Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@14:24:26 GMT

تابش: مجلس تعطیل‌بردار نیست

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۳۳۹۶

تابش: مجلس تعطیل‌بردار نیست

نایب رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان این که مجلس مرکز ثقل تصمیم گیری‌های مهم است، گفت: مجلس پیشمرگ و در کنار مردم است، لذا تعطیل بردار نیست.

به گزارش ایسنا، محمدرضا تابش در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس شورای اسلامی در توضیح سه فوریت طرحی برای اصلاح آیین‌نامه  مجلس جهت دادن مجوز برای برگزاری جلسات مجازی پارلمان در مواقع اضطراری اظهار کرد: متاسفانه شیوع کرونا عرصه‌های مختلف زندگی مردم در سراسر دنیا را تحت تاثیر قرار داده، در ایران بسیاری از هموطنان مبتلا شده و عده‌ قابل توجهی جان خود را از دست دادند که با آنها ابراز همدردی می‌کنیم و امیدواریم هر چه زودتر این بلا از کشور رفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با قدردانی از دست اندرکاران مقابله با ویروس کرونا به خصوص پزشکان و پرستاران و نیروهای مسلح گفت: از مقام معظم رهبری برای دستور راهگشای ایشان در همراهی نیروهای مسلح و نهادهای تحت نظر با دولت قدردانیم و تشکر می‌کنیم که ایشان با اختصاص یک میلیارد یورو از صندوق توسعه برای مقابله با کرونا موافقت کردند که این بسیار کارساز خواهد بود.

نماینده اردکان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که  دو وزارت بهداشت و صنعت، معدن و تجارت برای مقابله با کرونا اقدامات زیادی انجام دادند، تصریح کرد: طرح‌های موثری از  جمله فاصله گذاری اجتماعی و به تعبیر بهتر فاصله گذاری فیزیکی اجرایی شد.

نایب رییس فراکسیون امید مجلس افزود: ستاد ملی مبارزه با کرونا با توجه به شرایط درخواست کرد که  جلسات علنی مجلس ۱۵ روز تعطیل شوند و مجددا ۱۵ روز دیگر را تمدید کرد که خوشبختانه بیشتر این ایام مربوط به  زمان تعطیلات بود، ما از حسن نیت و نظر تخصصی آنها تشکر می‌کنیم اما مجلس خانه مردم و مرکز ثقل تصمیم گیری‌های مهم است. مجلس پیشمرگ و در کنار مردم در همه موضوعات می‌باشد لذا مجلس تعطیل بردار نیست.

تابش در پایان گفت: با توجه به این شرایط باید تمهیدی اندیشیده شود تا مجلس به کارش ادامه داده و در عین حال پروتکل‌های بهداشتی، فنی و تخصصی نیز رعایت شود تا اگر در آینده مواقع اضطراری دیگری پیش آمد مجلس کارش را ادامه دهد این موضوع با اصلاح آیین‌نامه مجلس شدنی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۳۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) نوری قزلجه: تعطیلی روز پنجشنبه ارتباطات رسمی را به مدت ۴ روز قطع خواهد کرد

غلامرضا نوری قزلجه، رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگاران با بیان این‌که در مجلس، بحث‌های مختلفی پیرامون تعطیلی روز‌های پنجشنبه و شنبه در جریان است اظهار داشت: معتقدم تعطیلی شنبه به نفع اقتصاد مردم و کشور است.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، وی افزود: اگر تعطیلی به روز پنجشنبه موکول شود، ارتباطات و مراودات رسمی و غیر رسمی، ادارات، تجارت و بازرگانی کشور به مدت ۴ روز در ماه قطع خواهد شد؛ در حالی که با تعطیلی شنبه، این مدت به حداقل ۳ روز کاهش می‌یابد.

نوری قزلجه ادامه داد: در دنیای امروز بدون ارتباط با دنیا و تعامل با دیگر کشورها، رشد اقتصادی و فعالیت‌های بخش خصوصی و دولتی امکان‌پذیر نیست. به همین دلیل من با تعطیلی شنبه موافقم. این موضوع مورد تأیید اکثر کارشناسان نیز هست و به نفع کشور خواهد بود.

رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس در آخر صحبت‌های خود به نکته دیگری نیز اشاره کرد و گفت: تعطیلی پنجشنبه فقط برای بخشی از کشور و برخی شرکت‌ها اعمال می‌شد و در واقع از قبل هم تعطیل بودند. اما اگر شنبه تعطیل شود، کل کشور یکسان خواهد شد و همه اعم از شرکت‌ها، ادارات دولتی و غیر دولتی، دو روز جمعه و شنبه را تعطیل خواهند کرد. این موضوع هماهنگی داخلی را نیز به وجود می‌آورد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیامد‌های تعطیل شدن روز پنجشنبه
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • همه جا نه، در این یک فقره اما حق با بهروز افخمی بود!
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش خواهد یافت؟
  • خواهش از رقیب تایسون: جانت را بردار و فرار کن!
  • عضو کمیسیون کشاورزی مجلس: حال کارگران در دولت سیزدهم خوب شد
  • نظر دولت در مورد روز تعطیلی جدید/ معاون رئیسی: پنجشنبه‌ها عملا تعطیل است، نمی‌دانم چه شده که عده‌ای می‌گویند شنبه تعطیل باشد
  • دولت آماده تعامل با مجلس جدید است/ امیدواریم برخی لوایح در همین مجلس تصویب شوند
  • مخالف آشکار دولت رئیسی با تعطیل شدن روز شنبه /از مجلس تعجب می کنیم!
  • (ویدئو) نوری قزلجه: تعطیلی روز پنجشنبه ارتباطات رسمی را به مدت ۴ روز قطع خواهد کرد