Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@13:47:57 GMT

جمع آوری ۶۰ تن زباله از مسیل‌ها و انهار شمال شرق تهران

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۲۵۵۸

جمع آوری ۶۰ تن زباله از مسیل‌ها و انهار شمال شرق تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا فرخی با اعلام این خبر گفت: با توجه به وسعت بسیار زیاد منطقه و وجود ۸ بزرگراه و بیش از دو هزار و پانصد معبر محلی، کنترل تمامی این معابر با گشت‌های ویژه موتوری و خودرویی به صورت مستمر صورت می‌گیرد.

وی افزود: در این راستا از ابتدای فروردین ماه تاکنون ۹ هزار متر طول از مسیل های دارآباد- خشایار -ابوذر غفاری و ۴۱ هزار متر طول از کانال‌های علم و صنعت، احسان، سازمان آب، اتحاد، اردیبهشت، هنگام، چهارراه سرسبز، رسالت، جمشیدیه، شعبانلو، اسفندانی، صیاد شیرازی، احسان، جشنواره، موسایی، پروین و تهرانپارس لایروبی و پاکسازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرخی در ادامه گفت: لایروبی حوضچه‌های امیرنیا، استاد حسن بنا و ایرانسل در ماه جاری از اقدامات صورت گرفته است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه چهار یکی از مهمترین عوامل آب گرفتگی را تخلیه زباله و نخاله‌های ساختمانی در انهار و مسیل‌ها عنوان کرد و گفت: با رعایت مسائل و نکات حائز اهمیت شهری می‌توان بسیاری از مشکلات آب گرفتگی را در فصل جاری کاهش داد.

کد خبر 4894435

منبع: مهر

کلیدواژه: زباله بارش باران شهرداری منطقه 4 ویروس کرونا شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران شیوع کرونا نیروی انتظامی فاصله گذاری اجتماعی شهر تهران سیدابراهیم رئیسی آموزش مکمل قوه قضاییه روز طبیعت ضدعفونی دستگیری سارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۲۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در آخرین روز از هفته زمین پاک در راستای ترویج فرهنگ زباله کمتر اداره کل حفاظت محیط زیست همدان با همکاری واحد آموزش شهروندی شهرداری، برنامه جمع آوری زباله و مسابقه نقاشی برای دانش آموزان برگزار کرد.

مدیر حفاظت محیط زیست شهرستان همدان در این مراسم گفت: دانش آموزان با شرکت در این برنامه یاد می‌گیرند که زباله‌ها را در طبیعت رها نکنند تا محیط اطراف و خودشان سالم بمانند.

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • معضل جدی مدیریت پسماند در گناباد
  • ضرورت لایروبی حوضچه نیروگاه نکا/ پیشرفت زباله سوز ساری شتاب گرفت
  • اجرای طرح دوم جمع‌آوری مخازن زباله از معابر منطقه دو شهرکرد
  • جمع آوری زباله های رها شده در طبعیت جاجرود
  • جمع آوری زباله های رها شده درطبعیت از سوی دانش آموزان
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • تخلیه ماهانه۵۰۰ تن زباله و لجن از کانال‌ های آب تهران | روایت کارگرهایی که در مسیر پاکسازی کانال‌های شهر جان می‌ دهند
  • ۱۰ واحد صنعتی اردستان در فهرست صنایع آلاینده قرار گرفت