Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام حمیدرضا صدری روز دو شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این کمک ها شامل یک میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال وجه نقد، ۶۰ گرم طلا و زیورآلات به ارزش ۳۵۰میلیون ریال برای گنبد حرم مطهر امام حسین (ع) هزینه شد.

وی ادامه داد: در ۲ سال اخیر از زمان فعالیت ستاد بازسازی عتبات در این شهرستان تاکنون ، حدود ۵۰۰ نفر از بانوان هنرمند ، ۲۵ تخته فرش برای اهدا به حرم مطهر عتبات عالیات عراق بافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدری با اشاره به اینکه فرش های بافته شده در متراژ سه ، ۶ ، ۹ و ۱۲ مترمربع  است ، اظهار کرد: این فرش ها در محله‌های نبادان ، درب قلعه ، گل‌کاران ، صفاییه ، شهرک ولایت  ، محله اردی شهر مهردشت ، روستاهای اسدآباد، اسفند آباد ، اسدآباد سفلی ، کلپه ، مریم‌آباد ، شمس‌آباد و شهرسب تولید شد.

دبیر ستاد بازسازی عتبات عالیات ابرکوه خاطرنشان کرد: همچنین مردم در این مدت افزون بر چهار میلیارد ریال برای بازسازی حرمین شریفین عراق در قالب نقدی ، طلا آلات و مصالح ساختمانی اهدا کردند.

مرکز شهرستان ۵۵ هزارنفری ابرکوه در۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها ابرکوه ستاد بازسازی عتبات عالیات عراق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ابرکوه ستاد بازسازی عتبات عالیات عراق ابرکوه ستاد بازسازی عتبات عالیات عراق بازسازی عتبات عتبات عالیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۷۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در خرم‌آباد برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، امروز شنبه، عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) با حضور مردم و مسئولان در شهر خرم‌آباد برگزار شد.

این مراسم با حضور حجت‌الاسلام «سید احمدرضا شاهرخی» نماینده ولی‌فقیه در لرستان، «ابوطالب شفقت» استاندار لرستان و با حضور گسترده مردم ولایت‌مدار خرم‌آباد برگزار شد.

کد خبر 6096395

دیگر خبرها

  • شکار گوسفند توسط شغال در بام خرم آباد +فیلم
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • آمادگی مازندران برای برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات
  • کمک ۶۵۰ میلیون ریالی بانوی جویباری به مردم غزه
  • ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی در قالب طرح کالابرگ خرید کردند
  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در خرم‌آباد برگزار شد
  • دسته روی مردم خرم‌آباد به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • ببینید | آب‌گرفتگی معابر عشق‌آباد خراسان‌جنوبی و درخواست کمک توسط مردم