Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@15:38:12 GMT

گندزدایی بیش از 300 روستا در استان سمنان

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۶۲۹۴

گندزدایی بیش از 300 روستا در استان سمنان

ایسنا/سمنان مدیرکل امور روستایی و شوراها استانداری سمنان از گندزدایی بیش از 300 روستا در این استان خبر داد.

مهدی صمیمیان در جلسه کمیته خدمات ایمنی شهری و روستایی استان اظهار کرد: این تعداد از روستاهای استان سمنان به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا به طور متوسط هر کدام بیش از پنج مرحله و در طی ۲ هزار و ۶۰۰ عملیات ضدعفونی و گندزدایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برخی روستاهای استان سمنان بین هفت تا ده بار به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا ضدعفونی شده اند.

مدیرکل امور روستایی و شوراها استانداری سمنان با بیان اینکه بیش از ۳۰۰ روستای استان با همکاری دهیاری‌ها، شوراهای اسلامی ،نیروهای بسیجی و نهادها  ضدعفونی شدند به ارائه آموزش های متعدد به روستاییان خبر داد و خاطرنشان کرد: توصیه‌های بهداشتی و از جمله لزوم رعایت حداقل فاصله از دیگران، پرهیز از دست دادن و شست شوی مداوم دست‌ها و... به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا با همکاری دهیاری‌ها به اهالی روستا آموزش داده شده است. علاوه بر این دهیاری‌ها با نصب بنر و توزیع بروشور و اعلام پیام‌های بهداشتی از طریق بلندگو برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به اهالی روستا، اطلاع‌رسانی می‌کنند.

وی با اشاره به سفر مسافران نوروزی به مناطق روستایی گفت:  تمام اقامتگاه‌های بومگردی در روستاهای استان سمنان به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، تعطیل شده است و تا هر زمانی که ستاد مقابله با کرونا در استان سمنان دستور دهد تعطیل خواهد بود

صمیمیان همچنین اظهار کرد: تعدادی بسته‌های بهداشتی بین اهالی برخی روستاهای استان برای مقابله با ویروس کرونا با کمک خیران توزیع شده است.

وی با بیان اینکه ۴۶ هزار خانوار با جمعیت ۱۴۲ هزار تن در بیش از ۵۴۹ روستای استان سمنان زندگی می کنند ادامه داد: سمنان دارای ۳۰۸ روستای برخوردار از شورای اسلامی است و ۲۵۷ روستای استان هم دهیاری دارد.
 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه سمنان کروناویروس استاندار سمنان منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا روستاهای استان استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۶۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار دانشمندان؛ همه‌گیری آنفلوانزا در جهان (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: معجونی برای کنترل ویروس در بدن (فیلم) راهکار‌هایی برای تقویت سیستم ایمنی بدن (موشن‌گرافی) آیا واکسن برای کرونا و ویروس های تنفسی کافی است؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • عمران وآبادانی روستاهای استان در قالب طرح هادی
  • هزینه خسارت سیل به روستاهای سیستان و بلوچستان اعلام شد
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب بزنند
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب می‌زنند
  • آخرین اخبار از سیل خراسان جنوبی؛ تخلیه برخی از روستاهای زیرکوه
  • اعلام هشدار نارنجی بارندگی در استان سمنان
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • هشدار دانشمندان؛ همه‌گیری آنفلوانزا در جهان (فیلم)