Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/تهران فرماندار شهرستان قرچک هم از اجرای طرح غربالگری کرونا برای اتباع خارجی این شهرستان خبر داد و ضمن تاکید بر تسریع در اجرای این طرح، از ادارات خواست هماهنگی و همکاری لازم را با سپاه پانزده خرداد و شبکه بهداشت و درمان داشته باشند.

بهمن خطیبی ‌در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در شهرستان قرچک با محوریت انجام هماهنگی‌های لازم بین ادارات در اجرای طرح غربالگری اتباع خارجی که با حضور خدایی‌راد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و دیگر اعضا برگزار شد ، بیان کرد: به منظور پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، بسیج ملی غربالگری اتباع خارجی طی تفاهم نامه‌ای بین سپاه پاسداران و وزارت بهداشت و درمان در کل کشور در حال انجام است و در شهرستان قرچک نیز توسط شبکه بهداشت و درمان و سپاه پانزده خرداد و همکاری سایر ادارات و نهادها اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به ضرورت اهتمام جدی مسئولان در اجرای تمامی مصوبات جلسات تاکید کرد و خواستار تداوم همکاری مردم در مقابله با این بیماری شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک یادآور شد: طرح غربالگری کرونا ویژه کلیه اتباع مجاز و غیرمجاز بوده که هدف از آن رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی همه ساکنین در شهرستان چه ایرانی و چه اتباع خارجی و همچنین درمان بموقع مبتلایان است که در مدت یک هفته انجام خواهد شد.

خطیبی اظهار کرد: باید از تمامی ظرفیت‌های شهرستان برای اجرای هرچه بهتر طرح فاصله‌گذاری اجتماعی که نتایج خوبی در بر داشته، بهره بگیریم.

گفتنی‌است تاکنون ۹۱ درصد مردم شهرستان قرچک در طرح غربالگری الکترونیکی کرونا شرکت کرده اند.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس شهرستان قرچک طرح غربالگری اتباع خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۶۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از دست اندرکاران حوزه سلامت شهرستان قرچک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛همزمان با هفته سلامت،دست اندرکاران حوزه سلامت شهرستان قرچک در یک گردهمایی،ضمن اجرای برنامه های گوناگون آموزشی،از فعالان این عرصه به ویژه نوجوانان تجلیل کردند.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • تصویب بیش از ۵۰ مصوبه برای توسعه شرق شهرستان اصفهان
  • اصفهان موفق‌ترین استان در اجرای مأموریت ساماندهی اتباع خارجی است
  • تجلیل از دست اندرکاران حوزه سلامت شهرستان قرچک
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور
  • مستقل شدن روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی پیگیری می‌شود
  • طرح طرد اتباع غیر مجاز در شهرستان ملارد
  • ضروت تسریع در اجرای پروژه فیبرنوری در خوزستان
  • همدان استان ممنوعه در به کارگیری کارگران اتباع خارجی