Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از قوانینی که ضرورت دارد تا دولت با توجه به شرایط موجود پیگیری کند، قوانین مربوط به الکترونیکی کردن دولت است. متاسفانه دولت قوانین مربوط به الکترونیکی کردن خدمات را اجرایی نمی‌کند. تاریخ انتشار: 07:30 - 20 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۰۸۰۹

حسینعلی حاجی‌دلیگانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با بیان اینکه برای تحقق شعار «جهش تولید» نیاز به قانون گذاری جدید نیست، گفت: ما در زمینه تولید قوانین متعددی داریم که باید اجرایی شود و اگر به خوبی اجرا شود، مشکلات از جلوی پایمان برداشته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر بخواهیم مجددا در زمینه تولید قانون‌گذاری کنیم اقدام درستی انجام نداده‌ایم بلکه می‌بایست ما بیشتر وقتمان را برروی نظارت بر قوانین بگذاریم.

این نماینده مجلس تاکید کرد: نظارت مجلس باید بدین معنا باشد که دولت را پای کار بیاورد تا قوانین موجود را اجرایی کند.

حاجی‌دلیگانی تصریح کرد: یکی از قوانینی که ضرورت دارد تا دولت با توجه به شرایط موجود پیگیری کند، قوانین مربوط به الکترونیکی کردن دولت است.

وی بیان داشت: متاسفانه دولت قوانین مربوط به الکترونیکی کردن خدمات را اجرایی نمی‌کند این درحالی است که این قوانین می‌توانست در شرایط بروز ویروس کرونا راهگشا باشد.

بیشتر بخوانید: ورودی مردم به بیمارستان‌ها در اصفهان کاهش پیدا کرده است

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی کرونا جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۰۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژگی مهم مرحله دوم انتخابات مجلس برای اولین بار در کشور

به گزارش همشهری آنلاین،‌ احمد وحیدی درباره برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در تهران برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در وزارت کشور وجود دارد. در ۸ حوزه انتخابیه که دو نماینده یا بیشتر باید انتخاب شوند، انتخابات را تمام الکترونیکی برگزار می‌کنیم که بزرگ ترین حوزه در تهران است که باید ۱۶ نماینده انتخاب شوند. شعب اخذ رای و سامانه های اخذ رأی مشخص شده است. در دور اول انتخابات در چهار حوزه انتخابیه، انتخابات تمام الکترونیکی برگزار شد، اما برای اولین بار این انتخابات در این گستردگی اجرا می شود و تحول مهمی در حوزه اخذ رأی است. برای اولین بار در کشور، مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، به صورت گسترده برگزار می شود.

وی درباره کوتاه شدن زمان شمارش آرا در انتخابات تمام الکترونیکی، گفت: در اخذ رأی الکترونیکی آمار در همان جا داده می‌شود. در دور اول که‌در ۴ حوزه انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار شد، ساعت یک یا دو نصف شب آرای آن حوزه ها جمع بندی و مشخص شد.

وحیدی خاطر نشان کرد: آموزش رای دادن الکترونیکی قرار است به مردم از طریق صداوسیما و به صورت حضوری در مراکز جمعیت به مردم داده شود که در روزهای آینده شدت بیشتری می گیرد.

کد خبر 848981 منبع: ایسنا برچسب‌ها احمد وحیدی وزارت کشور خبر ویژه مجلس - انتخابات

دیگر خبرها

  • ویژگی مهم مرحله دوم انتخابات مجلس برای اولین بار در کشور
  • بالگرد اورژانس قم دوبار به پرواز درآمد
  • واحدهای صنفی فاقد شناسه یکتا در دریافت خدمات با مشکل روبرو می‌شوند
  • بدهی ۶۰ همتی به شرکت گاز مربوط به صنایع عمده کشور است، نه فقط پتروشیمی ها
  • اولویت مجلس آتی تعیین تکلیف لایحه عفاف و حجاب باشد
  • مجلس، مقدم‌ترین لبه تماس حاکمیت با مردم است | توجه به تبیین خدمات دولت در مجلس
  • مجلس، مقدم‌ترین لبه تماس حاکمیت با مردم است/ توجه به تبیین خدمات دولت در مجلس
  • نکات حقوقی و قوانین مربوط به دیه
  • اولین کتابخانه ملی دیجیتال جهان در فنلاند راه‌اندازی شد
  • اولین کتابخانه دیجیتال ملی جهان در فنلاند راه‌اندازی شد