان برای حضور در دور دوم مجلس دوازدهم دعوت کرد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903086

دیگر خبرها

  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده
  • راند دوم
  • رونمایی از لیست‌های انتخابات؛ آمادگی برای انتخابات الکترونیک
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • اسرائیل از مقاومت فلسطینیان خسته شده است/جنبش دانشجویی شکل گرفته،برخلاف تصور صهیونیسم جهانی است
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • دخل و خرج شهرداری تهران زیر ذره بین شورا
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند
  • فیلم سرقت میلیاردی از فروشگاه موبایل‌فروشی در تهران
  • فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات تهران