Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/تهران ‌مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران گفت: با اجرای طرح غربالگری ویروس کرونا، سلامتی نیمی از از اتباغ افغانستانی ساکن در استان تهران مورد بررسی قرار گرفته است.

‌منصور حاجی ظهر سه‌شنبه 19 فروردین در جلسه بررسی وضعیت غربالگری اتباع خارجی استان تهران که با حضور معاون استاندار تهران در محل فرمانداری شهرستان ورامین برگزار شد ، طی سخنانی اظهار کرد: علاوه بر اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی، 17 دستگاه دیگر در خصوص اتباع فعالیت می‌کنند که وحدت رویه و همکاری این دستگاه‌ها در حوزه غربالگری کرونا نیز می‌تواند به نتایج مطلوب ختم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اداره کل اتباع استانداری تهران آمار کاملی از اتباع مجاز ساکن در مناطق مختلف و شهرستان‌های استان را در اختیار دارد که با استفاده از این اطلاعات ، تاکنون بیش از نیمی از اتباع در طرح غربالگری کرونا شرکت داده شده‌اند.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران تصریح کرد: جمعیت اتباع، شناور و پراکنده است‌، ولی می‎‌توان با اطلاعاتی که در اختیار دستگاه‌های مختلف قرار دارد، اتباع غیرمجاز را نیز شناسایی و سلامتی آنان را مورد ارزیابی قرار داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۵۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم برای مستاجران افغانستانی

داود بیگی نژاد از راه اندازی سامانه یا کانال سوت زنی برای مشاوران املاک، برای جلوگیری از تخلف مشاوران املاک برای قرارداد اتباع غیر مجاز خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وی با بیان اینکه راهکار جلوگیری از اجاره دادن ملک و مسکن به اتباع غیر مجاز این است که برای مشاوران املاک سامانه سوت‌زنی و گزارش‌دهی به متولی امر راه‌اندازی شود، گفت: در حال حاضر طرح شناسایی اتباع خارجی غیر مجاز در حال انجام و اجرا است.

وی گفت: افراد می‌توانند در صورتی مشاور املاکی این تخلف را انجام داد موضوع را به متولی رسیدگی اطلاع دهد.

بیگی نژاد توضیح داد: همزمان با ارائه گزارش‌ها بلافاصله و مستقیما به نهاد و دستگاه مربوطه ارسال می‌شود و این اقدام می‌تواند در شناسایی اتباع خارجی غیرمجاز بسیار موثر و سریع باشد.

وی افزود: اتحادیه مشاوران املاک تهران در حال حاضر نظارت‌های زیادی از سوی اتحادیه مشاوران املاک بر فعالیت اتحادیه مشاوران املاک تهران دارد.

دیگر خبرها

  • جریمه به‌کارگیری اتباع خارجی غیرمجاز اعلام شد
  • جریمه بکارگیری اتباع خارجی غیرمجاز اعلام شد
  • خبر مهم برای مستاجران افغانستانی
  • تسریع در جمع‌آوری و بازگشت اتباع خارجی غیرمجاز به کشور مبدأ
  • جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر
  • نخبگان و کارآفرینان خارجی جذب مرکز رشد و سرای نوآوری می‌شوند
  • دستگیری ۲۸ عضو شرکت‌های هرمی در شهریار
  • نشست هم اندیشی مدیرکل اتباع استانداری البرز با اساتید دانشگاه های استان
  • تسریع در جمع آوری اتباع غیرمجاز در خراسان جنوبی
  • بازگشت بیش از ۱ و نیم میلیون پناهجوی افغانستانی‌