Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیر کل بنیاد کرمانشاه از تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی شامل ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی‌کننده در بین جانبازان 70 درصد و جانبازان شیمیایی و در معرض خطر به تعداد بیش از هزار بسته خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، حجت‌الاسلام‌ هادی عسگری ضمن تشریح برنامه‌ها و فعالیت‌های بنیاد کرمانشاه برای پیشگیری از بیماری فراگیر کرونا اظهار داشت: بنیاد کرمانشاه بر اساس وظیفه ذاتی خود که همانا انجام خدمت صادقانه و به‌موقع به جامعه ایثارگری است، کسب رضایتمندی این عزیزان و ارتقای بیش‌ از پیش آن را از مهم‌ترین اولویت‌های کاری خود دانسته و به همین خاطر از هیچ کوششی فروگذار نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل بنیاد کرمانشاه آنگاه به ارائه گزارشی از اقدامات انجام‌شده پرداخت و افزود: در خصوص مقابله با این ویروس بیش از یک‌صد هزار پیامک در راستای اطلاع‌رسانی به جامعه ایثارگری به‌ منظور کاهش سطح حضور آنان در ادارات بنیاد و گلزار مطهر شهدای گران‌قدر و استفاده بهتر از سامانه ارتباطی 1616 به‌ منظور دریافت خدمات اداری ارسال‌ شده است که بخشی از این پیامک‌ها چگونگی و نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جهت حفظ سلامتی این عزیزان را شامل می شود.
مسئول بنیاد استان مکاتبه و پیگیری اداری با استانداری، دانشگاه علوم پزشکی، اداره صمت و قسمت‌های مختلف ستاد مرکزی بنیاد به‌ منظور تهیه اقلام بهداشتی ویژه ایثارگران و همکاران بنیاد را از دیگر فعالیت‌های این نهاد عنوان کرد.
حجت‌ الاسلام عسگری تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی شامل ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی‌کننده در بین جانبازان 70 درصد و جانبازان شیمیایی و در معرض خطر به تعداد بیش از هزار بسته را از جمله خدمات بهداشتی حوزه بهداشت و درمان در بنیاد برشمرد.
وی همچنین اضافه کرد: با توجه به شیوع این بیماری و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جهت حفظ سلامتی جامعه ایثارگری، بنیاد استان با لغو تمامی مراسم، همایش، جلسات و دیدارهای چهره به چهره با ایثارگران بر اساس اطلاعیه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا، برنامه‌های سرکشی خود را به برقراری تماس‌های تلفنی مبدل کرده و لذا به‌منظور کسب اطلاع از وضعیت جسمانی و سلامت، جانبازان 70 درصد و ایثارگران در معرض خطر، 700 مورد تماس تلفنی با این عزیزان انجام داده است.
مدیرکل بنیاد کرمانشاه تهیه لوازم و تجهیزات جهت ضدعفونی ساختمان‌های اداری بنیاد در فواصل مناسب، تهیه کتب الکترونیکی تخصصی مبارزه با ویروس کرونا و برگزاری کلاس توجیهی ویژه پزشکان پایش سلامت جامعه هدف و نیز تهیه اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی و کتب عمومی ویژه همکاران و بهره‌گیری از توان 25 درصد از کارکنان بنیاد بر اساس ابلاغیه دولت و ستاد ملی مبارزه با کرونا را از برنامه‌های پیش‌بینی‌ شده بنیاد کرمانشاه برشمرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: توزیع بسته بهداشتی بنیاد کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۱۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند

عباس برزگر با اشاره به آمار نهایی سهمیه بگیران بنیاد شهید و امور ایثارگران زنجان گفت: ۵۵ نفر از جامعه ایثارگری در کاروان‌های حج تمتع ۱۴۰۳ در قالب کاروان‌های مختلف اعلامی سازمان حج و زیارت ثبت نام کرده اند.

وی اظهار داشت: سهمیه اعزام به حج تمتع به والدین، همسر و فرزندان شهدا، کلیه جانبازان و آزادگان و همسران ایشان به ترتیب اولویت اعلامی از سوی مرکز تخصیص پیدا کرده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان ادامه داد: بهره‌مندی جامعه ایثارگری از برکات سفر حج و جلب رضایتمندی خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر از مهمترین اهداف اعزام آنها به حج تمتع است.

طبق برنامه ریزی انجام گرفته یک هزار و ۳۹۸ زائر در قالب سه پرواز طی روزهای هفتم، هشتم و نهم خرداد سال جاری از فرودگاه استان زنجان برای انجام حج تمتع به این سفر معنوی اعزام می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا
  • ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند
  • اکثر پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • اکثریت پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند