Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@21:00:35 GMT

آب گنگان جاسک دو هفته دیگر از آب شیرین کن تامین می شود

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۱۸۱۴

آب گنگان جاسک دو هفته دیگر از آب شیرین کن تامین می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، علی زارعی با اشاره به وضعیت آب روستای گنگان گفت: آب این روستا قبلاً از محل آب شیرین کن تأمین می‌شد که با توجه به سیل اخیر آسیب‌هایی به آن وارد و در تأمین آب روستای مذکور مشکلاتی به وجود آمد.

وی افزود: شرکت آب و فاضلاب برای تأمین موقتی آب روستای گنگان یک حلقه چاه در پایین دست سد رابگ را وارد مدار کرد تا نیاز آبی اهالی مرتفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر امور آبفای جاسک بیان داشت: تأمین آب از این محل موقتی است و ظرف دو هفته آینده، آب روستای گنگان از آبشیرین کن بونجی تأمین می‌شود.

زارعی با اشاره به برنامه آتی آب و فاضلاب جاسک افزود: آبرسانی به روستاهای مذکور از سد جگین در دستور کار قرار گرفته که با تأمین اعتبار مورد نیاز، آبرسانی از این محل انجام می‌شود.

وی اعتبار مورد نیاز پروژه مذکور را ۶۰۰ میلیارد ریال عنوان و ابراز امیدواری کرد، شرکت نفت و صنایع مجاور روستای گنگان و کوه مبارک که از این خط لوله منتفع می‌شوند بخشی از اعتبارات را متقبل تا پروژه سریع‌تر اجرا شود.

به گفته مدیر آبفای جاسک، پروژه مذکور به محض تأمین اعتبار در بازه زمانی شش ماهه به پایان می‌رسد.

زارعی ادامه داد، روستاهای زیادی در جاسک با کم آبی مواجه هستند که برنامه ریزی لازم برای تأمین آب مورد نیاز آنها در دستور کار شرکت آب و فاضلاب است.

کد خبر 4894574

منبع: مهر

کلیدواژه: علی زارعی آب و فاضلاب شهری هرمزگان آبرسانی سد جگین ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر فاصله گذاری اجتماعی ایلام گرگان شهرکرد طرح غربالگری بیرجند بارش باران روز طبیعت ماسک طبی ضدعفونی آب روستای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۱۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورداری ۸۷ درصدی خانوارهای روستایی شهرستان پیرانشهر از راه آسفالت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی از بهره‌مندی ۸۷ درصد از خانوارهای روستایی شهرستان پیرانشهر از راه آسفالت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، ایرج دست‌نشان امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در جلسه بررسی مصوبات سفر استاندار آذربایجان‌غربی به شهرستان پیرانشهر با اشاره به اینکه این شهرستان رتبه سیزدهم را در بهره‌مندی از راه روستایی آسفالته دارد، اظهار کرد: میزان برخورداری شهرستان پیرانشهر از راه روستایی آسفالته از نظر تعداد روستا نیز ۶۴ درصد است.

وی افزود: قرارداد آسفالت محورهای مواصلاتی ۹ روستای شهرستان پیرانشهر منعقد شده که در صورت تأمین اعتبار مورد نیاز عملیات در سریع‌ترین زمان شروع خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: نقطه حادثه‌خیز کولیج در پیرانشهر به‌طور کامل رفع شده و عملیات اجرایی حذف نقطه حادثه‌خیز ۳ محور دیگر نیز در حال انجام بوده و همچنین در این نقاط چراغ‌های روشنایی محور نصب و انشعابات خریداری شده است و در حال حاضر ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که تا اربعین سال‌جاری نیز پیش‌بینی شده عملیات آشکارسازی به طور کامل به اتمام برسد.

دست‌نشان تصریح کرد: فاز دوم عملیات نصب روشنایی محور منتهی به پایانه مرزی تمرچین نیز در حال انجام است و ترانس‌های مورد نیاز در زمان کوتاه تأمین می‌شود.

وی ادامه داد: قرار داد روکش محور پسوه _مهاباد جدیداً مبادله شده و در حال تأمین قیر مورد نیاز هستیم که بعد از تأمین قیر عملیات آسفالت شروع خواهد شد.

کد خبر 751202

دیگر خبرها

  • برخورداری ۸۷ درصدی خانوارهای روستایی شهرستان پیرانشهر از راه آسفالت
  • دانش بنیان‌های کرمانشاه؛ چشم به راهِ احداث «شهرک فناوری»
  • آب شرب پایدار ۲ هزار ساکن روستاهای شاهین‌شهر تامین شد
  • آب شرب پایدار ۲ هزار نفر ساکن روستاهای شاهین‌شهر تامین شد
  • مدل جدید اعتبار سنجی بانک ها برای دریافت وام ؛ خلافی خودرو هم تاثیرگذار شد؟
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار
  • وزیر صمت: در تامین اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • وزیر صمت: در تامین اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم+ فیلم
  • هدر رفت آب در اردستان ۳ درصد کاهش یافت
  • تامین اعتبار برای خرید واگن های جدید قطار شهری کرج