Web Analytics Made Easy - Statcounter

قهرمان آماره روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور و افزایش تقاضای ماسک، با همکاری مراکز دولتی و خصوصی  فعال در حوزه خیاطی، تولید ماسک و گان در این مراکز آغاز شد.

وی گفت: هم‌اکنون ۳۰ مرکز دولتی و غیردولتی با حضور ۲۷ نفر در مراکز دولتی و ۲۸ نفر در مراکز غیر دولتی (آموزشگاه‌های آزاد) در حوزه تولید ماسک و گان فعال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آماره اظهار داشت: ماسک و لباس بیمارستانی تهیه شده در این مراکز به مرکز پرتودهی گاما در استان برای استریل شدن تحویل داده می‌شود.

به گفته وی، پس از استریل شدن و بسته‌بندی ماسک‌های تولیدی که ۲ و ۳ لایه و قابل شست و شو هستند، که در مراکز توزیع و داروخانه‌ها  عرضه می‌شود.

وی، با اشاره به اینکه مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان براساس مصوبه ستاد پیشگیری از کرونا به عنوان مرجع جمع‌آوری ماسک‌های تولیدی در مووسسات، کارگاه‌های خانگی و مراکز مختلف برای ارسال به مرکز پرتودهی است، افزود: تاکنون بیش از ۹ هزار ماسک از مراکز مختلف جمع‌آوری و به مرکز پرتو دهی تحویل داده شد.

به گزارش ایرنا، بیماری ویروسی کرونا (کووید ۱۹ )اکنون در بیشتر کشورهای جهان سرایت کرده است که این مساله، سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت نکات بهداشتی، جلوگیری از دست دادن‌های مکرر و جلوگیری از اجتماعات و سفرهای غیرضرور از سوی پزشکان برای مقابله با این ویروس توصیه شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور سهم_من_در_مهارکرونا چهارمحال وبختیاری پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور چهارمحال وبختیاری ویروس کرونا سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور چهارمحال وبختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۳۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری

بهنام خسروی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: بیشترین مشکلات طرح‌های تولیدی و صنعتی با بانک‌ها، شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت آب منطقه‌ای استان بود.

وی افزود: پس از بررسی‌های کارشناسی و تصمیم‌گیری مسوولان چهارمحال و بختیاری زمینه رفع مشکلات این طرح‌ها فراهم و راهکار‌های عملیاتی برای اجرای آن مصوب شد.

بیشتر بخوانید

رفع موانع تولید ۱۵ واحد تولیدی و صنعتی در چهارمحال و بختیاری

خسروی تصریح کرد: در این راستا وضعیت تسهیلات بانکی ۲ طرح تولیدی و صنعتی در چهارمحال و بختیاری تعیین‌تکلیف شد.

وی یادآور شد: همچنین با تصمیم اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال بختیاری مشکلات سه طرح تولیدی و صنعتی دیگر رفع شد که باعث تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌ها در آینده‌ای نزدیک می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • تصاویر | ایران زیبا؛ چهارمحال و بختیاری
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • تخصیص یک میلیارد ریال اعتبار برای ساخت آسمان نمای دیجیتال
  • برقراری ۱۷ هزار تماس تلفنی با مرکز ارتباطات اورژانس
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • ثبت بیش از ۲ هزار مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال‌وبختیاری
  • ثبت بیش از ۲ هزار مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال و بختیاری