Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@00:33:01 GMT

تکذیب مجدد خبر رسانه‌های وابسته به ائتلاف سعودی

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۸۷۰۵

تکذیب مجدد خبر رسانه‌های وابسته به ائتلاف سعودی

یک مقام محلی در استان «تعز» ضمن تکذیب خبر رسانه‌های ائتلاف سعودی مبنی بر حمله انصار الله به بخش زنان یک زندان، گفت که رسانه‌های ائتلاف با این کار می‌خواهند بر جنایت‌های خود سرپوش بگذارند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس،‌ یک مقام محلی در استان «تعز» (جنوب غرب یمن)، امروز (دوشنبه)، خبر رسانه‌های وابسته به ائتلاف سعودی مبنی حمله نیرو‌های انصارالله و کمیته‌های مردمی این کشور به بخش زنان زندان مرکزی منطقه «الضباب» در این استان را تکذیب کرد و گفت که ائتلاف متجاوز با این کار می‌خواهد بر جنایت‌های خود سرپوش بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین ارتباط، ائتلاف سعودی، امروز،  تنها در چند ساعت پنج استان یمن را هدف حملات خود قرار داد (جزئیات بیشتر).

به گزارش خبرگزاری رسمی یمن «سبأ»، این منبع یمنی گزارش کرد، اطلاعاتی وجود دارد که نشان می‌دهد چند فرمانده نظامی وابسته به حزب «الاصلاح» پول‌های هنگفتی دریافت کرده‌اند و از شخصی به نام «علی محسن الاحمر» یکی از مزدوران ائتلاف دستور گرفته‌اند تا جبهه‌های استان تعز را بشورانند.

این منبع در پایان سخنانش از مردم خواست که در ارتباط با اخبار که رسانه‌های وابسته به ائتلاف منتشر می‌کنند، هوشیار باشند.

در همین ارتباط،‌ دیروز نیز سخنگوی نیروهای مسلح یمن خبر رسانه‌های سعودی مبنی بر حمله انصار الله به یک ایستگاه پمپاژ نفت را تکذیب کرد (جزئیات بیشتر).

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: ائتلاف سعودی یمن زنان تکذیب خبر رسانه ائتلاف سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۸۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرکنسول عربستان سعودی در مشهد تعیین شد + جزئیات

به گزارش همشهری‌آنلاین، عبدالله العنزی، سفیر عربستان سعودی در ایران اعلام کرد که محمد نوار العتیبی، سرکنسول جدید این کشور در شهر مشهد مقدس خواهد بود و به محض اتمام اقدامات لازم، مأموریتش احتمالا در دو هفته آینده شروع خواهد شد.

کد خبر 846669 منبع: تسنیم برچسب‌ها ایران و عربستان خبر ویژه مشهد

دیگر خبرها

  • نمایشگاه بین‌المللی صنایع وابسته فرش ماشینی برگزار می‌شود
  • چرخه اقتصادی کشور وابسته به قشر کارگر است
  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابسته نیست
  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م
  • تکذیب خروج نظامیان ایران از سوریه
  • شرایط عجیب در پورتو؛ سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • خروج مستشاران ایران از سوریه از سوی یک مقام محور مقاومت تکذیب شد
  • تکذیب خروج مستشاران ایران از سوریه
  • سرکنسول عربستان سعودی در مشهد تعیین شد + جزئیات