Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@17:51:29 GMT

پلمب ۶۶۰ واحد صنفی متخلف در بروجرد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۶۰۳۷

پلمب ۶۶۰ واحد صنفی متخلف در بروجرد

ایسنا/لرستان رئیس اداره صمت بروجرد گفت: ۶۶۰ واحد صنفی متخلف در شهرستان پلمب شد.

حمید آزادبخت در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: به دنبال شیوه کروناویروس طرح نظارت بر واحدهای صنفی در شهرستان بروجرد آغاز شد که در این راستا حدود ۲۵ هزار بازرسی انجام شده است.

وی تصریح کرد: عده‌ای از صنوف به‌صورت داوطلبانه اقدام به تعطیلی واحدهای صنفی خود کردند و به قانون و سلامت مردم احترام گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: بخش از واحدهای صنفی از تعطیل کردن سرپیچی کردند که از ابتدای اجرای این طرح تاکنون ۶۶۰ واحد صنفی متخلف پلمب شده‌اند.

رئیس اداره صمت بروجرد اضافه کرد: با توجه به اینکه سلامت مردم اولویت نخست ستاد مدیریت بیماری کرونا است گشت‌های بازرسی فعالیت خود را در سطح شهر به‌طور مستمر انجام خواهند داد.

آزادبخت بیان کرد: اجرای این طرح‌ها به‌شدت ادامه خواهد داشت و شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف را به ۱۲۴ گزارش دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان صمت پلمپ واحد صنفی کروناویروس همه علیه کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۶۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ارتقاء مرکز جامع سلامت اشترینان به بیمارستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، بخش اشترینان بروجرد با ۳۸ روستا و جمعیتی بالغ بر ۴۰ هزار نفر تنها یک درمانگاه دارد که این امر موجب به وجود آمدن مشکلاتی برای مردم ساکن در این بخش شده است.
این در حالی است که اهالی روستا‌های اطراف نیز برای استفاده از خدمات درمانی به مرکز اشترینان مراجعه می‌کنند که به علت کمی امکانات این مرکز مجبور به عزیمت به سمت بروجرد می‌شوند.
مسئول مرکزجامع سلامت اشترینان با تائید مشکلات مردم اشترینان در زمینه خدمات درمانی گفت: یک درمانگاه مشکلات مردم این منطقه را رفع نمی‌کند و جوابگوی نیاز‌ها نیست.
سیاحی افزود: در روزه‌های تعطیل بیماران از روستاه‌های اطراف به این درمانگاه مراجعه می‌کنند که جمعیتی بالغ بر ۱۰ هزار نفر به شهر اشترینان اضافه می‌کند که ضرورت ساخت بیمارستان را دوچندان می‌کند.
جمعیت بخش اشترینان بدون احتساب ۳۸ روستای مجاورآن پنج هزار و ۵۷۸ نفر است.
همچنین به دلیل قرار گرفتن اشترینان در مسیر جاده اصلی غرب به شرق و حادثه خیز بودن این محور بخش اشترینان نیازمند یک بیمارستان برای حل مشکلات مردم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پلمب واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • پلمب یک واحد عطاری به دلیل عرضه داروهای مخدر در آبسرد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • لزوم ارتقاء مرکز جامع سلامت اشترینان به بیمارستان
  • پلمب ۶۵ واحدصنفی املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • پلمب ۶۵ مشاور املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب ۶۵ واحد صنفی فاقد پروانه کسب مشاورین املاک و خودرو در کرمان