Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، تست کرونا در بیمارستان‌های معین کرونا برای مردم به صورت رایگان انجام می‌شود، اما در این بین برخی از آزمایشگاهها نیز این تست را در قبال دریافت، انجام می‌دهند؛ خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان در مراجعه به یکی از این مراکز به نکات جالبی در این خصوص رسیده که می توانید در ادامه بخوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته اول اینکه گاهی اوقات ممکن است برخی از این مراکز بابت آزمایش کرونا، ۵۰۰ هزار تومان هم از مراجعه کنندگان درخواست کنند.

پذیرش این آزمایشگاه درباره شیوه انجام آزمایش گفت: انجام آزمایش به دو صورت است. در روش اول اگر نسخه پزشک را نداشته باشید فقط می‌توانید غربالگری (آزمایش تشخیص اولیه) انجام دهید که مبلغ آن ۳۷ تا ۳۸ هزار تومان است. روش دوم TSA نام دارد که برای انجام آن حتما باید نسخه پزشک را به همراه داشته باشید تا از شما تست گرفته شود.

وی در ادامه تاکید کرد: نسخه پزشک نیز حتما باید نسخه پزشک عفونی و یا متخصص ریه باشد تا از شما تست کرونا گرفته شود، هزینه TSA با نسخه حدود ۴۸۰ تا ۵۰۰ هزار تومان است و حدود ۲ تا ۳ روز بعد و نتیجه تست اولیه غربالگری ظرف ۲ تا ۳ ساعت آماده می‌شود، در غربالگری اگر ارقام بالا شود و CRP مثبت شود تست TSA از شما گرفته می‌شود.

تفاوت انواع مختلف تست‌های کرونا چیست؟

مسئول پذیرش این آزمایشگاه، گفت: کلا سه نوع تست کرونا وجود دارد. در مرحله اول غربالگری آزمایش خون از فرد مشکوک به کرونا گرفته می‌شود. در مرحله دوم از ریه سی تی اسکن انجام می‌شودو مرحله سوم آزمایش TSA است، تفاوت دقت این سه شیوه و دقت و صحت آن بسته به مرحله ویروس و خارج شدن از مرحله کمون بستگی دارد. بر حسب پایه علمی ازمایش TSA از آزمایش خون دقت بالاتری را برخوردار است، این آزمایش به صورت ژنتیکی انجام می‌شود و در این شیوه دی ان‌ای استخراج می‌شود تا بررسی شود که ویروس در بدن شما وجود دارد یا خیر؟. هیج آزمایشی نتیجه قطعی ابتلا به کرونا را مشخص نمی‌کند، ولی دقت این شیوه از سایر روش‌ها بسیار بالاتر است.

وی در ادامه گفت: سی تی اسکن ریه هم خوب است، ولی با توجه به آلودگی محیط که وجود دارد بیشتر توصیه به انجام تست TSA می‌شود.

اما نکته جالب دیگر در مورد برخی از این آزمایشگاه های کرونا، خدمات ویژه و لاکچری به مشتریان خاص بود؛ متصدی این آزمایشگاه در ادامه افزود: برای اینکه زمان زیادی را نیاز نباشد که در آزمایشگاه حضور داشته باشید می توانید تست کرونا را اینترنتی رزرو کنید تا در هنگام مراجعه سریعا آزمایش گرفته شود؛ اگر هم تمایل داشته باشید، متصدیان آزمایشگاه می توانند به منزل شما مراجعه کنند و از شما تست کرونا بگیرند؛ البته در این حالت علاوه بر هزینه رفت و آمد باید مبلغ ۲۵ هزار تومان نیز اضافه بر فاکتور آزمایش پرداخت کنید.

میزان

انتهای پیام/

20 / 20 شیوع کرونا تست کرونا تست کرونا در بیمارستان‌های معین آزمایش کرونا، ۵۰۰ هزار تومان غربالگری (آزمایش تشخیص اولیه) هزینه TSA تفاوت انواع مختلف تست‌های کرونا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: شیوع کرونا تست کرونا هزینه TSA هزار تومان تست کرونا نسخه پزشک ۵۰۰ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۴۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروین بزرگ: کم بازی کردم اما جواب اعتماد حسینی را دادم

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم تأکید کرد، با گلزنی در دیدار مقابل پرسپولیس پاسخ اعتماد سرمربی تیمش را داده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شروین بزرگ بعد از پیروزی آلومینیوم مقابل پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، اظهار داشت: خدا را صدهزار مرتبه شکر. این بازی خیلی سخت بود، ولی ته دلم می‌گفت ما صعود می‌کنیم. حتی وقتی با نتیجه 4 بر 2 عقب افتادیم، می‌دانستیم صعود می‌کنیم. خدا را شکر که این امر محقق شد.

رجائیان: در جایگاه CIP پرسپولیس را تشویق می‌کردند!

وی افزود: ما مدیون احمد گوهری هستیم. به او گفتم احمد در ضربات پنالتی کار را در بیاور که خدا را شکر عالی کار کرد.

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم راجع به اینکه در چند وقت اخیر فشار زیادی بابت عدم موفقیت در گلزنی و نارضایتی هواداران تجربه کرد، گفت: هواداران چرا ناراضی بودند؟ نه، فشاری روی من نبود. آخر من بازی نمی‌کردم که بخواهم گل بزنم. باید بگویم که به تصمیم کادر فنی احترام می‌گذاشتم. در مس کرمان مهاجم فیکس تیم مجتبی حسینی بودم. کل بازی‌ها مرا بازی می‌داد و سبک او را می‌دانستم. این سرمربی ترکیب خود را سخت تغییر می‌دهد. من هم در کل فصل اعتراضی نکردم و خدا را شکر در زمانی که به من داده شد؛ جواب اعتماد او را دادم. 

بزرگ در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش می‌تواند قهرمان جام حذفی شود، تصریح کرد: ما دو بازی سخت در جام حذفی انجام دادیم. نساجی را در خانه خودش شکست دادیم و پرسپولیس، مدعی قهرمانی را توانستیم حذف کنیم. به نظرم امکان قهرمانی در جام حذفی وجود دارد، چرا که پتانسیلش را داریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شروین بزرگ: کم بازی کردم اما جواب اعتماد حسینی را دادم
  • انجام بیش از ۳۰۰ هزار آزمایش کلرسنجی توسط شرکت آبفای یزد
  • تولید برگ سبز چای به ۱۴۵ هزارتن می رسد
  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • مصرف ماهانه ۸۵ هزارتن تخم مرغ در کشور
  • عرضه قارچ بالاتر از کیلویی ۱۰۰ هزارتومان گرانفروشی است
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • انجام بیش از ۳۳۱ هزار آزمایش کلرسنجی از شبکه‌های توزیع آب استان یزد
  • انجام بیش از ۳۰۰ آزمایش کلرسنجی از شبکه‌های توزیع آب
  • برای اولین‌بار ساخت سلول زنده در آزمایشگاه/ انسان قادر به انجام کار طبیعت می‌شود؟