Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کشور فرانسه سه شنبه شب تعداد کل جانباختگان این کشور ناشی از ویروس کرونای جدید را بیش از ۱۰ هزار تن اعلام کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، فرانسه سه شنبه شب به طور رسمی اعلام کرد که شمار فوتی های ناشی از ویروس کرونای جدید در این کشور از مرز 10 هزار نفر گذشته است.

به نوشته خبرگزاری «رویترز» فرانسه اینک چهارمین کشور جهان  ازحیث آمار و مرگ ومیر ناشی از کرونا محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در سه رتبه نخست در این فهرست آمریکا، اسپانیا و ایتالیا جای دارند.

 «اُلیویر وِران» وزیر بهداشت فرانسه  در نشت مطبوعاتی  گفت که شمار کشته های فرانسه در بیمارستانهای این کشور به دلیل ویروس کرونا امروز مجوع 7091 نفر رسیده است.

به گفته این مقام ارشد دولت فرانسه، با احتساب قربانیان خانه های سالمندان،  جمع کلی فوتی های این کشور به رقم 10328 نفر رسید. این رقم روز دوشنبه 8911 نفر بود.

تعدا کل مبتلایان قطعی به به کرونا در این کشور 109069 نفر اعلام شده است و از این مجموع 19377 نفر معالجه شده اند.

وزیر بهداشت فرانسه امروز همچنین گفت نقطه اوج همه‌گیری ویروس کرونا در این کشور هنوز رخ نداده است. وران در یک مصاحبه تلویزیونی با بیان اینکه هنوز به پیک کرونا در فرانسه نرسیده‌اند، توضیح داد: «ما هنوز در مرحله وخیم‌شدن این همه‌گیری هستیم.»

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دولت فرانسه ویروس کرونا مرگ و میر ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۹۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممانعت فرانسه از ورود پزشک فلسطینی به خاک این کشور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، «غسان ابو سته» پزشک فلسطینی از ممانعت مقامات فرودگاه «شارل دوگل» فرانسه نسبت به ورود وی به خاک این کشور خبر داد.

این در حالی است که دکتر غسان ابو سته قرار بود در سنای فرانسه سخنرانی داشته باشد، اما مقامات فرودگاه شارل دوگل فرانسه به بهانه اینکه آلمان وی را به مدت یک سال به خاک اروپا ممنوع الورود کرده، از ورود او به خاک فرانسه جلوگیری کردند.

دکتر ابو سته که شاهد نخستین ماه‌های جنایت‌های اشغالگران در نوار غزه طی جنگ جاری بوده تاکید کرد که اروپا قصد دارد صدای شاهدان عینی نسل‌کشی جمعی ساکنان نوار محاصره‌شده غزه از سوی رژیم صهیونیستی را خاموش کند.

کد خبر 6096469

دیگر خبرها

  • قربانیان سیل در کنیا به ۲۲۸ نفر افزایش یافت
  • قربانیان سیل در کنیا به ۲۲۸ نفر افزایش یافت+ فیلم
  • تقدیر رئیس‌جمهور چین از روابط پکن و پاریس
  • بسیج دبیرستان‌های فرانسه در حمایت از فلسطین
  • رئیس‌جمهور چین وارد فرانسه شد+ فیلم
  • فیلم| اسرائیل دست به دامان فرانسه شد
  • داستان سرماخوردگی در انسان‌ها از چه زمانی آغاز شد؟
  • شمار قربانیان سیل بزریل به ۵۷ نفر افزایش یافت + تصاویر
  • ایتالیا: نیروهای ما هرگز در اوکراین مستقر نخواهند شد
  • ممانعت فرانسه از ورود پزشک فلسطینی به خاک این کشور