Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه میراث و گردشگری  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،پرهام جانفشان مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان تهران  با بیان اینکه توسعه آموزش مجازی از اولویت‌های اداره کل میراث فرهنگی استان تهران در دوران حضور شهروندان در خانه به دلیل شیوع ویروس کرونا است ،اظهار کرد: در دوره‌های آموزش مجازی به موضوعات کمتر پرداخته شده در حوزه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی پرداخته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: همانطور که پیش از این تأکید کرده‌ایم اگر به دنبال توسعه پایدار در گردشگری استان تهران هستیم باید پایه‌های آموزش را در سطح استان تقویت کنیم.

جانفشان بیان کرد: تهران به دلیل شرایط جغرافیایی دارای پدیده‌های متنوع زمین شناسی است که می‌تواند هر کدام سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب کند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران ادامه داد: در شرایط کنونی به دلیل شیوع ویروس کرونا باید  با همدلی و همفکری اساتید و فعالان گردشگری به فکر فرصت سازی برای رشد و توسعه آینده گردشگری کشور باشیم.

جانفشان گفت:علاقه مندان می‌توانند برای حضور در کارگاه آموزشی ژئوتوریسم در تهران که در روز چهارشنبه۲۰ فروردین برگزار می‌شود، واژه ژئوتوریسم را به ۵۰۰۰۵۴۲۰۲۰ پیامک کنند تا لینک و ساعت برگزاری دوره در شبکه‌های اجتماعی برای آن‌ها پیامک شود.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی مناطق گردشگری ویروس کرونا میراث فرهنگی استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۲۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۴۱ میراث در فهرست آثار ملی البرز

البرز- مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی با اشاره به ثبت ۴۱ اثر از استان البرز در فهرست میراث ناملموس، همکاری مردم برای شناسایی و معرفی آیین‌ها و رسوم مناطق مختلف استان و ثبت آن‌ها را بسیار مؤثر و مهم عنوان کرد.
رحیم خاکی اظهار کرد: استان البرز با دارا بودن فرهنگ و پیشینه غنی مانند سایر استان‌ها دارای رسوم و آیین‌های خاصی است که به‌خصوص  در روستاهای شهرستان‌های البرز هنوز برخی از آن‌ها پابرجا مانده است.
مدیر کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان البرز در گفت‌وگو با ایسنا گفت: آنچه به ارزشمندتر شدن موجودیت فعلی یک سرزمین کمک می‌کند آگاهی از تاریخ و پیشینه فرهنگی و اجتماعی مردمان آن سرزمین و انتقال آن به آیندگان است.
او افزود: اداره کل میراث‌ فرهنگی استان البرز با تلاشی مضاعف توانسته به حفظ و معرفی بسیاری از آیین‌ها و میراث ناملموس این استان کمک کند.  منبع: قدس آنلاین

دیگر خبرها

  • سمینار بین‌المللی تأثیر بحران‌های طبیعی بر بناهای تاریخی با رویکرد کاربرد فناوری‌های نوین برگزار شد
  • ضرغامی: حال مردم خوب هست که به سفر می‌روند
  • یکی از ۴ سنگرِ اهواز در زمان جنگ از بین رفت
  • هویت ملی در هر حوزه‌ای ثبت جهانی شود
  • اجرای طرح احیا باغات و بافت تاریخی شهر شاهدیه
  • تقدیر وزیر میراث فرهنگی از سریال «نون خ»
  • آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است
  • آیین سنتی پخت شیربرنج در روستای توندر کوهسرخ خراسان رضوی برگزار می‌شود
  • نرم افزار «لرستان سفر» چندزبانه می‌شود
  • ثبت ۴۱ میراث در فهرست آثار ملی البرز