Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، انجمن جهانی پاراوالیبال در آستانه ۲۳ آوریل که به عنوان روز جهانی این رشته نامگذاری شده، اقدام به انتخاب بهترین های این رشته کرده است.

این انجمن در اکانت رسمی خود با انتشار عکسی از چهره های والیبال نشسته جهان در هر دو بخش مردان و زنان، از علاقمندان و دنبال کنندگان خود خواسته تا در زیر پست موردنظر، قهرمان مورد علاقه شان را معرفی کنند تا با این نظر سنجی، بهترین های والیبال نشسته جهان انتخاب شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرتضی مهرزاد بازیکن ۲ متر و ۴۶ سانتی متری تیم ملی والیبال نشسته، تنها ورزشکار ایرانی است که از چهره او در پست انجمن جهانی پاراوالیبال و عکس منتشر شده برای آن استفاده شده است.

همین مسئله بهانه ای شد برای گفتگوی خبرنگار مهر با این پاراوالیبالیست که عنوان «بلندقامت‌ترین ورزشکار تاریخ پارالمپیک» را در اختیار دارد اگرچه او اهمیت زیادی برای این اقدام انجمن جهانی پاراوالیبال قائل نیست.

حضور در جمع بهترین ها اهمیتی برایم ندارد
مرتضی مهرزاد در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد اقدام انجمن جهانی پاراوالیبال برای انتخاب بهترین های این رشته در سطح جهان و اینکه از عکس او نیز در پست منتشر شده برای این نظر سنجی استفاده شده است، گفت: اصلاً خودم در جریان موضوع نبودم و از طریق دوستانم مطلع شدم. در کل این موضوع و اینکه در جمع بهترین ها قرار بگیرم اهمیتی برایم ندارم. اصلاً اینگونه انتخاب را قبول ندارم. به نظرم اقدام انجمن جهانی پاراوالیبال هم بیشتر جنبه فان و سرگرمی دارد و اصلاً موضوع جدی به حساب نمی آید.

به «ایران» رای دادم
وی ادامه داد: با این حال در نظر سنجی انجمن جهانی پاراوالیبال شرکت کردم. در زیر پست مربوطه هم به ایران رای دادم. خیلی دیگر از هم تیمی هایم در تیم ملی والیبال نشسته هم رای خود را داده اند. هر کدام از ما به یکی از هم تیمی‌های‌مان یا تیم ایران رای دادیم. در کل این مسئله را به شوخی گرفتیم.

توجهات به من کاذب است، ضعیف ترین عضو تیم ملی هستم
این ملی پوش والیبال نشسته در ادامه در مورد چرایی اقدامش برای رای دادن به ایران و اینکه از گزینه خاصی نام نبرده، گفت: به نظرم والیبال نشسته ایران وابسته به شخص نیست، عملکرد تیمی در تیم ملی تعیین کننده است. اگر هم من در چشم هستم بیشتر به خاطر فیزیکم است و اینکه قد بلندی دارم وگرنه به لحاظ فنی ضعیف ترین عضو تیم ملی، خودِ من هستم. در واقع توجهاتی که به من می شود، همگی کاذب و صرفاً برای قدم است نه مسائل فنی.

فعلاً مهمترین مسئله برایم پایان شرایط کرونایی است
بلند قامت‌ترین ورزشکار تاریخ پارالمپیک همچنین در مورد شرایط تمرینی خود و تیم ملی والیبال نشسته با توجه به تغییر ایجاد شده در زمان برگزاری بازی های پارالمپیک و تعویق یک ساله این بازی ها تصریح کرد: ابتدا که بحث تعویق بازی ها مطرح شد صحبت از تغییر دو سه ماهه بود اما به خاطر بحران کرونا و شیوع آن، مسئولان جهانی در مورد تعویق یک ساله به جمع بندی رسیدند. در حال حاضر هم هیچ مسئله ای برایم اهمیت ندارد جز اینکه این شرایط کرونایی تمام شود و به روال عادی برای تمرین بازگردیم.

خانه نشین شده‌ام
مهرزاد با یادآوری اینکه اردوی تمرینی تیم ملی والیبال نشسته که قرار بود اسفندماه برگزار شود به دلیل کرونا لغو شد، خاطرنشان کرد: طبق برنامه اولیه قرار بود از ۱۵ فروردین دوباره وارد اردو شویم و از ۱۶ فروردین ماه هم تمرینات مان را آغاز کنیم اما فعلاً من و دیگر اعضای تیم ملی خانه‌نشین شده‌ایم. تا قبل از اینکه مدت تغییر زمان برگزاری بازی های پارالمپیک مشخص نبود، طبق برنامه مربی بدنساز در منزل تمرین می کردیم اما الان که تعویق یک ساله مسجل شده، شرایط متفاوت شده است. منتظر هستیم تا ببینیم در ادامه شرایط چگونه خواهد شد.

