Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از ایرنا، منوچهر حبیبی گفت: فقط واحدهای تولیدی و صنعتی که بتوانند این اصول را اجرایی کنند و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند، مجاز به فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه حفظ سلامت کارگران باید در اولویت باشد، افزود: سلامت، امنیت و اقتصاد از جمله مؤلفه‌های اصلی یک جامعه هستند که از مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی انتظار می‌رود به این مهم توجه جدی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حبیبی در مورد هدف تبیین پروتکل‌های بهداشتی در محیط کار بیان کرد: مردم از دولت انتظار دارند در کنار اولویت دادن به سلامت و امنیت، توجه به معیشت و کسب وکار آنها مورد توجه قرار گیرد که در همین راستا، ستادملی کرونا تصمیم گرفت فعالیت‌های تولیدی و صنعتی را بارعایت اصول بهداشتی تداوم یابد.

این مسئول توجه کردن به سلامت نیروی انسانی را در پیشبرد توسعه اقتصادی کشور بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: استان قزوین با دارا بودن حدود ۴ هزار واحد صنعتی و تولیدی، حدود ۱۶۰ هزار کارگر، تکنسین، مهندس و کارشناس را درون خود جای داده و به عنوان یکی از قطب‌های صنعتی کشور محسوب می‌شود و اهمیت دادن به این سرمایه‌های اجتماعی و متخصص نباید مورد غفلت واقع شود.  

حبیبی افزود: ضدعفونی کردن محیط کار، استفاده از دستکش و ماسک، رعایت اصول بهداشتی در حمل و نقل، تهیه و طبخ و توزیع غذا از جمله اقداماتی است که باید در محیط‌های کار مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 498765 برچسب‌ها استان قزوین

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۹۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پاکسازی ساحل در گناوه برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، عصمت حیدری ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: موضوع پاک‌سازی محیط‌زیست و جمع‌آوری زباله در شهرستان گناوه به جهت مسافر پذیری و فضای محدود برای انباشت همیشه قابل‌توجه بوده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه افزود: این شهرستان با داشتن جاذبه‌های مختلف گردشگری و تجاری، دریایی بسیار زیبا دارد که این نعمت خدادادی نقش مهمی در جذب گردشگران به این شهر دارد.

وی ادامه داد: وجود سواحل دور از آلودگی و زباله موضوع مهمی است که از جمله عوامل تعیین‌کننده در بقای ساحل و زیبایی دریا است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه بیان کرد: همایش پاک‌سازی ساحل گناوه از زباله‌های خشک در سومین روز از هفته سلامت با شعار «سلامت خانواده و سلامت زمین» و با مشارکت شبکه بهداشت و درمان، اداره محیط‌زیست شهرستان، شهرداری و سازمان‌های مردمی دوستدار محیط‌زیست برگزار شد.

حیدری با تأکید بر اینکه برای توجه به سلامت زمین نباید فقط به مناسبت‌های ملی و جهانی بسنده کنیم افزود: برگزاری این مراسم در هفته سلامت و فرهنگ‌سازی در این زمینه مؤید توجه خاص متولیان سلامت شهرستان به محیط‌زیست در راستای سلامت بیش‌ازپیش شهروندان است.

کد خبر 6087731

دیگر خبرها

  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • طرح «شنبه‌های احیا» برای واحدهای تولیدی در کردستان اجرا می‌شود
  • همایش پاکسازی ساحل در گناوه برگزار شد
  • الزام فرهنگسازی برای کتاب‌های الکترونیکی
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • ارائه تسهیلات ۹۰ درصدی در گمرک قزوین