Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان کردستان از دستگیری ۱۳ نفر از عاملان حمله به خودروهای عمومی و کامیون‌های باری در مسیر سروآبتد به مریوان خبر داد.

سردار علی آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: گزارشاتی مبنی بر حمله شبانه افرادی با سلاح سرد به خودروهای باری و عمومی و تخریب آنها به انتظامی اعلام شده بود که بالافاصله از طریق ماموران انتظامی این قضیه در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان کردستان خاطرنشان کرد: بعد از وصول این گزارش، تیم‌هایی متشکل از پلیس امنیت عمومی و آگاهی تشکیل شد و با راه‌اندازی گشت‌های پوششی نامحسوس، محل‌های وقوع حادثه را زیرنظر گرفتند.

سردار آزادی یادآوری کرد: تیم‌های پلیس دو نفر که با یکدستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک و قمه در حال تخریب یکدستگاه کامیون باری بودند، طی یک عملیات تعقیب و گریز دستگیر کردند.

وی اضافه کرد: آنها در تحقیقات بعمل آمده، اعتراف کردند که با ۱۱ نفر دیگر در تخریب کامیون‌های عبوری از مسیر سروآباد به مریوان همدست هستند.

فرمانده انتظامی استان کردستان اذعان داشت: در کمتر از ۴۸ ساعت سایر همدستان این افراد شناسایی و دستگیر شدند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

منبع: فارس

کلیدواژه: دستگیری استان کردستان آگاهی آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۹۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی گردنه تته در کردستان پس از ۵ ماه

گردنه تته واقع در مسیر سروآباد _ پاوه با تلاش راهداران شهرستان سروآباد پس از گذشت پنج ماه بازگشایی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، با اعلام روابط عمومی راهداری شهرستان سروآباد، محور سروآباد _ پاوه محدوده گردنه تته، امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ بازگشایی و ایمن‌سازی شد و تردد به آسانی در آن در حال انجام است.

ارتفاع برف در این گردنه به بیشتر از پنج متر رسیده بود که امروز پس از گذشت پنج ماه بازگشایی شد.

گردنه تته از جمله گردنه‌های برف‌گیر استان کردستان است که معمولاً با اولین بارش برف در پاییز هر سال بسته می‌شود و تا فصل بهار سال آینده امکان بازگشایی آن وجود ندارد.

کد خبر 747587

دیگر خبرها

  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در درمانگاه قدیم دارخوین
  • دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان
  • ‌از بازگرداندن ۱۰۰ میلیارد اراضی کشاورزی تا دستگیری سارقان کابل‌های مخابراتی در فارس
  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • بازگشایی گردنه تته در کردستان پس از ۵ ماه
  • دستگیری زن قاتل در اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت