Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، سعید فتاحی مدیر سابق کمیته مسابقات سازمان لیگ پس از مدتی سکوت، در برنامه فوتبال برتر ناگفته‌های جالبی را به زبان آورد که بخشی از آن به بازی جنجالی فولاد و پرسپولیس در ورزشگاه الغدیر برمی‌گشت که به دلیل قطع ناگهانی برق با تأخیر آغاز و در نهایت با شکست ۲ بر یک شاگردان برانکو به جنجال کشیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او پس از نزدیک به یک سال و دو ماه از آن بازی، در خصوص حواشی پیرامون آن گفت: بعضی پشت‌پرده‌ها بسیاری اوقات باعث سوءتفاهم‌هایی می‌شود؛ مثلا در آن بازی فصل گذشته، من را متهم کردند که فتاحی مقصر باخت پرسپولیس است؛ در حالی که فولادی‌ها به رختکن رفته و با نور موبایل گرم کرده بودند. علت قطعی برق در آن بازی هم حضور دو گروهک تروریستی بود که در نهایت ماجرا به‌خوبی کنترل و خطر رفع شد.

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: سعید فتاحی فوتبال برتر پرسپولیس فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۶۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس ۱ (۳) - چادرملو ۱ (۵): شگفتی‌ساز حذفی اینجا است

به گزارش جام جم آنلاین، در یکی از بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز تیم‌های مس کرمان و چادرملو اردکان به میزبانی نارنجی‌پوشان به مصاف هم رفتند که این بازی بسیار هیجان‌انگیز دنبال شد و در نهایت ضربات پنالتی تعیین کننده برنده آن بود.

این بازی تا دقایق پایانی با تساوی بدون گل دنبال می‌شد، اما ناگهان همه چیز تغییر کرد و جذابیت آن بالا رفت. در دقیقه ۸۳ روی ضربه پنالتی‌ای که نصیب مس کرمان شده بود، علی وزیری‌پناه موفق شد دروازه حریف را باز کند. در شرایطی که همگان انتظار سوت پایان و برد مس کرمان را می‌کشیدند، حملات آخر چادرملو به گل ختم شد. در چهارمین دقیقه از وقت‌های اضافی نیمه دوم ابراهیم رضازاده توانست گل تساوی را بزند و بازی را به ۱۲۰ دقیقه ببرد.

در وقت‌های اضافی دو تیم بسیار محتاط عمل کردند و در نهایت ضربات پنالتی تعیین کننده شد. در ضربات پنالتی شاگردان سعید اخباری با نتیجه ۵ بر ۴ بر تیم تحت هدایت اکبر محمدی غلبه کردند و جواز حضور در ۸ تیم برتر را به دست آوردند.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم + فیلم
  • مس ۱ (۳) - چادرملو ۱ (۵): شگفتی‌ساز حذفی اینجا است
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • خلاصه بازی مس رفسنجان و پیکان تهران + فیلم
  • ادعای جنجالی یکی از عمو‌های فیتیله‌ای علیه مجید قناد!
  • ادعای جنجالی ایران‌اینترنشنال؛ سردار علیرضا عسگری کیست و کجا زندگی می‌کند؟
  • ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس