Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: دانشگاه فرهنگیان مهمترین زیرساخت کشور است چراکه نیروی انسانی مورد نیاز کشور را پرورش می‌دهد که آنها خود پرورش دهنده سرمایه انسانی آینده کشورهستند.

احمدعلی‌موهبتی 19 فروردین ماه از مرکز شهید حسینی طباطبایی، مرکز شهید مطهری و مرکز رسالت دانشگاه فرهنگیان استان در زاهدان بازدید کرد و فضاهای آموزشی، ورزشی، کارگاه ها و کتابخانه های این مراکز را مورد بازدید و ارزیابی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این بازدید از دانشگاه فرهنگیان به عنوان مهمترین زیرساخت کشوردر تربیت معلمین که آنها خود پرورش دهنده سرمایه انسانی آینده کشور  ‌هستند یاد کرد.

رییس شورای آموزش وپرورش استان افزود: توجه ویژه به اهمیت دانشگاه فرهنگیان و تربیت نیروی انسانی باعث شد که نگاه به این دانشگاه در سطح کلان کشور تغییر کند و از تمرکز این دانشگاه در مرکز کشور کاسته شود بطوریکه امروز شاهد استقرار و تاسیس شعب مختلف آن در سایر استان ها و مناطق کشور هستیم.

موهبتی با اشاره به وسعت و پراکندگی استان سیستان و بلوچستان گفت: عدالت به معنای مساوات نیست و بایستی توزیع امکانات به تناسب شرایط هر منطقه انجام شود.

استاندار سیستان وبلوچستان در پایان با تاکید بر تسریع در احداث دانشگاه جامع فرهنگیان، ابراز امیدواری کرد با تربیت وجذب نیروی مورد نیاز حوزه آموزش، کمبود ۱۶هزار معلم در استان رفع شود.

نیک پناه رئیس دانشگاه فرهنگیان استان نیز در این بازدید گفت: ۱۲هزار دانشجو از مهرماه امسال وارد مراکز دانشگاه فرهنگیان استان می‌شوند که با توجه به این تعداد، می‌بایست امکانات ‌و فضای مناسب برای آن مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: در دولت یازدهم و دوازدهم نگاه خوبی به دانشگاه های فرهنگیان در سطح کشور شده است.

نیک پناه همچنین خواستار تسریع در واگذاری زمین برای ساخت دانشگاه جامع فرهنگیان در زاهدان شد.

همچنین رخشانی مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز در این بازدید گفت: فرهنگیانی که از طریق دانشگاه فرهنگیان وارد مجموعه آموزش و پرورش می شوند کیفی‌ترین نیروهای آموزش و پرورش هستند.

وی ابراز امیدواری کرد: با توسعه سرانه فضای آموزشی و تامین معلمین مورد نیاز، استعدادهای نهفته در سطح استان شکوفا شوند و شاهد رشد و پیشرفت استان باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استاندار سیستان و بلوچستان دانشگاه فرهنگیان دانشگاه فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۳۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به فعالیت های علمی و آموزشی دانشگاه فرهنگیان قم+ فیلم

؛سید تقی موسوی با بیان اینکه هم اکنون ۲ هزار و ۲۰۰ دانشجو در دانشگاه فرهنگیان قم در حال تحصیل هستند گفت: استان قم سه پردیس تربیت معلم دارد و تنها استان دارای پردیس تخصصی تربیت معلم پرورشی است.

وی افزود: در حال حاضر رشته‌های آموزش ابتدایی، رشته آموزش فارسی، عربی، مشاوره و راهنمایی، رشته آموزش کودکان با نیاز‌های ویژه ورشته الهیات دراین دانشگاه تدریس می‌شود ودانشجویان درفضایی آرام وعلمی هنر معلمی را با به روز‌ترین روش‌ها وفناوری آموزش می‌بینند.
سالانه ۳۰ هزار نفر در این دانشگاه پذیرش می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • مراسم تجلیل از ۴۰۰ معلم در عالی‌شهر برگزار شد
  • معلم مولد نیروی انسانی و گران‌ترین ثروت است
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان به آموزش و پرورش بوشهر اختصاص یافت
  • خبر مهم دانشگاه فرهنگیان؛ این افراد بدون کنکور جذب می‌شوند
  • نگاهی به فعالیت های علمی و آموزشی دانشگاه فرهنگیان قم+ فیلم
  • معلم انسانی‌ترین و گرمترین عنصر نظام آموزشی است
  • اساس و توسعه هر کشور، توجه به آموزش و پرورش و تربیت نسل جوان است
  • جذب استعداد‌های برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان
  • استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور جذب دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • جذب استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان