Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@02:15:56 GMT

اهدای یک باب منزل مسکونی به نوجوان مجروح اردستانی

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۳۱۸۴

اهدای یک باب منزل مسکونی به نوجوان مجروح اردستانی

فرماندار اردستان گفت: مقررشد که یک واحد مسکونی توسط مسؤولان و با کمک خیران تحویل خانواده نوجوان ۱۳ ساله مجروح شده در عملیات گندزدایی شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان،  حمیدرضا تاملی در جلسه با گروه‌های جهادی زواره اظهار داشت: امسال بعد از انتخابات اسفند ماه با بحران کرونا مواجه شده‌ایم، اما همان‌گونه که در طول ۴۰ سال مردم قهرمان کشور بودند و در تمام صحنه ها پشتوانه نظام هستند، در این بحران نیز با کمک و همیاری مردم نیز سربلند خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار اردستان  افزود برای اولین بار بهه ماموریتی ورود کردیم که ۹۵ درصد مشکلات توسط خود مردم حل می‌شود و ۵ درصد آن‌ها به بقیه دستگاه‌های  دولتی مربوط است.

 وی با اشاره به جنگ بیولوژیکی که اتفاق افتاده است گفت: در جنگ همه باید از فرمانده اطاعت کنند و اگر هر سربازی در میدان جنگ صحبتی کنند نمی‌توان جنگ را کنترل کرد.

تاملی تصریح کرد:  مردم نباید منتظر دولتی‌ها نباشد ،خود مردم باید متولی عوض شدن فرهنگ باشند؛ البته مردم در طول سالیان گذشته برا عبور از بحران‌ها به صحنه آمده‌اند و در این مسیر نیز پیروز بوده‌اند.

فرماندار اردستان با اشاره به حادثه مجروحیت نوجوان اردستانی در عملیات گندزدایی این شهرستان نیز افزود :متاسفانه در یکی از گروه‌هایی که در حال گندزدایی معابر شهر  بودن پای نوجوان ۱۳ ساله قطع شد که تاثر همه را برانگیخت.

وی با اشاره به دلجویی از خانواده این نوجوان عنوان کرد: مقررشد که یک واحد مسکونی توسط مسؤولان و با کمک خیران تحویل خانواده این نوجوان ۱۳ ساله شود.

انتهای پیام /۶۳۰۹۴/ج۲۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: سلامت جانباز اردستان منزل مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۳۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرهنگ علی رحیمی‌پور گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی امیدیه پس از کسب خبری مبنی بر دپوی انواع کالا‌های خارجی قاچاق در منزل یکی از قاچاقچیان، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی و کسب اطمینان از درستی موضوع، با هماهنگی با مرجع قضایی، از محل بازدید کردند و در نتیجه این عملیات، مقدار یک و نیم تن بادام که فاقد اسناد و مدارک معتبر گمرکی بود را کشف کردند.

سرهنگ رحیمی پور ارزش کالای مکشوفه را ۱۲ میلیارد ریال عنوان کرد و ادامه داد: برابر دستور اداره تعزیرات حکومتی شهرستان امیدیه، اموال توقیفی به سازمان نگهداری و فروش اموال تملیکی منتقل و پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد و تحت رسیدگی قرار گرفت.  

دیگر خبرها

  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد
  • تصاویر دوربین مداربسته از تعقیب و آزار دختران نوجوان توسط اوباش | صحنه مجروح شدن جوان با غیرت کاشمری با چاقو | ویدئو
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان
  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • انفجار منزل مسکونی در قم یک مصدوم داشت
  • حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور
  • کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه