Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دفتر ریاست‌جمهوری فیلیپین اعلام کرد، رئیس‌جمهوری این کشور حقوق یک ماه خود را به مبارزه با کروناویروس اختصاص داده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، چند روز پیش، رودریگو دوترته، رئیس‌جمهوری فیلیپین اظهار کرد، به پلیس و ارتش کشورش دستور کشتن آن دسته از کسانی را داده است که ممنوعیت‌های مربوط به خارج نشدن از خانه با هدف مقابله با کرونا را زیر پا می‌گذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالوادور پانلو، سخنگوی دوترته در بیانیه‌ای اعلام کرد، رئیس‌جمهوری فیلیپین حقوق یک ماه خود را برای کمک به حل بحران شیوع کرونا در کشورش اختصاص می‌دهد.

او اضافه کرد که به غیر از رئیس‌جمهوری، تعداد زیادی از اعضای کابینه دولت وی نیز متعهد به کاهش ۷۵ درصد از حقوق ماهانه خود در فاصله آوریل تا دسامبر سال جاری با هدف اختصاص آن به این منظور شده‌اند.

پانلو عنوان کرد: عده‌ای دیگر از مقامات هم داوطلبانه خواستار کسر از حقوقشان در تمام دوران وضعیت اضطراری مربوط به بیماری با هدف همبستگی با هموطنان و کمک به تلاش‌های دولت برای متوقف ساختن شیوع کرونا شده‌اند.

رییس‌جمهوری فیلیپین که به اظهارات جنجالی معروف است، به تازگی به افرادی که مقررات قرنطینه در این کشور را رعایت نکنند، هشدار داد.

او در یک سخنرانی تلویزیونی به موضوع شیوع ویروس کووید-۱۹ در کشورش پرداخت و تأکید کرد، ضروری است که همه شهروندان این کشور برای مقابله با کرونا همکاری لازم را داشته باشند و از تدابیر اتخاذ شده در زمینه قرنطینه خانگی پیروی کنند.

او در این صحبتهایش خاطر نشان کرد: اوضاع در حال وخامت است. از این‌ رو، یک بار دیگر به شما درباره جدی بودن مشکل می‌گویم و این‌ که باید حرف‌شنوی داشته باشید.

رییس‌جمهوری فیلیپین ادامه داد: دستور من به پلیس و ارتش این است... اگر مشکلی ایجاد شود و این اتفاق رخ دهد که برخی با شما درگیر شوند و جانتان به خطر افتد، به آنها شلیک کنید و بکشیدشان.

دوترته به افرادی که در روند اجرای مقررات قرنطینه در این کشور مشکل ایجاد کنند، هشدار داد و گفت: متوجه شدید؟ مرگ. به جای ایجاد مشکل، دفنتان می‌کنم!

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس جهش تولید ناو روزولت مناجات شعبانیه وام کرونا کریم همتی کرونا فیلیپین دوترته کروناویروس جهش تولید ناو روزولت مناجات شعبانیه وام کرونا کریم همتی جمهوری فیلیپین رئیس جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۰۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با مواد مخدر؛ یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  جعفر ذوالفقاری در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان میاندوآب اظهار کرد: نگاه جمهوری اسلامی به مقوله مواد مخدر با کل دوران متفاوت است.

وی افزود: به برکت نگاه بلند جمهوری اسلامی مبارزه با مواد مخدر یک تکلیف عمومی بوده و تقدیم چهار هزار شهید در حوزه مبارزه با مواد مخدر گواه این ادعا است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌غربی گفت: جمهوری اسلامی به دنبال احیای انسان‌هاست و حلقه آخر در زنجیره مبارزه با مواد مخدر مهارت‌آموزی و ایجاد اشتغال است.

ذوالفقاری با اشاره به حمایت دولت در خصوص ایجاد اشتغال تصریح کرد: این مقوله در نظام مقدس جمهوری اسلامی به صورت هدفمند و استاندارد در حال اجرا است.

 

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۳ تلاش مضاعفی برای توسعه فضای مسقف و استانداردسازی ایستگاه‌های ترک اعتیاد برای احیای افراد مبتلا به اعتیاد انجام خواهد شد تا این کمبود برطرف شود.

 

دیگر خبرها

  • دستور رئیس‌ جمهور برای اختصاص ۲۰۰ خودرو به کتابخانه سیار
  • وزیر نفت به همراه رئیس‌جمهوری عازم سریلانکا شد
  • زمین‌های کشاورزی به طرح‌ هادی روستایی اختصاص نیابد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • مبارزه با مواد مخدر؛ یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است
  • بیست‌وپنجمین استاندار مازندران معارفه شد
  • اختصاص ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید ایلام در سفر اول رییس جمهوری
  • زمین‌های مرغوب کشاورزی به طرح هادی روستایی اختصاص نیابد
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • اتحاد ایران و پاکستان نقش بسیاری در مبارزه با اسرائیل دارد