Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسوول گروه جهادی حیدریون روز دوشنبه گفت: به منظورهماهنگی برنامه های مبارزه متمرکز با شیوع بیماری کرونا، ویدئو کنفرانسی از سوی وزارتخانه برگزار شد که این گروه در پایگاه بسیج شهدای سازمان جهادکشاورزی هرمزگان آمادگی خود  را اعلام کردند.

مراد بارانی اظهار کرد: همچنین در همین راستا رزمایش بیولوژیکی و زیست محیطی مقابله با ویروس کرونا در سازمان جهادکشاورزی هرمزگان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: عملیات ضدعفونی با همکاری ادارات و شرکت های تابعه برای ایمن سازی محیط اداری و حفظ سلامت کارکنان این سازمان و با رمز یا علی اکبر امام حسین(ع) صورت گرفت.

مسوول گروه جهادی حیدریون پایگاه بسیج شهدای جهادکشاورزی هرمزگان خاطر نشان کرد: کنترل ورودی مراجعه کنندگان به سازمان و تب سنجی کارکنان، ارائه خدمات اداری از طریق میزخدمت، مسدود کردن محل تردد وسایل نقلیه و حضور افراد غیر ضرور، توزیع ژل ضدعفونی، دستکش و ماسک به همکاران و مراجعان و گندزدایی ساختمان اداری از فعالیت های این رزمایش است.

کرونا مانند سایر ویروس‌های تنفسی است که در افراد دارای نقص ایمنی مانند بیماران دیابتی، دیالیزی و دارای بیماری‌های خود ایمنی می‌تواند خطرناک باشد و مرگ‌ و میر آن تاکنون حدود سه درصد گزارش شده است.

این ویروس که از شهر ووهان چین شیوع یافته یک ویروس ناشناخته و تنها راه مقابله با آن رعایت بهداشت فردی و حاضر نشدن در اجتماعات و محافل عمومی است.

سازمان جهانی بهداشت می گوید حدود ۸۰ درصد از افرادی که به این ویروس مبتلا می شوند علائم خفیفی دارند در حالیکه حدود ۶ درصد آنها دچار علائم جدی نظیر التهابی که در سراسر ریه گسترش می یابد، می شوند.

ویروس کرونا که به طور رسمی کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تاکنون به۲۰۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی کرونا ویروس کرونا سهم_من_در_مهارکرونا هرمزگان علائم کرونا پروندهٔ خبری پویش اجتماعیِ سهم من در کرونا کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی کرونا ویروس کرونا هرمزگان علائم کرونا وزارت جهاد کشاورزی کرونا ویروس کرونا هرمزگان علائم کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۰۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت خانه بهداشت در روستای «کاشک» با کمک خیرین و گروه‌های جهادی

دریافت 43 MB

تصویربردار و خبرنگار: علی اکبر ملکی

کد خبر 6088611

دیگر خبرها

  • بازداشت ۴ نفر سر جلسه کنکور
  • بازداشت چهار کنکوری متخلف
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل
  • ساخت خانه بهداشت در روستای «کاشک» با کمک خیرین و گروه‌های جهادی
  • همکاری های دوجانبه کانونهای خدمت رضوی استان و سازمان جهادکشاورزی استان یزد
  • آمادگی ذخیره‌سازی مرغ مازاد در لرستان وجود دارد
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان