Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید نور شرق رئیس کمیته فنی تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال  بیان کرد: طبق سیاست‌های فدراسیون فوتبال و کمیته وضعیت بازیکنان باید رقم قراداد‌های بازیکنان با باشگاه‌ها واقعی باشد. باشگاه‌های فوتبال باید رقم قراردادی که با بازیکنان منعقد می‌کنند طبق توانایی آن‌ها برای پرداخت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر این ۲ مورد را باشگاه‌ها و بازیکنان اجرا کنند مشکلات جدید مالی به وجود نمی‌آید.  

او درباره ممنوع کردن حضور بازیکنان و مربیان خارجی در لیگ عنوان کرد: حضور پیدا نکردن بازیکنان و مربیان خارجی در لیگ فوتبال در حیطه اختیارات هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ فوتبال است و آن‌ها باید در اینباره سیاست گذاری کنند. البته این امر مستلزم همکاری باشگاه‌ها است و نمی‌توان برای آن تصمیم گیری کرد، چرا که نظر‌های مختلفی در وجود دارد. کمیته تعیین وضعیت بازیکنان  نمی‌تواند به ناگهان ورود بازیکنان و مربیان خارجی را به لیگ ممنوع اعلام کرد.

او در پاسخ به ادعای علی فتح الله زاده که گفته بود باشگاه استقلال یک و نیم میلیارد تومان بابت چند بازیکن به کمیته تعیین وضعیت فوتبال بدهکار است، اظهار کرد: من از وضعیت مالی و تعهدات باشگاه اطلاع دقیقی ندارم و باید سوابق  را بررسی کنم. اگر فتح الله زاده خود اعلام کرده است که باشگاه استقلال  به کمیته وضعیت بدهکار  بوده حتما درست است.

بیشتر بخوانید: علوی:تاریخ دقیقی برای برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال مشخص نکرده ایم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۰۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت

مصطفی کارخانه به عنوان مشاور عالی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی انتخاب شد.

به گزارش ایسنا، مصطفی کارخانه که در ادوار مختلف در تیم‌های ملی به عنوان سرمربی، مربی، مدیر فنی، و سرپرست حضور داشت و چند سالی عضو هیات‌رییسه و کمیته فنی فدراسیون بود، در این فدراسیون به عنوان مشاور عالی تقوی انتخاب شد.

میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال طی حکمی مصطفی کارخانه را به عنوان مشاور عالی فنی خود و همچنین دبیر کمیته فنی منصوب کرد.

در متن این حکم آمده:

«با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و به کارگیری مساعی ارزنده خویش در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • وعده لاپورتا به ژاوی پس از موافقتش با ماندن در بارسلونا
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟
  • کارخانه در فدراسیون جدید والیبال هم پست گرفت
  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت
  • خصوص واقعی قبل از هیاهوی واگذاری!
  • تاکید مدیر اینتر: قرارداد اینزاگی تمدید می‌شود
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها