Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضایی گفت: سازمان بهزیستی سامانه خودارزیابی روانشناختی ساماندهی کرده است که در حال حاضر ۱۰۶ گلستانی در این سایت وارد شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «مریم رضایی» امروز (دوشنبه 18 فروردین) در نشست با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا تردد و ملاقات در مرکز  اعتیاد ماده 16 استان گلستان ممانعت شد و در سه نوبت این مراکز ضدعفونی می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    معاون پیشگیری بهزیستی استان گلستان خاطرنشان کرد: در این ایام مجوز نگهداری معتادان کارتن خواب را نداشتیم ولی 78 مورد کارتن خواب در شهرستان گرگان ساماندهی شدند و تب سنجی و اقدامات بهداشتی برای این افراد در دستور کار قرار گرفت.     رضایی یادآور شد: بسته های غذایی با همت خیرین برای خانواده های این افراد در نظر گرفته شد و  در مرکز ماده 16 نیز محدودیت های تردد در دستور کار قرار داشت.     وی گفت: مراکز ترک اعتیاد ماده 15 میز پذیرش جدید نداشتند و در این مراکز به یک هزار و 20 نفر خدمات ارائه می شد و در ماده ترک اعتیاد ماده 16 نیز بالغ بر 98 نفر بستری هستند.     معاون پیشگیری بهزیستی استان گلستان متذکر شد: کرونا با توجه به اینکه اضطراب بین مردم را افزایش می دهد سازمان بهزیستی سامانه خودارزیابی روانشناختی به آدرس corona.behzisti.ir ساماندهی کرده است که در حال حاضر 106 نفر در این مراکز وارد شدند.     رضایی ابراز داشت: بیش از یک هزار و ۴۰۰ تماس با مرکز 1480 بهزیستی برقرار شده که ۵۴.۹ درصد این تماس ها مربوط به کرونا  بود.     وی گفت: گروه هایی به منظور مشاوره به خانواده های داغدار که عزیزان خود را بر اثر بیماری کرونا از دست دادند تشکیل خواهد شد که افرادی که با این واقعیت نمی توانند کنار بیایند مشاوره ارائه می دهد.     معاون پیشگیری بهزیستی استان گلستان یادآور شد: وسواس شستشو و تمیزی سطوح یکی از موضوعاتی است که با توجه به شرایط شستشوی مکرر در شیوع ویروس کرونا در این ایام در استان اتفاق افتاده است و پروتکلی در کشور در این خصوص در نظر گرفته شده است.        

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: مریم رضایی استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۸۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۸ درصدی مراجعان درگیری به پزشکی قانونی اردبیل

مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل گفت: سال گذشته تعداد مراجعین به پزشکی قانونی اردبیل با ادعای نزاع نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸ درصد کاهش نشان می دهد. - اخبار استانها -

نگارخوشنویس در گفتگو با خبرگزاری تسنیم از اردبیل، با اشاره به مراجعه 13 هزار اردبیلی با ادعای نزاع به مراکز پزشکی قانونی اظهار داشت: در سال گذشته 13 هزار و 678 نفر با ادعای جراحات ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی اردبیل مراجعه کردند.

وی با بیان اینکه از این تعداد سه هزار 592 نفر زن و 10 هزار و 86 نفر مرد بودند، خاطرنشان کرد: طبق آمار اعلامی از مراکز به طور میانگین بیشترین مراجعین در تیرماه با یک هزار و 547 نفر و کمترین مراجعین مربوط به اسفند ماه با 770 نفر بوده گزارش شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل ادامه داد: با توجه به گزارش واحد آمار اداره کل تعداد مراجعین نزاع نسبت به مدت مشابه سال 1401 که حدودا 14 هزار نفر بوده است کاهش 8 درصدی را نشان می دهد.

خوشنویس بیان کرد: بیشترین دلیل مراجعه به مراکز پزشکی قانونی استان و حتی کشور نزاع و درگیری است و افراد بعد از مراجعه به مراکز انتظامی و قضایی به مراکز پزشکی قانونی ارجاع شده و بر اساس نوع و میزان آسیب دیدگی و صدمات برای آنها گوهی صادر می شود.

انتهای پیام

 

دیگر خبرها

  • کسب رتبه سوم گلستانی ها در مشارکت/ وجود۷۰۰ ناظر در انتخابات گنبد
  • ثبت ۶ هزار مراجعه به مراکز مشاوره پلیس سمنان
  • کاهش ۸ درصدی مراجعین نزاع در استان اردبیل
  • کاهش ۸ درصدی مراجعان درگیری به پزشکی قانونی اردبیل
  • مراجعه ۱۳ هزار اردبیلی با ادعای نزاع به مراکز پزشکی قانونی
  • پایداری هوای گلستان تا فردا/ ورود سامانه بارشی از شامگاه دوشنبه
  • کشاورزان گلستانی آب ماندگی را از سطح مزارع خود خارج کنند
  • قهرمانی کشتی‌گیر گلستانی در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور 
  • گلستانی‌ها در سوگ صادق آل محمد زیر باران عزادارای کردند
  • تجلیل از ۱۱۰ قهرمان و ورزشکار افتخار آفرین گلستانی