Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: منشورکاری و برنامه های عملیاتی سال 99 با محوریت شعار سال (جهش تولید ) و طرح مثلث توسعه اقتصادی که مورد تاکید استاندار است در استان انجام خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی، سنجری منشورکاری و برنامه های عملیاتی سال 99 را با محوریت شعار سال (جهش تولید ) و طرح مثلث توسعه اقتصادی به تمامی مدیران،روسا و کارشناسان این اداره کل ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در رابطه با این خبر گفت: این اداره کل نیز در تلاش است در سال 99 و با همفکری تمامی کارکنان و بر اساس شعار سال برنامه های کاری و عملیاتی خود را در قالب منشور کاری در تمامی حوزه ها از جمله اشتغال، روابط کار، تعاون ، اجتماعی ، فرهنگی و مالی تدوین و برنامه ریزی نماید.
وی افزود: منشور کاری این اداره کل بر اساس دو اولویت اعلام شده و اسناد و قوانین بالا دستی از جمله قانون برنامه ششم توسعه کشور ،سیاست های اصل 44 قانون اساسی ،سیاست های کلی تولید ملی ،بیانیه گام دوم انقلاب و چشم انداز ها و برنامه های وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی تدوین شده است و امیدواریم با پتانسیل ها و ظرفیت هایی خوبی که در استان وجود دارد بتوانیم در حفظ امنیت شغلی کارگران ،صیانت از نیروی کار و توسعه کارآفرینی و ایجاد اشتغال پایدار تلاش نموده و موجبات اجرایی شدن شعار سال و جهش تولید را فراهم آوریم.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی همچنین تاکید کرد: ارتقاء فرآیند خدمت رسانی و حفظ کرامت مردم در سال جدید نیز همچون سال های گذشته یکی از مهم‌ترین دغدغه های پرسنل و کارشناسان این اداره کل خواهد بود و عنایت ویژه به تکریم ارباب رجوع در منشور کاری سرلوحه امور قرار گرفته و همواره بر اجرای این مهم اهتمام لازم را داشته ایم.
سنجری همچنین تصریح کرد: در سال جدید برنامه ریزی و نظارت بر تعاونیها ، آموزش نکات ایمنی و صیانت از نیروی کار ، ساماندهی روابط کارگر و کارفرما ، تقویت تشکلات و توسعه سه جانبه گرایی ، تثبیت و تقویت تولید و حفظ اشتغال موجود و ایجاد فرصت های شغلی جدید،ترویج و توسعه فرهنگ ورزش و ارتقاء فرهنگ کار را با حساسیت و جدیت در این برنامه کاری دنبال کرده ایم و در این مسیر از نظرات و پیشنهادات کارشناسان حتما استفاده خواهیم کرد زیرا اعتقاد داریم استفاده از خرد جمعی و پیشنهادات سازنده می تواند بسترهای لازم را برای دستیابی به اهداف اداره کل فراهم آورد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان تاکید کرد: در سال 1399 فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص " جهش تولید " سر لوحه کلیه برنامه ریزی ها و سیاست گذاری های اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی خواهد بود و اعتقاد داریم نظارت جدی بر عملکرد همکاران در ستاد و شهرستانها می تواند بسترهای مورد نیاز برای دستیابی به اهداف اداره کل را فراهم آورد.
شایان ذکر است منشورکاری و برنامه های عملیاتی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در هشت بخش اجرایی تهیه و تدوین شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی اداره کل تعاون اداره کل منشور کاری تعاون کار جهش تولید شعار سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۸۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین دستمزد کارگران به مجلس واگذار می‌شود؟

به گزارش تابناک، در روزهای اخیر صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت:«همواره برخی از اعضای شورای عالی کار از تصمیمات شورا گلگی می‌کنند، به همین منظور برای برون رفت از این گلایه‌ها بهتر این است که مجلس محترم شورای اسلامی که برآمده از آحاد مختلف جامعه است و کل ملت را نمایندگی می‌کند، حداقل دستمزد را تعیین کند.» 

اظهارات مطرح شده از سوی وزیر کار با حواشی همراه شد. به عنوان مثال نایب‌رئیس فراکسیون کارگری مجلس در این باره بیان کرد که وزیر کار نباید از تعیین دستمزد شانه خالی نکند. 

به این ترتیب تابناک، ماجرا را از صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پیگیری کرد. وی در پاسخ به این سوال که بالاخره  سپردن تعیین قیمت دستمزد کارگران به مجلس به کجا رسید؟ گفت: قرار شد به شکل مسبوق به سابقه سه جانیه گرایی درباره تعیین دستمزد کارگران تصمیم‌گیری شود.

دیگر خبرها

  • دیدار وزیر نفت با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی
  • وزیر نفت با وزیر تعاون، کار و رفاه‌ اجتماعی دیدار کرد/ مرتضوی: وزرات نفت بخش قابل توجهی از عقب‌ماندگی اقتصادی کشور را رفع کرد 
  • وزیر نفت با وزیر تعاون، کار و رفاه‌ اجتماعی دیدار کرد
  • تعیین دستمزد کارگران به مجلس واگذار می‌شود؟
  • تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ طی ۴ روز آینده
  • دولت به فروشندگان کالابرگ چقدر بدهی دارد؟ | اعلام زمان تسویه نهایی با فروشندگان
  • "جوین" بیشترین بارندگی غرب خراسان رضوی را داشت
  • مردم خراسان جنوبی هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در طرح فجرانه خرید کردند
  • منظور: رشد ۳۸۰ درصدی اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی
  • احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان