Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفرجمعیت، ۱۰ شهرستان، ۲۱ شهر و حدود هزار روستای دارای سکنه است که ۸۷ درصد جمعیت آن در شهرها زندگی می کنند. 

به گزارش روز سه‌شنبه پایگاه خبری پلیس، سرتیپ محمدرضا میرحیدری با اشاره به ارسال ۱ ۵ هزار پیامک با موضوع «در خانه بمانیم» توسط معاونت اجتماعی افزود: بیشتر شهروندان همکاری خوبی با پلیس و سایر دستگاه‌ها همکاری داشتند و از سفرهای غیرضروری خودداری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تولید و نشر ۲۸۸ خبر در فضای مجازی با موضوع  کرونا، سرقت، کشف مواد مخدر و  تمهیدات پلیس در طرح فاصله گذاری اجتماعی اظهار کرد: در نوروز امسال شاهد کاهش تصادف از جمله تصادفات فوتی در استان هستیم.

فرمانده انتظامی یزد در این مورد بدون اشاره به آمار از مردم خواست ، با رعایت کامل طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌ها کمک کنند تا به یاری خدا و مدد یکدیگر بتوان از این شرایط سخت عبور کرده و با غلبه بر ویروس کرونا و مهار آن، سلامتی و آرامش را به ارمغان آورد.

به گفته میرحیدری همچنین از ابتدای شروع طرح یادشده تاکنون  ۱۳۳ راننده به دلیل نادیده گرفتن مقررات اعمال قانون شدند و ۷۶ دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

وی دیگر اقدام‌های پلیس را پلمب ۱۰۹ واحد صنفی و ۶۵ خانه مسافر و همچنین اخطار به ۵۱ واحد صنفی ذکرکرد.

طرح فاصله گذاری اجتماعی تا فردا( سه شنبه) ۲۰ فروردین ماه جاری ادامه دارد، امید است که در این بازه زمانی اثربخش باشد البته امکان تمدید آن نیز وجود دارد.

ویروس کرونا که به طور رسمی کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به ۲۰۸ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

هدف از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی کمک به قطع زنجیره انتقال ویروس با کاهش تماس و نبود برگزاری اجتماع و حذف ترددهای غیرضروری در استانهاست.

 شیوه اجرای طرح به این صورت است که صرفا افراد بومی و مقیم و ساکن هر شهر مجاز به ورود به آن شهر هستند و ورود افراد غیر ساکن ممنوع است.

برچسب‌ها ویروس کرونا یزد بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا یزد بهداشت و سلامت ویروس کرونا یزد بهداشت و سلامت طرح فاصله گذاری اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۹۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از ورود نمازگزاران به مسجدالاقصی/مقابله باحملات اشغالگران

به گزارش خبرگزار مهر، خبرنگار شبکه تلویزیونی الجزیره از پرواز یک فروند هواپیمای جاوسوس رژیم صهیونیستی در ارتفاع پایین بر فراز شهر و اردوگاه جنین در کرانه باختری خبر داد.

رسانه های فلسطینی هم اعلام کردند که نظامیان یگان ویژه ارتش اشغالگر به شهرک قباطیه در جنوب جنین یورش بردند. نظامیان اشغالگر به شهر السموع در جنوب الخلیل حمله کردند.

در خبری دیگر، رسانه های فلسطینی گزارش دادند که نظامیان صهیونیست از ورود ده‌ها جوان به مسجد الاقصی برای اقامه نماز صبح جلوگیری کردند.

نظامیان اشغالگر همچنین یک بانوی فلسطینی ۳۳ ساله را پس از یورش به خانه وی در اردوگاه جلزون در شمال رام الله در کرانه باختری دستگیر کردند.

این تحولات در حالی است که رزمندگان مقاومت در جریان یورش به مناطق شرقی نابلس به سوی نظامیان اشغالگر تیراندازی کردند. همچنین جوانان فلسطینی، نظامیان صهیونیست را با مواد منفجره دست ساز در مجاورت اردوگاه بلاطه در شرق شهر نابلس هدف قرار دادند.

کد خبر 6088877

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • جلوگیری از ورود نمازگزاران به مسجدالاقصی/مقابله با حملات اشغالگران
  • جلوگیری نظامیان صهیونیست از ورود نمازگزاران به مسجد الاقصی
  • تولید محصول دانش‌بنیان نیروگاهی باهدف جلوگیری از خروج ارز
  • جلوگیری از ورود نمازگزاران به مسجدالاقصی/مقابله باحملات اشغالگران
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان
  • مدیرعامل تعمیرات نیروگاهی ایران:تلاش بی وقفه متخصصان منجر به ساخت ۱۶ هزار قطعه نیروگاهی و جلوگیری از خروج ۸۰ ملییون دلار ارز از کشور شده است
  • فاصله نرخ ارز بازار با نرخ نیمایی را کم کنید؛ وگرنه با خروج سنگین سرمایه روبرو می شوید
  • جهان در خطر: تنها راه جلوگیری از همه‌گیری‌های حیوانی چیست؟
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد