Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه دیدار نوروزی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اعضای معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، جلسه دیدار نوروزی دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه و مدیران کل و مشاوران این حوزه صبح امروز به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه و مدیران کل معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه گزارشی در خصوص عملکرد این معاونت در سال گذشته ارائه دادند.



در این جلسه به ارائه موضوعاتی از جمله گسترش هیئت‌های اندیشه‌ورز در واحدهای دانشگاه، اقداماتی در خصوص تعالی علوم انسانی و هنر در دانشگاه آزاد اسلامی، برگزاری جلسات و سمینارها در خصوص ارتقای کیفیت آموزش علوم انسانی و هنر و اقدامات لازم دانشگاه در دوران پساکرونا مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین مأموریت‌ها، اهداف و برنامه‌های معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه در این جلسه ارائه شد.

دکتر طهرانچی پس از استماع گزارش عملکرد و رئوس برنامه‌های سال جاری معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه به بیان راهکارهایی در این زمینه پرداخت و براستفاده از فضای مجازی برای ارائه خدمات مطلوب به دانشجویان تأکید کرد.

گفتنی است، جلسات دیدار نوروزی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با معاونت‌های این دانشگاه به‌منظور بررسی عملکرد سال گذشته و مأموریت‌های سال جاری به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شده است.

انتهای پیام/۴۱۱۸/

منبع: آنا

کلیدواژه: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ویروس کرونا ویدئوکنفرانس دکتر محمدمهدی طهرانچی معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه دانشگاه آزاد اسلامی دیدار نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۲۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 1

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

دیگر خبرها

  • وزیر فرهنگ: دکتر مجتهدی غرب را کاملاً می‌شناخت، اما غرب زده نبود
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2
  • علم همراه با خلاقیت مسائل جامعه را حل می‌کند
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 1
  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • اعضای شورای فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم منصوب شدند
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • تحول بی‌واسطه با مردم
  • «برنامه بی‌واسطه» دستاوردهای محققان دانشگاه آزاد اسلامی را به تصویر کشید