Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی ربیعی سخنگوی دولت ظهر امروز (دوشنبه) در نشست خبری با رسانه‌ها که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: کرونا همچنان مساله اول هم دولت و هم مردم است. تمام جلسات دولت مربوط به سیاستگذاری برای کرونا است.

ربیعی افزود: همه ما باید بدانیم استراتژی ما حفظ سلامت انسان‌ها است و هیچ جایگزینی برای سلامت جامعه وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر برخی از تعابیری استفاده می‌کنند که اولویت ها تغییر می‌کند خطاست. ما از روز اول طرح فاصله گذاری را دنبال کردیم. این استراتژی تعطیل بردار نیست و حفظ سسلامت مردم اصل و اساس برای ماست.

وی افزود: طرح فاصله گذاری مبتنی بر طرح دولت تا کاهش بسیار ملموس کرونا خواهد بود. تصمیم گیری که تاکنون صورت گرفته است براساس نظر کارشناسان بویژه در حوزه بهداشت و درمان بوده است.

سخنگوی دولت تاکید کرد: تناقضی بین سلامت و تصمیمات ما نیست و دوگانه‌ای در این زمینه وجود ندارد.

ربیعی تصریح کرد: با سیاستگذاری‌هایی که در حال اتخاذ آن هستیم و با همراهی که مردم، هنوز هم شعار ما در خانه بمانید است.

ادامه دارد ...

کد خبر 4893476 طیبه بیات

منبع: مهر

کلیدواژه: علی ربیعی سخنگوی دولت نشست خبری ویروس کرونا ویروس کرونا حسن روحانی مجلس شورای اسلامی علی لاریجانی سپاه پاسداران ایالات متحده آمریکا اسحاق جهانگیری سال جهش تولید دولت دوازدهم ایران سید عباس موسوی هیئت دولت ارتش جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۹۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات حامیان فلسطین در برلین

به گزارش قدس آنلاین، هزاران نفر در مرکز و غرب برلین تجمع کردند تا حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و تحویل تسلیحات به این رژیم از سوی دولت آلمان را محکوم کنند.

به نقل از آناتولی، تظاهرکنندگان با شعار «آلمان تامین مالی می‌کند، اسرائیل می‌کشد»، «آتش بس حالا» و «فلسطین را آزاد کنید» راهپیمایی کردند و خواستار پایان دادن به نسل کشی در غزه شدند.

تظاهرکنندگان برای نشان دادن انزجار خود از سیاست‌های دولت آلمان، شعار «شرم بر شما!» سر دادند.

معترضان همچنین دولت آلمان را «همدست اسرائیل در جنایاتش در غزه» به دلیل ارسال تسلیحات به تل آویو خواندند.

از ۷ اکتبر ۲۰۲۳، رژیم صهیونیستی جنگی همه جانبه را در نوار غزه به راه انداخته است که باعث کشته و زخمی شدن ۱۱۲۰۰۰ غیرنظامی شده است که اکثر آنها کودک و زن هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • سازمان تامین اجتماعی در تحقق شعار سال نقش کلیدی دارد
  • اجرای پویش «سلامت دهان و دندان» در کردستان آغاز شد
  • آغاز پویش سلامت دهان و دندان با شعار «دهان دریچه سلامت» از امروز
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان از ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت
  • پویش سلامت دهان و دندان در لرستان اجرا می‌شود
  • ۱۰ سال بعد از طرح تحول سلامت؛ سرمایه‌گذاری‌ بی‌سابقه برای سلامت مردم/ «این طرح نشان داد ظرفیت پاسخ دادن به نیازهای بزرگ کشور وجود دارد»
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان در فارس
  • تظاهرات حامیان فلسطین در برلین
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخاباتی باشکوه رقم بزنند
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند