Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@00:29:50 GMT

هشدار نسبت به توقف خدمت‌رسانی شهرداری به دلیل نبود بودجه

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۰۷۹۵

هشدار نسبت به توقف خدمت‌رسانی شهرداری به دلیل نبود بودجه

عضو شورای شهر تهران با اشاره به کاهش شدید منابع درآمدی شهرداری گفت: به دلیل خالی بودن جیب شهرداری اگر اعتباراتی نرسد مجبور به توقف ارائه خدمات می‌شویم.

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، سیدحسن رسولی در دویست و هفتمین جلسه شورای شهر تهران درباره بیماری کرونا و شیوع آن در پایتخت، اظهار داشت: به نظر می‌رسد انسجام و هماهنگی جهت مقابله و پیشگیری از این بیماری به صورت دقیق نیست و ستاد مدیریت بحران در کشور دچار بحران شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نقطه ضعف‌های جدی در زمینه مدیریت بحران در کشور داریم و متأسفانه هفته‌های پیش دو نفر از مقامات ارشد در کشور صحبت‌های ضدونقیض داشتند؛ یکی گفت شنبه همه چیز به حالت عادی بازمی‌گردد و دیگری اعلام کرد نسبت به خلوت‌سازی شهرها اقدام می‌شود. 

این عضو شورای شهر تهران، گفت: متأسفانه صدای واحد از مدیریت بحران در شرایط کنونی به گوش نمی‌رسد و این مسأله سبب شده مردم احساس بی‌پناهی می‌کنند و گمان دارند هیچ اقدام مؤثری انجام نمی‌گیرد. 

رسولی بیان داشت: شهرداری در حال حاضر با کاهش شدید منابع درآمدی مواجه شده و اگر حمایت‌های مالی انجام نگیرد طی روزهای آینده علی‌رغم میل باطنی مجبور به عدم ارائه خدمات می‌شویم. 

وی گفت: از فرمانده ستاد کرونا و وزیر بهداشت درخواست داریم که در تخصیص اعتبارات به صورت فرابخشی رفتار کرده و هوای شهرداری را داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شورای شهر تهران مدیریت بحران بیماری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۰۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع‌آوری پسماندهای جزء ساختمانی در فازهای بعدی اپلیکیشن «اصپاک»

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: جمع‌آوری پسماندهای جزء ساختمانی برای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به شهروندان در دستور کار فازهای بعدی اپلیکیشن «اصپاک» قرار دارد.

غلامرضا ساکتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اصپاک سامانه جمع‌آوری پسماند در شهر اصفهان است که با هدف جمع‌آوری و ساماندهی مدیریت انواع پسماندها از آبان سال گذشته راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه جمع‌آوری پسماند خشک قابل بازیافت از نخستین گام‌های سامانه اصپاک است، افزود: با توسعه این نرم‌افزار جمع‌آوری پوسته میوه، پسماند الکترونیک، اقلام حجیم و وسایل مستعمل در فازهای بعدی به این اپلیکیشن افزوده شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان تصریح کرد: شهروندان می‌توانند در مقابل تحویل انواع پسماند در سامانه اصپاک، بر اساس امتیازی که از تحویل پسماند دریافت می‌کنند، از خدمات موجود در سامانه استفاده کنند.

ساکتی ادامه داد: انواع بیمه‌های آتش‌سوزی، بیمه حوادث، تخفیف خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد و تخفیف خدمات حمل‌ونقلی از جمله خدماتی است که شهروندان در ازای تحویل پسماند خشک در این سامانه دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه جمع‌آوری پسماند جز ساختمانی به‌عنوان یک خدمت جدید در سامانه اصپاک اضافه خواهد شد، بیان کرد: با تلاش سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان، و برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای توسعه سامانه اصپاک، جمع‌آوری پسماندهای جز ساختمانی نیز با هدف خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به سامانه اضافه خواهد شد.

کد خبر 746126

دیگر خبرها

  • هشدار زرد هواشناسی مدیریت بحران اصفهان را به حال آماده باش درآورد
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • از برگزاری اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی کشور تا تدوین شناسنامه باغ‌های شهر قم
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • سیلاب قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد
  • امداد رسانی هلال احمر اصفهان به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب
  • جمع‌آوری پسماندهای جزء ساختمانی در فازهای بعدی اپلیکیشن «اصپاک»