Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@23:37:27 GMT

شروط بسیار دشوار پیش روی «الزرفی»

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۳۱۲۰

عضو پارلمان عراق گفت: «الحلبوسی از الزرفی خواسته از احزاب شیعه ۹۰ امضاء جمع کند تا بتواند حمایت فراکسیون‌های سُنی را به دست آورد».

اخبار بین الملل-باسم الخزعل با «نشدنی» خواندن این شرط رئیس پارلمان عراق گفت که اغلب اعضای شیعه پارلمان عراق موافق نخست‌‌وزیر شدن عدنان الزرفی نیستند.

این نماینده عراقی با تأکید بر اینکه این شرط محقق نخواهد شد بیان کرد که فراکسیون‌های سُنی و کُرد عراق در تلاش هستند با موضع‌گیری‌هایشان در قبال دولت الزرفی توافق سیاسی موجود را نکشنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین ارتباط، شب گذشته، شبکه ماهواره‌ای العهد عراق مدعی شد احزاب سنی در پارلمان این کشور شامگاه سه‌شنبه با گزینه پیشنهادی گروه‌های شیعه برای نخست‌وزیری این کشور موافقت کردند.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: عراق توافق خاورمیانه عراق ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۳۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند

قدرتعلی حشمتیان رئیس خانه احزاب در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره اهمیت مشارکت مردم در دور دوم انتخابات مجلس گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی انتخابات‌های بسیاری در کشور برگزار شده و مردم همواره با مشارکت بالا پای صندوق‌های رأی آمده‌اند. 

او افزود:در کشور ما مسئولان با انتخاب مردم مشخص می‌شوند و احزاب و تشکل‌های سیاسی باید مردم را به شرکت در انتخابات تشویق و نقش آنان را در عرصه های مهم کشور پررنگ‌تر کنند.

حشمتیان متذکر شد : امیدوارم که انتخابات آینده شاهد مشارکت بیشتری از مردم باشیم چرا که این دوره از انتخابات نقش پررنگی در شیوه شکل گیری مجلس و سرنوشت جامعه دارد لذا از آحاد جامعه تقاضا داریم به همه پرسی چند روز آینده بی تفاوت نباشند.

حشمتیان درباره چینش هیات رئیسه مجلس دوازدهم افزود: در مجلس دوازدهم شاهد رقابت بین جریان‌های اصولگرایی هستیم و معتقدم که اتحاد شورای وحدت و ائتلاف در شکل گیری هیات رئیسه آینده نقش پررنگی دارد .

رئیس خانه احزاب تاکید کرد: بعد از اعلام نتایج انتخابات دور دوم می‌توانیم با اطمینان بیشتری درباره ترکیب هیات رئیسه مجلس گمانه زنی کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • ژوزه مورایس اسلام آورد و شیعه شد
  • سرمربی پرتغالی سپاهان شیعه شد
  • سفر دشوار سایپا برای بازی جام حذفی
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند
  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • حمایت خانه احزاب استان گلستان از عملیات غرورآفرین «وعده صادق»
  • اژه‌ای: مسیر تحول و تعالی در دستگاه قضا مسیری سخت و دشوار است
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • امروز در جایگاه به کرسی نشاندن شروط مقاومت ایستاده‌ایم
  • پروژه جعل تاریخ شیعه