Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمدمهدی شهریاری» روز یکشنبه در حاشیه بیست‌وپنجمین جلسه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا در  آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: با توجه به منابع مالی محدود پیشنهاد می‌شود مدیران کل و کارمندان تحت امر آنان برای حمایت از اقشار آسیب دیده در وضعیت موجود در حد توان کمک مالی کنند. 

وی ادامه داد: شرایط اقتصاد فعلی جامعه، معیشت بسیاری از مردم را تحت تاثیر قرار داده و این آسیب در ماه‌های آینده نیز بیشتر نمایان خواهد شد که با توجه به این امر انتظار داریم همه کارکنان دولتی در قالب پویش همدلی به نیازمندان کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اهدای کمک مالی کارکنان دولتی را عامل اتحاد و انسجام جامعه دانست و اظهار داشت: کارمندان دولت می‌توانند کمک‌های خود را با هماهنگی مدیران مربوطه به این پویش اهدا کنند تا هر چه زودتر از این راه بسته‌های معیشتی بین نیازمندان تهیه و توزیع شود.

وی با اشاره به اینکه بین ۳۰ تا ۵۰ هزار خانوار در آذربایجان‌غربی نیازمند دریافت بسته‌های حمایتی هستند، اضافه کرد: ۱۰۰ هزار بسته حمایتی ۲ میلیون ریالی در سطح استان برای سه ماه آینده در نظر گرفته شده که بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

استاندار آذربایجان‌غربی اظهار داشت: دولت نیز با پرداخت کمک‌های مالی به ۱.۵ میلیون خانوار و اهدای وام های مساعدت ۴۰ میلیون ریالی بخشی از کمبودهای اقشار ضعیف جامعه را پوشش خواهد داد.

به گزارش ایرنا بیست‌وپنجمین جلسه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونای آذربایجان‌غربی حدود دو و نیم ساعت به طول انجامید و فرمانداران استان نیز از طریق ویدئوکنفرانس در جلسه حضور داشتند؛ در این جلسه بیش از ۱۰ نفر از اعضای ستاد و از جمله فرمانداران خوی و مهاباد اظهار نظر کردند و پیشنهاد و مصوبه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

برچسب‌ها ویروس کرونا آذربایجان غربی بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا آذربایجان غربی بهداشت و سلامت ویروس کرونا آذربایجان غربی بهداشت و سلامت آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۳۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان افزود: در راستای رایزنی های مستمر با خیران و نیکوکاران برای کمک به آزادی زندانیان غیر عمد، با حضور پزشکی که یکی از فرزندان شهدای والا مقام استان است بخشی ازبدهی ۳۷۰ میلیون ریالی یکی از زندانیان پرداخت  تا وی از زندان آزاد شود.

علی عباس فلاحتی مطلق افزود: زندانیان جرائم غیر عمد مجرم نیستند بر اثر اشتباه غیر عمد و یا بدهکاری مالی وارد زندان شده که نیازمند کمک و مساعدت خیران نیکوکار هستند.
وی از مردم و خیران خواست برای کمک به این گونه زندانیان اهتمام ویژه داشته باشند.

ساختمان ستاد دیه برای جذب کمک های مردمی جنب درب شرقی مصلی امام خمینی یاسوج واقع شده است.
همچنین مردم می توانند وجوهات نقدی برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد را به شماره کارت بانک ملی۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۳۶۳۳۳  واریز کنند.

دیگر خبرها

  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • توسعه همکاریهای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی و موسسه آموزشی- تحقیقاتی صنایع دفاعی
  • بررسی روند جذب اعتبارات عمراني در آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخشهای گردشگری و کشاورزی
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخهشای گردشگری و کشاورزی
  • آذربایجان‌غربی ۱۸۰۳ اثر ثبت شده ملی دارد
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • تداوم پنجشنبه‌های مهربانی با کمک یکی از کارمندان زندان یزد
  • حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب نور