Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-05@21:26:46 GMT

علی اکبر صالحی جویای احوال رییس مجلس شد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۳۳۷۰

علی اکبر صالحی جویای احوال رییس مجلس شد

رییس سازمان انرژی اتمی ایران در تماسی تلفنی با رییس مجلس, جویای حال او شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا,  علی اکبر صالحی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در تماس تلفنی با رئیس مجلس شورای اسلامی، جویای حال وی شد.

گفتنی است علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی به بیماری کرونا مبتلا شده است و به قرنطینه رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۳۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر گروسی به اصفهان مهر تاییدی بر حمایت آژانس اتمی از مجموعه‌های علمی ایران است

سی‌اُمین کنفرانس ملی هسته‌ای ایران و نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای ۲۰۲۴ از ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت جاری در اصفهان برگزار می‌شود.

جواد کریمی ثابت گفت: ایده برگزاری کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای ۲ سال گذشته توسط انجمن هسته‌ای ایران و سازمان انرژی اتمی کشورمان در نشستی مطرح شد و مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای همکاری در برگزاری آن قول مساعد داد.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، حمایت از چنین رویدادهای بین‌المللی برای توسعه دانش و فناوری هسته‌ای برای همه اعضای آن است، ادامه داد: بر این اساس، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از برگزاری نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در کشورمان بسیار استقبال کرد.

رییس کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای تاکید کرد: همکاری آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در برگزاری این رویداد علمی قابل تقدیر است و مدیر کل آژانس نیز در مراسم افتتاحیه کنفرانس حضور خواهد یافت.

کریمی ثابت با تاکید بر اینکه این همکاری‌ها قطعا گسترش می‌یابد، تصریح کرد: مشکلات کنونی جهانی با همکاری بین‌المللی حل خواهد شد که یکی از مسیرهای آن، کنفرانس‌های علمی است و در آن اندیشمندان درباره چالش‌ها باهم تبادل نظر و تجربه می‌کنند.

وی با بیان اینکه سی‌امین کنفرانس ملی هسته‌ای ایران و نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای به مدت سه روز در اصفهان برگزار می‌شود، گفت: برگزاری این رویداد، نشانه بلوغ فناوری هسته‌ای در کشورمان است.

رییس انجمن هسته‌ای ایران با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب درباره گسترش همکاری‌های بین‌المللی در حوزه فناوری هسته‌ای، افزود: این موضوع یکی از هدفگذاری‌های اصلی و مهم انجمن هسته‌ای ایران و سازمان انرژی اتمی است.

کریمی ثابت با بیان اینکه جامعه هسته ای کشورمان پس از ۵۰ سال به بلوغ خوبی رسیده است، گفت: انجمن هسته ای ایران پس از ۲۹ دوره برگزاری کنفرانس ملی، فضا و ظرفیت موجود برای برگزاری کنفرانس بین‌المللی در زمینه علوم و فنون هسته‌ای را مناسب دید.

شرکت ۵۰ پژوهشگر بین‌المللی در کنفرانس هسته‌ای ایران

رییس انجمن هسته‌ای ایران همچنین با اشاره به حضور ۵۰ پژوهشگر بین‌المللی از کشورهای مختلف در کنفرانس علوم و فنون هسته‌ای، گفت: استقبال از داخل و خارج کشور برای مشارکت در این رویداد بسیار فراتر از حد انتظار برگزارکنندگان بود.

کریمی ثابت با اشاره به ارسال ۵۰۰ مقاله علمی به دبیرخانه این رویداد، افزود: استادان ۵۰ دانشگاه کشورمان در فرایند داوری این مقاله ها مشارکت داشتند.

وی با بیان اینکه از بین مقاله ها، ۴۲۰ مقاله پذیرفته شد، خاطرنشان کرد: یکصد سخنرانی علمی، ۱۶ میزگرد فنی و نشست‌های تخصصی در این رویداد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به در نظر گرفتن چهار بخش اصلی در این رویداد، آنها را سخنرانی علمی، میزگردهای تخصصی، نشست هایی با موضوع همکاری های علمی با موسسه های بین‌المللی و نمایشگاه آخرین دستاوردهای فناوری هسته‌ای برشمرد و اظهار کرد: بیش از ۸۰ سخنران علمی در میزگردها حضور خواهند داشت.

رییس انجمن هسته‌ای ایران، برخی از محورهای این کنفرانس را تغییرات اقلیمی و نقش موثر فناوری هسته‌ای برای رفع چالش های مرتبط با آن دانست و گفت: یکی از محورهایی که مورد استقبال پژوهشگران برای ارسال مقاله به کنفرانس قرار گرفت، کاربرد پرتوها بویژه در زمینه رادیو داروها بود که کشورمان نیز در این زمینه موفق عمل کرده است.

وی با اشاره به تجربه های کشورمان در زمینه رادیو داروها، کشاورزی هسته ای و تامین امنیت غذایی، افزود: برگزاری این کنفرانس فرصت خوبی برای به اشتراک گذاری این تجربه هاست.

  کاربرد پرتوها (صنعت، پزشکی و محیط زیست)، راکتورهای هسته ای، فیزیک هسته ای، اندازه گیری تشعشعات، ایمنی و امنیت هسته ای، تغییر اقلیم و نقش انرژی هسته ای و حکمرانی هسته ای از جمله محورهای سی امین کنفرانس ملی هسته ای ایران و نخستین کنفرانس بین المللی علوم و فنون هسته ای است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • درباره سفر رافائل گروسی به ایران؛ مدیریت بحران، محتمل‌ترین نتیجه سفر
  • یادواره شهدای فردو با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی برگزار می‌شود
  • برگزاری نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان
  • سفر گروسی به اصفهان مهر تاییدی بر حمایت آژانس اتمی از مجموعه‌های علمی ایران است
  • مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به اصفهان سفر می‌کند
  • مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به اصفهان می‌آید
  • دیدار دیپلمات‌های ایران و روسیه در وین در آستانه سفر گروسی به تهران
  • رایزنی نماینده ایران با اولیانوف در وین
  • در سفر رافائل گروسی به تهران موارد اختلافی ایران و آژانس حل خواهد شد؟
  • دیدار نمایندگان ایران و روسیه در آستانه سفر گروسی به تهران