Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@19:39:22 GMT

نصب پلاکارد و پلمب ۱۰ واحد صنفی به علت گرانفروشی

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۳۱۵۸

نصب پلاکارد و پلمب ۱۰ واحد صنفی به علت گرانفروشی

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد از نصب پلاکارد و پلمب ۱۰ واحد صنفی به علت گرانفروشی خبر داد.

"براتعلی صالحی" با اشاره به تشدید اقدامات با نصب پلاکارد و پلمب‌ به مدت طولانی مدت بر سر درب چند صنف میوه فروشی توسط دادستانی و تعزیرات حکومتی استان افزود: با توجه به بازرسی های به عمل آمده و تشدید نظارت بیشتر، قطعا در آینده با کسانی که مرتکب تخلف گرانفروشی، کم فروشی، احتکار و سایر تخلفات صنفی شوند برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ضمن تشکر از همکاری رئیس کل دادگستری، استاندار، دادستان مرکز استان، معاونت اقتصادی استاندار، سازمان صمت، اتاق اصناف و یگان امداد نیروی انتظامی، اظهار کرد: گرانفروشی، قاچاق کالا و بهداشت بیشترین تخلفات پرونده های تعزیرات حکومتی استان را تشکیل می دهند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: گرانفروشی از جمله مهمترین معضلات بازار به شمار می رود و روزانه ده ها مورد شکایت مردمی در خصوص گرانفروشی اقلام مختلف در گهگیلویه و بویراحمد گزارش می شود.


صالحی با اشاره به نصب پلاکارد بر سر درب واحدهای صنفی متخلف عنوان کرد: بر اساس قانون نظام صنفی، اصنافی که تکرار تخلف از قبیل گرانفروشی مرتکب می شوند تعطیلی ۶ ماه محل کسب و نصب پلاکارد بر سر در واحدهای صنفی انجام خواهد شد.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد، وی ادامه داد: واحدهای صنفی ضروری که از طرح مقابله با کرونا اجازه فعالیت دارند، اگر بخواهند از این موقعیت سوء استفاده کرده و گرانفروشی کنند بدون هیچ ملاحظه ای با این واحدها برخورد قانونی می شود.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پلمب گرانفروشي سازمان تعزیرات حکومتی كهگيلويه و بويراحمد تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد نصب پلاکارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۳۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، محسن صیادی مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت:در گشت‌های مشترک بازرسی نظارت اصناف با حضور نمایندگان تعزیرات حکومتی و دیگر دستگاه‌های نظارتی، از ابتدای سال ۱۴۰۳ تعداد ۱۳۱ واحد صنفی پس از دریافت تذکرات متعددپلمب شدند.
او افزود: این واحد‌های صنفی علیرغم تعهد چندباره، متاسفانه باز هم به تخلفات خود ادامه دادند.
وی پرتکرارترین تخلفات را، کم فروشی، گران فروشی،  رعایت نکردن دستورالعملهاى بهداشتی، رعایت نشدن قوانین و مقررات نظام صنفی و عرضه خارج شبکه اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • واحدهای صنفی فاقد شناسه یکتا در دریافت خدمات با مشکل روبرو می‌شوند
  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • یک مشاور املاک در کرمانشاه پلمب شد
  • جریمه سزای گرانفروشی رادیاتور
  • محکومیت پنج میلیارد ریالی برای مرغ فروش مشهدی
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • جریمه یک واحد صنفی قصابی به دلیل گرانفروشی