Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@23:26:17 GMT

خسارت ۶۰۰ میلیون تومانی کرونا به اتوبوسرانی بیرجند

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۴۵۱۰

خسارت ۶۰۰ میلیون تومانی کرونا به اتوبوسرانی بیرجند

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند از کاهش ۹۷.۷ درصدی تردد با اتوبوسرانی شهری و کاهش ۸۴.۷ دهم درصدی از طریق تاکسیرانی بیرجند نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: کرونا به اتوبوسرانی بیرجند ۶۰۰ میلیون تومان خسارت زد.

به گزارش ایمنا، یدالله غلامپور اظهار کرد: با توجه به اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی ساعت کاری حمل و نقل درون‌شهری بیرجند کاهش یافته است و اتوبوس‌های درون‌شهری تنها در دو شیفت صبح و ظهر در ساعات ۶:۳۰ صبح تا ۸:۳۰ و ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۵:۳۰ مسافران را جابه‌جا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از یکم تا ۱۶ فروردین ماه سه هزار و ۷۹۶ نفر مسافر از طریق اتوبوسرانی جابه‌جا شدند افزود: این در حالی است که در مدت مشابه سال قبل ۱۶۴ هزار و ۵۵۹ نفر مسافر جابه‌جا شدند که نشانگر ۹۷.۷ درصد کاهش جابه‌جایی مسافر با اتوبوسرانی است.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند با بیان اینکه از ابتدای فروردین تا ۲۰ فروردین تنها ۲۲ دستگاه اتوبوس فعالیت می‌کند، گفت: در بخش تاکسیرانی نیز از یکم تا ۱۶ فروردین ماه ۳۴ هزار و ۴۶۰ نفر مسافر از طریق تاکسیرانی جابه‌جا شدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۲۲۵ هزار و ۹۰۰ نفر بودند ۸۴.۷ درصد کاهش داشته است.

غلامپور افزود: بخش اتوبوسرانی از زمان آغاز کرونا تاکنون ۶۰۰ میلیون تومان خسارت دیده است.

منبع: تسنیم

کد خبر 417621

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهروند حقوق شهروندی مدیریت شهری ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا شهرداری بیرجند شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق جابه جا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۴۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرزین: نرخ رشد پول به ۱۶ درصد رسید

محمدرضا فرزین در جلسه روز یکشنبه هیات دولت به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی گفت: بر اساس گزارش‌های تهیه شده نرخ رشد نقدینگی که تا پایان اسفند سال گذشته به ۲۴ درصد کاهش یافته بود، در فروردین به ۲۳ درصد رسیده است. براساس این گزارش نرخ رشد پول نیز که سال گذشته ۳۳ درصد بود، تا ۱۶ فروردین امسال به ۱۶ درصد کاهش یافته است.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،رئیس کل بانک مرکزی افزود: رشد پول معیار مهمی برای انتظارات تورمی است و کاهش نرخ رشد آن نشانگر کاهش انتظارات تورمی است. همچنین در فروردین امسال میزان دارایی‌های ارزی کشور حدود ۲۰۰ میلیون دلار افزایش یافته که به معنای تراز مثبت ۲۰۰ میلیون دلاری خرید دارایی‌ها ارزی نسبت به فروش آن است.

دیگر خبرها

  • تردد ۶ هزار کامیون خارجی از  مرز نوردوز
  • خسارت ۵۰۰ میلیارد تومانی سیل به زیرساخت‌های مناطق عشایری
  • فرزین: نرخ رشد پول به ۱۶ درصد رسید
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • وارد آمدن خسارت بیش از ۲۵۳ میلیارد تومانی به بخش کشاورزی
  • نرخ رشد پول به ۱۶ درصد رسید
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • خسارت ۲۵۳ میلیارد تومانی بارش‌های اخیر به کشاورزی کرمانشاه
  • جولان اولین اتوبوس‌های فرنگی در پایتخت | کرایه هر مسافر ۳شاهی