در جنگ جهانی سوم به سر می بریم
عضو تیم ملی والیبال نشسته ایران که با این تیم در پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو قهرمان شد، در مورد تعویق یک ساله برگزاری بازی های پارالمپیک توکیو نیز گفت: به هر حال سلامتی فاکتوری به مراتب مهمتر از مسابقه و مدال و پرچم و هر مسئله دیگری است. کرونا شرایط خاصی ایجاد کرده گویا که جهان در جنگ جهانی سوم به سر می برد. در این شرایط تعویق بازی ها بهترین تصمیم بود چراکه حداقل سلامت ورزشکاران حفظ می شود.

حضور در پارالمپیک توکیو سخت است حتی سال آینده
مرتضی مهرزاد در پایان با تاکید بر اینکه تیم ملی والیبال نشسته ایران به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در پارالمپیک توکیو شرکت می کند، خاطرنشان کرد: برای ایران، حضور در این دوره بازی ها سخت است. فرقی هم نداشت که بازی ها طبق قرار اولیه امسال برگزار می شد یا زمان آن تغییر می کرد چراکه در هر صورت باید از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم. از حالا هم مصمم هستیم که به محض حاصل شدن شرایط وبازگشت به اردو، برای قهرمانی دوباره تمرین کنیم.

کد خبر 4891687 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: مرتضی مهرزاد تیم ملی والیبال نشسته ایران ویروس کرونا بازیهای پارالمپیک 2020 توکیو ویروس کرونا تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس باشگاه پرسپولیس کشتی آزاد کشتی فرنگی احمد سعادتمند المپیک 2020 توکیو فیفا مهدی محمدنبی فدراسیون فوتبال وزارت ورزش و جوانان کسب سهمیه المپیک تیم ملی والیبال نشسته تعویق یک ساله بهترین ها تیم ملی بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۳۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تیم ملی والیبال ایران کامل شد

ترکیب تیم ملی والیبال ایران با حضور لژیونرها در سالن فدراسیون والیبال کامل شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال؛ تمرینات تیم ملی والیبال ایران از نیمه فروردین ماه سال جاری با حضور کادر فنی ایرانی و با هدایت پیمان اکبری زیر نظر پائز و لئوناردو آغاز شد و موتا پائز سرمربی برزیلی- فرانسوی کشورمان از پنجم اردیبهشت ماه با حضور در تهران هدایت تمرینات را به دست گرفت.

امضای تفاهم‌نامه همکاری والیبال ایران و عمان

سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان در ادامه اسامی 18 بازیکن را برای حضور در ادامه تمرینات اعلام کرد و علی رمضانی، محمدطاهر وادی، مهدی رضایی، امیرحسین صداقت، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، شهروز همایونفرمنش، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، علی شفیعی، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، متین احمدی، مرتضی شریفی، امیررضا سرلک از دهم اردیبهشت ماه تمرینات خود را به صورت جدی‌تر زیر نظر کادر فنی پیگیری کردند.

طبق برنامه قرار بود لژیونرها به محض پایان کار خود در لیگ‌های باشگاهی به جمع اردونشینان افزوده شوند و در همین راستا جواد کریمی و امیرحسین اسفندیار به محض بازگشت به تهران با نظر کادر فنی از صبح امروز به جمع ملی‌پوشان پیوستند.

میلاد عبادی‌پور هم که ساعت 4 صبح امروز وارد تهران شد، به همراه محمد بربست و امین اسماعیل‌نژاد از بعدازظهر به تمرینات ملحق خواهند شد.

علی‌اصغر مجرد نیز بعدازظهر امروز به تمرینات اضافه خواهد شد و در خصوص ادامه حضورش در تمرینات توسط کادر فنی و پزشکی تصمیم‌گیری خواهد شد.

وحید مرادی به عنوان سرپرست گروه و مدیر تیم، امیر خوش‌خبر (سرپرست اردو)، مائوریسیو موتا پائز (سرمربی)، پیمان اکبری (دستیار اول)، لئوناردو افونسو، عبدالرضا علیزاده، علی فتاحی و نوید مشجری (مربیان)، مارسلو زنگراند (بدنساز)، محمدامین شاکری (آنالیزور)، علی حدادی (فیزیوتراپ) و محمدناصر نقره‌‌ای به عنوان ماساژور اعضای معرفی شده کادر فنی تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های لیگ ملت‌های 2024 هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حسینی: والیبال ایران باید از جایگاه جهانی خود دفاع کند
  • علی اصغر مجرد لیگ ملت‌های والیبال را از دست داد
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۶ اردیبهشت
  • انتقام موشکی مقاومت لبنان از صهیونیست ها | محل اصابت موشک های حزب الله به شهرک صهیونیست نشین + ویدئو
  • ترکیب تیم ملی والیبال تکمیل شد
  • تیم ملی والیبال کامل شد
  • لژیونرها آمدند، تیم ملی والیبال کامل شد
  • ترکیب تیم ملی والیبال ایران کامل شد
  • حماس:اسرائیل دربرابر شروط حماس عقب نشسته/منتظرتضمین آتش‌بس هستیم