Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت اجتماعی پلیس استان گفت: در 24 ساعت گذشته 162 دستگاه خودرو متخلف توقیف و 536 خودرو با جریمه 500 هزار تومانی پلیس اعمال قانون شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ "مجید رسول‌زاده فرساد" با اشاره به شیوع ویروس کرونا و جو روانی حاکم بر جامعه و احتمال احتکار لوازم بهداشتی گفت: برخورد قاطع و قانونی با صنوف متخلف و خودروهایی که بدون توجه به طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تردد می‌کنند، در دستور کار پلیس قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی ضمن تشریح عملکرد 24 ساعت گذشته فرماندهی انتظامی گیلان در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی بیان داشت: 162 دستگاه خودرو متخلف به علت عدم رعایت ممنوعیت‌های عبور و مرور طی 24 ساعت گذشته در سطح استان توقیف و روانه پارکینگ شدند.

وی در خصوص رانندگانی که با جریمه 500 هزار تومانی پلیس مواجه شدند اظهار داشت: 536 راننده متخلف به علت عدم رعایت محدودیت‌های تردد با جریمه 500 هزار تومانی اعمال قانون شدند.

سرهنگ رسول‌زاده همچنین از پلمب 45 واحد صنفی متخلف که بدون رعایت قوانین مربوط به پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اقدام به فعالیت داشتند، خبر داد.

این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه پلیس تمام توان و به صورت شبانه روزی برای ارتقاء امنیت شهروندان تلاش می‌کند افزود: مقابله با ویرس کرونا و قطع زنجیره شیوع آن نیازمند همکاری و مشارکت مستمر شهروندان است.

سرپرست معاونت اجتماعی پلیس گیلان در پایان با تقدیر و تشکر از شهروندانی که با رعایت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی با پلیس و دیگر دستگاه‌های زیربط همکاری می‌کنند از آنها خواست، برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و قطع زنجیره آن، تا عادی شدن شرایط در منزل بمانند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: طرح فاصله گذاری اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۲۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲تن شکر قاچاق در رودسر

سرهنگ "سید جلال‌الدین جوانمردی" با اعلام اینکه قاچاق کالا یکی از مهمترین عوامل ایجاد مشکلات اقتصادی و افزایش مشاغل کاذب در جامعه محسوب می‌شود، اظهار‌داشت:پلیس در برخورد با فعالیت‌های اقتصادی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.


وی در ادامه با بیان اینکه ماموران آگاهی با انجام تحقیقات نامحسوس از دپو مقدار زیادی شکر قاچاق داخل یک انبار در بخش رحیم‌آباد مطلع شده و موضوع را مورد پیگیری قرار دادند، افزود: پلیس به آدرس محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از این مکان، ۲ تن و ۵۰۰ کیلوگرم شکر قاچاق را کشف کرد.


فرمانده انتظامی شهرستان رودسر ارزش این کشفیات را طبق نظر کارشناسان، ۷۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و بیان‌داشت: در این راستا متهم ۳۶ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شد.


این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: اقدامات پلیس در خصوص جلوگیری از ورود قاچاق و برخورد جدی با مجرمان این حوزه به صورت مستمر ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • کشف پشت پرده تازه از برخوردهای تند با بی‌حجابی | این مشکل از اول انقلاب هم بوده است
  • کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری گیلان/ برخورد قضایی با ۱۵۰ کار فرمای متخلف
  • پشت پرده برخورد‌های تند با پدیده بدحجابی
  • کشف ۱۳ تن چوب تاغ قاچاق در استان سمنان/۱۱ متخلف دستگیر شدند
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو/ ۶ نفر دستگیر شدند
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو
  • کشف ۲تن شکر قاچاق در رودسر
  • خودرو‌های متخلف طرح نور که راننده دارد با جرثقیل حمل نمی‌شود
  • هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری
  • برخورد با ۶ پزشک متخلف در اصفهان/ظرفیت LDR بیمارستان‌ها خالی ماند