Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@03:05:41 GMT

تاریخ هرگز مجاهدت پزشکان و پرستاران را از یاد نمی‌برد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۳۲۶۴

تاریخ هرگز مجاهدت پزشکان و پرستاران را از یاد نمی‌برد

ایسنا/سمنان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: تاریخ هیچگاه مجاهدت پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان ها و مقابله آنها با کووید19را از یاد نخواهد برد.

منوچهر فخری در چهارمین جلسه ویدئو کنفرانس کمیته خدمات ایمنی شهری و روستایی ستاد مدیریت مبارزه با ویروس کرونا با بیان اینکه سال ۹۹، سالی متفاوت با سال‌های گذشته خواهد بود، اظهار کرد: تاریخ هیچگاه زحمات کادر درمان و تلاش‌های پزشکان ، پرستاران و همه کسانی که در عرصه سلامت مردم قدم برداشته‌اند را فراموش نخواهد کرد؛ چرا که همه با عشق و علاقه فعالیت می‌کنند و در این راه عزیزانی نیز جان خود را نثار کردند تا مردم‌ ما در سلامت باشند، همانطور که در زمان جنگ بسیاری از مردم جان خود را نثار کردند تا ما بتوانیم در راحتی زندگی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تقدیر از پرسنل درمانی و بیمارستانی استان افزود: مدافعان و جهادگران عرصه سلامت، برای حفظ سلامت مردم جان خود را فدا کردند.

فخری خاطر نشان کرد: کشور ما تاکنون روزهای سختی را پیش رو داشته، بحران‌هایی چون جنگ تحمیلی و تحریم‌ها و.... که با کمک و همراهی مردم ، این‌ بحران ها را گذارنده و این روزهای سخت نیز خواهند گذشت و ایران اسلامی مانند همیشه سربلند خواهد شد.
معاون عمرانی استاندار سمنان با تشکر و قدردانی از زحمات مجموعه مدیریت استان علی الخصوص استاندار، حوزه معاونت سیاسی و حوزه های معاونت اقتصادی و عمرانی که در ستاد پیشگیری مبارزه با کرونا در استان، بی وقفه تلاش نمودند ، گفت :همه مقامات کشوری هم در کنار مردم بودند و به فرمایش مقام‌معظم رهبری هر اقدامی که در حوزه مبارزه با این بیماری منحوس انجام شود امری حسنه محسوب خواهد شد.
وی افزود : گاهی خداوند با برخی بلاها انسان‌ها را مورد آزمایش قرار داده و ما باید بدانیم که گاهی علم و دانش، پست و مقام ، جاه و جلال و مال و ثروت همیشه در کمین است که سبب غرور انسان شود واین بلایا تلنگری است برای انسان ها که انشالله با توکل بر خدا و رعایت اصول بهداشتی و رعایت رفتار های فردی و اجتماعی از این آزمایش الهی سربلند و سلامت گذر کنند.
فخری همچنین با تقدیر از تلاش‌های بخشداران در این راستا اظهار کرد: بخشداران تلاش بسیار ویژه داشتند و در کنار مجموعه وزارت کشور تمام تلاش خود را درجهت مبارزه با شیوع کرونا در بخش ها و روستاهای استان بکار گرفتند تا مشکلات در این حوزه به حداقل برسد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود در این ویدئو کنفرانس گفت : نباید مردم شرایط را عادی فرض نموده و ترددها افزایش یابد، لذا مردم عزیز ما باید همچنان اصول بهداشتی و ایمنی را رعایت کنند و همچنان پویش و شعار در خانه بمانیم را جدی بگیرند تا نه خود مبتلا شوند و نه دیگران را بیمار کند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان، اذعان داشت : لباس هر یک از ما در سنگر خدمت و مبارزه با این بیماری و ویروس کرونا متفاوت است اما هدف همه ما یکی است تا بتوانیم جامعه سالم و مردم سالمی در آینده داشته باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری استاندار سمنان کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۳۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس، کانون مردمی‌سازی سلامت است

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن رضانیا در جلسه‌ی کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان گفت: راهبرد دشمن ایجاد یأس و ناامیدی در اقشار مختلف مردم شریف است و تلاش می‌کند مردم را از حاکمیت جدا کند.

وی افزود: دغدغه و اراده دولت مردمی و انقلابی ایران قوی کاهش فقر است و تبیین اقدامات در جهت فقرزدایی تلاش همگان را می‌طلبد.

رضانیا اضافه کرد: رشته‌ی تحصیلی بهداشت محیط در دانشگاه فرهنگیان اضافه شده و جذب مراقبین بهداشت و سلامت نیز در آموزش‌وپرورش انجام شده است.

کد خبر 6085921

دیگر خبرها

  • نگاه ما به موضوع حجاب و عفاف هرگز امنیتی و انتظامی نیست
  •  ارتقای سواد سلامت مردم/ محور کار شورای سلامت، سند جامع سلامت باشد
  • سند جامع سلامت، محور کار شورای سلامت باشد
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • جذب پرستاران در مراکز درمانی اولویت وزارت بهداشت
  • استخدام ۲۱ هزار پرستار / تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • لزوم تدبیر جدی برای پرداخت مطالبات پزشکان خانواده
  • مدارس، کانون مردمی‌سازی سلامت است